AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 hei. Jeg driver på med bachelor, og vurderer sterkt å ha min praksisperiode i utlandet. Men nå har jeg vært i tvil da jeg ser for meg at det blir ganske ensomt, siden jeg skal ikke på forelesninger der slik at jeg ikke får mulighet til å bli kjent med andre studenter, og forestiller meg at praksis i utlandet vil føre til mye alenetid bortsatt fra når man er på "jobb", men man har jo mye fri også. Det er noe som gjør at jeg blir ganske usikker på om det er rett av meg å søke da jeg tidligere har fått mye panikkangst ved å være mye alene (nå har bosituasjonen min endret seg slik at jeg bor med noen, så sliter ikke med det lenger) . Er det noen som har erfaringer? Anonymkode: 6f1d2...b23
uranus Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Du vokser på å oppleve motstand og å takle problemer. Også ensomhet. Lær å sette pris på eget selskap.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 Gjør det! Har også angst og depresjon, men jeg kjørte på med et semester i Australia. Du kan bo med noen der også, det gjorde jeg og det ble bare helt fantastisk. De har ofte counselors og slik om du skulle strever der nede. Det er verdt et forsøk sant. Lykke til Anonymkode: 95955...83d
snoren Skrevet 28. oktober 2019 #4 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) Velg et land hvor engelskkunnskapene er gode og flytt inn i et studentkollektiv 😄 Endret 28. oktober 2019 av snoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå