AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Har ei venninne som i flere år har vært veldig uheldig når det kommer til kjærlighet. Jeg har vært uheldig når det gjelder karriere men har hatt hell i kjærlighet. Vi har liksom begge hatt vår greie å være lei oss over. Men nå har jeg endelig tatt steget å utdannet meg, og har fått fast jobb. Så nå har jeg både kjærligheten og karrieren på plass. Jeg merker hun tar avstand nå. Tolker jeg det riktig at hun tar avstand fordi hun er den eneste av oss som er ulykkelig over noe? Anonymkode: 80346...76e
Doge Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Kan du ikke bare spørre henne om hvordan det går med henne? 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 Det er ikke så godt å vite. Noen relasjoner blir bygget litt over at man begge strever med noe, samtalene man har handler mye om det, og etterpå stopper det litt opp. Det kan også være at hun føler seg ensom og mislykket når det nå er bare hun som strever. Eller at hun ikke vil plage deg med sine vanskelige tanker når du har det bra. Jeg er enig i at det beste er å snakke med henne om det. Anonymkode: 43f39...8a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå