AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Jg er selvfølgelig en mann. Hva er beste taktikk for å finne noen å ha sex dmed? Er det å prøve seg på flest mulig? Anonymkode: d5c04...e71
Tibbie Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Det lureste du kan gjøre er å i hvert fall skjule din desperasjon. Å prøve seg må flest mulig er det motsatte, spesielt hvis alt skjer samme kveld - da ødelegger du for deg selv. Jeg ville gjort meg kjekk, skrudd på sjarmen og tatt med meg en god kompis ut på byen. Kle deg ordentlig, og ikke drikk for mye Det er nok mange damer som er ute etter det samme som deg, men man har likevel noen krav. 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 Du må ikke stå alene, hvor enn du er, aldri. Kvinner er livredde menn som ikke har mange venner i nærheten. Ikke vær full, ikke vær spesielt interessert. Kle deg skikkelig, helst så mye klær som mulig, da ser du koselig og trygg ut. Rufsete hår, eller kort, alltid velstelt. Lat som du har det helt fint, samme hvor jævlig du har det med deg selv. Aldri stress. Bruk mobilen med fornuft. Bruk blikket, men vær kritisk, ikke overdriv. Vær høflig, vær rolig.Tenk at damer er teite, helt til de selv beviser det motsatte. Bare tenk slik, ikke vær frekk. De bør behandles som en dårlig kompis du har bruk for. Da får du riktig tilnærming. Ikke anstreng deg, vær tålmodig som en elefant. Fullfør planen til siste sekund, aldri vik unna. Da dukker de riktige damene plutselig opp, helt "tilfeldig", de følger med deg. Spill dette spillet, damer sier de hater slikt spill. Men hjelper dem ikke, de blir nysgjerrige, da er det gjort. Du vil elske det. Anonymkode: 2846a...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå