Gjest ana0603 Skrevet 29. oktober 2019 #101 Skrevet 29. oktober 2019 5 timer siden, Roci skrev: Du har hørt ordtaket "Man skal mene det man sier, men man trenger ikke si alt man mener"? God leveregel som min far lærte meg. nei, men om noen spør om meningen min, så får de det
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #102 Skrevet 30. oktober 2019 Man er en dårligere person om man sender rundt bilder for å latterliggjøre en jente som har mye sex, enn om man er jenta som har mye sex og nyter det. Du har ikke gjort noe galt. Han som avviste deg har heller ikke gjort noe galt, annet enn å bruke ordet hore. Om man har sex med "hvem som helst" vil man bli uaktuell for mange, uansett om man er mann eller dame. Dessverre lettere om man er dame. Jeg er bifil, og hadde nok ikke vært så gira på noen uansett kjønn om jeg følte meg som dagens tilfeldig utvalgte. Så den er fullt forståelig. Og det blir forsterket av at du ligger med mange i samme miljø. Har du vurdert å finne partnere på tinder eller noe, så det blir litt mer utenfor miljøet og dermed mer diskret? Vil også anbefale, som noen andre nevnte, å engasjere deg litt innenfor miljøet. Sex er gøy, men det erstatter ikke vennskap og gode relasjoner. Anonymkode: d0f00...f3e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #103 Skrevet 30. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man er en dårligere person om man sender rundt bilder for å latterliggjøre en jente som har mye sex, enn om man er jenta som har mye sex og nyter det. Du har ikke gjort noe galt. Han som avviste deg har heller ikke gjort noe galt, annet enn å bruke ordet hore. Om man har sex med "hvem som helst" vil man bli uaktuell for mange, uansett om man er mann eller dame. Dessverre lettere om man er dame. Jeg er bifil, og hadde nok ikke vært så gira på noen uansett kjønn om jeg følte meg som dagens tilfeldig utvalgte. Så den er fullt forståelig. Og det blir forsterket av at du ligger med mange i samme miljø. Har du vurdert å finne partnere på tinder eller noe, så det blir litt mer utenfor miljøet og dermed mer diskret? Vil også anbefale, som noen andre nevnte, å engasjere deg litt innenfor miljøet. Sex er gøy, men det erstatter ikke vennskap og gode relasjoner. Anonymkode: d0f00...f3e Vi hadde ei jente i ungdomsårene som ble kalt hore Vera, fordi alle kompisene mine hadde ligget med henne. Ikke smart. Anonymkode: f6862...8e5
Embla82 Skrevet 30. oktober 2019 #104 Skrevet 30. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde ei jente i ungdomsårene som ble kalt hore Vera, fordi alle kompisene mine hadde ligget med henne. Ikke smart. Anonymkode: f6862...8e5 I ungdomsåra husker jeg noen ble kalt homo som skjellsord. Det var ikke mottakerne som var mest dust. Fin kompisgjeng, den historien der kom dere jammen godt ut av 🙄 2
Trish Skrevet 30. oktober 2019 #105 Skrevet 30. oktober 2019 På 28.10.2019 den 15.57, AnonymBruker skrev: Spørs litt hvor tøff du er. Du virker ganske tøff, som ikke vil endre deg eller klesstil, tross for at du får dritt. Er du beintøff får du tak i noen av de snap som sendes rundt, forklarer forelesere om hva som sirkulerer om deg og ber om å få fem minutter foran i salen. Der stiller du i sexy antrekk og sier noe som. "Hei jeg heter.... som mange av dere kanskje vet, selv om jeg har fått et annet tilnavn, som dere ser her." *viser bilder og tekst på storskjerm, og leser opp tekstene*. Fortsetter så "Siden det virker å være en del av dere som ikke vet hva en hore er vil jeg gjerne klare litt opp i det." *leser opp definisjon eller forklarer at det er en kvinne som tar betalt for sex* Fortsetter deretter "Så nå som det er oppklart vil jeg heretter gjerne bli kalt ved navn, og dere som har problemer med at jeg er en moderne kvinne som liker sex, og anser meg fri til å ha sex med dem jeg ønsker, så mange det måtte være, fordi jeg liker sex, dere står helt fritt til å ta deres valg, men jeg er den jeg er, og har tilsvarende rett til å ta mine valg, uten å bli kalt noe jeg ikke er. Å stemple andre med stygge kallenavn, fordi de tar andre valg enn dere, eller fordi de er på annen måte enn dere, er umodent og ufint. Jeg er den jeg er, og kan stå for den jeg er. Du trenger ikke å like mine valg, men faller du ned i det å slenge dritt om andre for å hevde deg bedre enn andre, så står ikke du like støtt i deg selv som det jeg gjør. Da er du den ufine, umodne og den som har en oppførsel som fortjener kritikk. At jeg liker sex og kler meg som jeg gjør, det er langt fra så ille som å velge å være en som driver med å hetse andre. Dere kvinner, jeg forventer bedre av dere enn at dere kaster den kampen som har vært for at vi skal få lov til å gjøre det vi vil bort i trang til å slenge dritt om andre kvinner. Dere gutter og menn, la meg minne dere på at jeg ikke hadde sex alene, og dersom dere ønsker at kvinner skal ha sex med dere burde dere være klokere enn å slenge dritt om kvinner som har sex med dere. Mitt navn er...., jeg liker sex, jeg kler meg som jeg liker, men jeg heter likevel.... og jeg er ikke en hore. " Anonymkode: ea1d2...cab Dette!!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #106 Skrevet 30. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Man er en dårligere person om man sender rundt bilder for å latterliggjøre en jente som har mye sex, enn om man er jenta som har mye sex og nyter det. Du har ikke gjort noe galt. Han som avviste deg har heller ikke gjort noe galt, annet enn å bruke ordet hore. Om man har sex med "hvem som helst" vil man bli uaktuell for mange, uansett om man er mann eller dame. Dessverre lettere om man er dame. Jeg er bifil, og hadde nok ikke vært så gira på noen uansett kjønn om jeg følte meg som dagens tilfeldig utvalgte. Så den er fullt forståelig. Og det blir forsterket av at du ligger med mange i samme miljø. Har du vurdert å finne partnere på tinder eller noe, så det blir litt mer utenfor miljøet og dermed mer diskret? Vil også anbefale, som noen andre nevnte, å engasjere deg litt innenfor miljøet. Sex er gøy, men det erstatter ikke vennskap og gode relasjoner. Anonymkode: d0f00...f3e Jeg registrerte meg på Tinder i helgen og skal på date med en i ettermiddag. Jeg synes jeg har engasjert meg, men det er vanskelig å finne noen jeg har lyst til å ha som bestevenner. Jeg har venner, det er ikke det. Anonymkode: 7f39d...43b 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #107 Skrevet 30. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde ei jente i ungdomsårene som ble kalt hore Vera, fordi alle kompisene mine hadde ligget med henne. Ikke smart. Anonymkode: f6862...8e5 Sendte dere henne dickpicks og meldinger om henne på snap også? Anonymkode: 7f39d...43b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #108 Skrevet 30. oktober 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sendte dere henne dickpicks og meldinger om henne på snap også? Anonymkode: 7f39d...43b Nei hun gikk bare på rundgang som en knullestasjon husker jeg. Dyppet heldigvis ikke løken i henne.🙈 Anonymkode: f6862...8e5
Roci Skrevet 30. oktober 2019 #109 Skrevet 30. oktober 2019 19 timer siden, ana0603 skrev: nei, men om noen spør om meningen min, så får de det Men TS spurte ikke om hva du mente om henne. 1
Gjest ana0603 Skrevet 30. oktober 2019 #110 Skrevet 30. oktober 2019 4 timer siden, Roci skrev: Men TS spurte ikke om hva du mente om henne. hun startet tråden på et offentlig forum, og da får hun alle slags meninger, enten du liker det eller ei.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #111 Skrevet 30. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei hun gikk bare på rundgang som en knullestasjon husker jeg. Dyppet heldigvis ikke løken i henne.🙈 Anonymkode: f6862...8e5 Knullestasjon? Jeg håper ikke folk kaller meg for det. Anonymkode: 7f39d...43b 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #112 Skrevet 30. oktober 2019 2 minutter siden, ana0603 skrev: hun startet tråden på et offentlig forum, og da får hun alle slags meninger, enten du liker det eller ei. Det går fint. Jeg forstod at folk ville skrive sånne ting også. Anonymkode: 7f39d...43b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #113 Skrevet 30. oktober 2019 Tinder daten i dag gikk veldig bra. En hyggelig og spandabel mann i begynnelsen av 30 åra. Første steg ut i andre miljø som sikkert kan være sunt for rykte mitt også Anonymkode: 7f39d...43b 2
Elaine Marley Skrevet 30. oktober 2019 #114 Skrevet 30. oktober 2019 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Roci Skrevet 30. oktober 2019 #115 Skrevet 30. oktober 2019 35 minutter siden, ana0603 skrev: hun startet tråden på et offentlig forum, og da får hun alle slags meninger, enten du liker det eller ei. Det handler ikke om hva jeg liker eller ikke, det handler om at du er litt feig og bruker vikarierende argumenter. Hvorfor prøver du å bortforklare deg med at "når noen spør om din mening, så får de svar?" i stedet for bare å innrømme at du dømmer TS? Det er jo ingen i denne tråden som har spurt om din mening, er det vel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå