Gjest Kaiza Skrevet 24. mai 2005 #1 Del Skrevet 24. mai 2005 Er det noen som har noen ideer til meg om hva jeg kan gå videre når jeg samtidig skal jobbe 50 % Tenkte litt på organisasjon og ledelse eller noe i den dur.. Hvilke andre muligheter har man egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiza Skrevet 24. mai 2005 #2 Del Skrevet 24. mai 2005 Har egentlig lyst å bevege meg mot privat sektor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CK Skrevet 24. mai 2005 #3 Del Skrevet 24. mai 2005 Det er jo mange muligheter å velge mellom. Siden du skriver bachlor, så antar jeg at du var ferdig i fjor eller i år? Det begrenser jo dine muligheter noe, da de fleste (mange) krever to års relevant arbeidspraksis. (100 %) Selv har jeg også tenkt på organisasjon og ledelse, men her kreves det ofte at man er i en ledende stilling. Jeg har i år derfor søkt på en 15 studiepoengs videreutdanning på HiO. Man tilbake til spml, hva med tradisjonell videreutd. som rus eller psykiatri? Gruppemetode, konflikthåndtering? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå