Gå til innhold

Når foreldre mobber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så lite fokus på når foreldre mobber barna sine? Foreldrene mine spør ofte hvorfor ikke jeg er normal? Og hvorfor ikke jeg er sånn som de andre? De sier jeg er en fæl person. At jeg aldri er bra nok. Og mens jeg ble mobbet på skolen så sa de at de skjønte hvorfor andre elever mobba meg. At de skjønte hvorfor ingen ville være sammen med meg fordi det ville de heller ikke ha gjort. Foreldrene mine sier at jeg er en håpløs person og veldig misslykka og de skammer seg over meg. Jeg er nå psykisk syk og de skammer seg over å ha meg som datter og at jeg ikke duger til noe. Jeg sliter med å ha venner fordi jeg har sosial angst og foreldrene mine gjør bare at angsten blir enda sterkere. De har mobba meg sånn siden barneskolen. Det som er så vanskelig er at jeg har så lite nettverk rundt meg og ingen venner. De er de eneste i familien også. Det gjør det bare enda mere vanskelig. Jeg er enebarn.

Anonymkode: 46519...f45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du TS?

Anonymkode: fb544...9b4

Skrevet
På 27.10.2019 den 23.52, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du TS?

Anonymkode: fb544...9b4

Jeg er voksen.

Skrevet

Herregud! Måtte lese dette to ganger. Så du blir mobbet og psykisk mishandlet av foreldrene dine. Er det ingen, som læreren eller andre som har oppfattet hvordan du hadde det? Så jævli å lese! 

• Liker 2
Skrevet

Det som er veldig vanlig er foreldre og/eller besteforeldre som sier "har du lagt på deg?" Eller "du er blitt rundere i kantene ja" . Synes de bør bry seg om sin egen business. Ja jeg er voksen og er ikke sykelig overvektig en gang. 

Anonymkode: 5b817...83d

Skrevet
På 27.10.2019 den 22.53, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så lite fokus på når foreldre mobber barna sine? Foreldrene mine spør ofte hvorfor ikke jeg er normal? Og hvorfor ikke jeg er sånn som de andre? De sier jeg er en fæl person. At jeg aldri er bra nok. Og mens jeg ble mobbet på skolen så sa de at de skjønte hvorfor andre elever mobba meg. At de skjønte hvorfor ingen ville være sammen med meg fordi det ville de heller ikke ha gjort. Foreldrene mine sier at jeg er en håpløs person og veldig misslykka og de skammer seg over meg. Jeg er nå psykisk syk og de skammer seg over å ha meg som datter og at jeg ikke duger til noe. Jeg sliter med å ha venner fordi jeg har sosial angst og foreldrene mine gjør bare at angsten blir enda sterkere. De har mobba meg sånn siden barneskolen. Det som er så vanskelig er at jeg har så lite nettverk rundt meg og ingen venner. De er de eneste i familien også. Det gjør det bare enda mere vanskelig. Jeg er enebarn.

Fy søren hva du har måttet stå i! ❤️Hjemmet skal være et sted du er trygg, hvor du får omsorg og trøst for det som skjer utenfor.

Du er ikke mislykket! Det er foreldrene dine som ikke har evnet å gi deg den omsorgen du har hatt og har krav på. De har mislyktes som foreldre! 
jeg håper du klarer å skjerme deg fra de overgriperne uten å tenke på hva de sier om deg om du gjør det. Får du hjelp for traumene som omsorgssvikten har gitt deg? 
De holder deg i et grep som hindrer deg i å blomstre og utvikle ditt eget nettverk. Du vil få det så mye bedre etterhvert om du klarer å gi de mindre plass i livet ditt og heller erstatte de med nye trygge mennesker som bare vil deg vel. 
De fortjener deg ikke i livet sitt! 
❤️❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...