Gå til innhold

Vibrator

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en vibrator som kan brukes av meg eller partner når vi er ute, helst en som stimulerer utvendig.  Så den må være stillegående og trådløs. Helst litt radius, slik at man kan mingle litt samtidig 😏  

Noen anbefalinger? Har moxie fra We-vibe, men den sitter ikke tett nok inntil dessverre. 

Anonymkode: ae70e...cf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noen som sitter tettere enn moxie om det er ren klitoris vibrator du er ute etter.
Da er det mer å finne en truse som sitter stramt nok.
Eller få trusa/buksa til å sitte stramt nok over der vibratoren sitter.
De fleste slike vibratorer med fjernkontroll er mer vibrerende egg, som fks lovense lush men den stimulerer jo ikke på utsiden slik du søker.

Det finnes jo mange slike klitoris vibratorer, det er en i 50 shades of grey serien fks. men tror ingen av de sitter strammere, siden det er trusa, eventuelt det du har utenpå trusa, og ikke selve vibratoren som bestemmer hvor hardt den skal ligge mot klitoris.
Den vil jo uansett ikke kunne presse like hardt som om du bruker hånden.
Vil tro du har det beste alternativet for den typen vibrator allerede, we-vibe er kjent for å lever gode vibrasjoner, min mest brukte vibrator er fortsatt we-vibe tango min etter å ha hatt den i mange år nå.

Det du KAN prøve, er å bruke en vanlig we-vibe, den har jo to vibratorer og den funket helt ok for meg til akkurat det bruket en gang i tiden.
Uten at jeg vil anbefale den vibratoren for kraftig... den passet aldri meg til annet bruk, så den ligger i en skuff og samler støv.

Uansett, jeg tror du må se på andre alternativer enn selve vibratoren her, desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...