Gå til innhold

Stempla som ei hore

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, ana0603 skrev:

du får mene noe annet, men det er meningen min 😘

Du har hørt ordtaket "Man skal mene det man sier, men man trenger ikke si alt man mener"? God leveregel som min far lærte meg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du høyintelligent, ts?

Adferden din er mer typisk for svært intelligente, enn for mindre begavede.

Anonymkode: 01cf3...13f

Eh, ja. Typisk svært intelligente å ikke ta vare på egen kropp og utsette seg for smitterisiko.. 

Not. 

Anonymkode: 09cd1...54c

Skrevet

Sex med 17 på en måned og fortsatt på jakt?  Da bør du også forstå hvorfor du er stemplet.

Skrevet
På 28.10.2019 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner det på en måte men har ikke tenkt at det var så ille som det det virker som. Menn gir meg masse komplimenter og sier jeg er sexy. Jeg blir nok litt lett sjarmert. Jeg har nesten ikke sovet i natt og jeg holder meg unna skolen i dag. 

Jeg har dessverre hatt sex med 17 de siste to månedene. Jeg har kommet meg borti så mange situasjoner hvor jeg både hadde lyst på sex og hadde lyst til å eksperimentere med flere gutter samtidig. Jeg fortjener kanskje hore stempelet men jeg vet ikke hvordan jeg kan komme bort fra det.

Jeg skulle ønske at jeg bare trollet men dette er dessverre sant :( 

Anonymkode: 7f39d...43b

Horer tar betalt for sex, det er ikke et stempek man gjør seg "fortjent" til...

La være å ha sex med medstudenter så vil det gå over etterhvert. Evt skaff deg en fast venn du har sex med.

Anonymkode: 7634c...ac4

Skrevet
4 timer siden, ana0603 skrev:

hva er merkelig? 🙄

måten du vrir saken om til noe helt annet en det den handler om😂

Gjest tranedatter
Skrevet

Jeg er antagligvis dobbelt så gammel som flere av dere. Jeg blir sjokka av at folk synes det er rett å kalle ts for hore.

Jenter har rett til egen seksualitet, jenter har rett til å ligge med så mange de vil, når de vil, så lenge det er frivillig for begge parter.

Moralistene får hoppe tilbake til 50-tallet, det er bare usjarmerende.

Men når de er sagt, 17 stykker på 2 mnd er ganske mange, da tenker jeg på smitte og selvrespekt. Om du oppriktig er kåt og kjenner deg glad etter disse 17, så kjør på. Men kan være en tanke om du misforstår sex=kjærlighet, respekt, å bli likt? Sexmisbruk er noe annet en gledefylt sex.

Svaret vet bare ts, og alle andre som har mange partnere. 

Skrevet
1 minutt siden, tranedatter skrev:

Jeg er antagligvis dobbelt så gammel som flere av dere. Jeg blir sjokka av at folk synes det er rett å kalle ts for hore.

Jenter har rett til egen seksualitet, jenter har rett til å ligge med så mange de vil, når de vil, så lenge det er frivillig for begge parter.

Men når de er sagt, 17 stykker på 2 mnd er ganske mange, da tenker jeg på smitte og selvrespekt. Om du oppriktig er kåt og kjenner deg glad etter disse 17, så kjør på. Men kan være en tanke om du misforstår sex=kjærlighet, respekt, å bli likt? Sexmisbruk er noe annet en gledefylt sex.

Det er lov å synes det er ekkelt med folk som deler kroppen med så mye folk. Selv ei prostituert har sikkert ikke så mange partnere på en mnd.

Anonymkode: f6862...8e5

Gjest tranedatter
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er lov å synes det er ekkelt med folk som deler kroppen med så mye folk. Selv ei prostituert har sikkert ikke så mange partnere på en mnd.

Glad du ikke er min partner. For et syn på medmennesker.

Prostituerte ligger nok med fra 1 i uka/mnd til 10 om dagen. Du bare sitter der med moralen din du. Stakkars innskrenka menneske.

At DU synes det er ekkelt, finnes det en lett løsning: Hold deg til 1 partner. Eller ingen. Da slipper du dele kropp med noen som helst.  Så kan andre leve det livet de vil.

Skrevet
2 minutter siden, tranedatter skrev:

Glad du ikke er min partner. For et syn på medmennesker.

Prostituerte ligger nok med fra 1 i uka/mnd til 10 om dagen. Du bare sitter der med moralen din du. Stakkars innskrenka menneske.

At DU synes det er ekkelt, finnes det en lett løsning: Hold deg til 1 partner. Eller ingen. Da slipper du dele kropp med noen som helst.  Så kan andre leve det livet de vil.

Holder meg til en person, takk og pris.. Har du hatt sex med veldig mange siden du synes 17 på en mnd er innafor?

Gjest tranedatter
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Holder meg til en person, takk og pris.. Har du hatt sex med veldig mange siden du synes 17 på en mnd er innafor?

Antallet jeg har hatt sex med spiller da ingen rolle? Jeg kan ha hatt 2 eller 200. Jeg er gift kjærring med to barn. Uansett hva jeg foretrekker, så kan jeg fortsatt la andre leve sitt liv, uten å dra inn mine egne personlige preferanser. Jeg er ikke for BDSM, men om det gir glede for andre, så Hey Ho, Lets Go!

Anser du en mann som ligger med 17 damer på 2 mnd som hore? Eller er det bare forbehold damer?

Skrevet
Akkurat nå, tranedatter skrev:

Antallet jeg har hatt sex med spiller da ingen rolle? Jeg kan ha hatt 2 eller 200. Jeg er gift kjærring med to barn. Uansett hva jeg foretrekker, så kan jeg fortsatt la andre leve sitt liv, uten å dra inn mine egne personlige preferanser. Jeg er ikke for BDSM, men om det gir glede for andre, så Hey Ho, Lets Go!

Anser du en mann som ligger med 17 damer på 2 mnd som hore? Eller er det bare forbehold damer?

Forbeholdt både menn og damer. Alle KAN ha sex med 17 stk hvis man er desperat. Poenget er at det nesten alltid ligger noe mere bak når personer ligger så mye rundt.. Bekreftelse, issues osv osv. Det at de fleste blir kvalm av det må du nesten tåle. Samme gjelder folk som er dritings. Det er ikke særlig innbydende. Alt med måte sier jeg.

Skrevet

Så lenge man ikke utsetter andre for smitte (og helst ikke seg selv heller) og de involverte er samtykkekompetente, så pul i veg.

At man ikke ønsker mange sexpartnere for seg selv er en ting. At man finner det avtennende hos andre, forsåvidt helt greit det og. Men for all del, la nå andre få nyte sin egen seksualitet uten å dømme. 

Og hva så om folk "ikke passer inn i et forhold". Et forpliktende forhold er ikke for alle uten at det er noe galt i det. 

Ts, troll eller ei, stå for seksualiteten din. Det er ingen skam å være glad i sex.

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, ja. Typisk svært intelligente å ikke ta vare på egen kropp og utsette seg for smitterisiko.. 

Not. 

Anonymkode: 09cd1...54c

Høy sexlyst er forbundet med høy intelligens. Det er heller ingenting som tilsier at høyintelligente ikke er risiko-søkere.

Dessuten skriver ts på en helt annen måte enn de fleste av dere med mer ordinær intelligens.

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du høyintelligent, ts?

Adferden din er mer typisk for svært intelligente, enn for mindre begavede.

Jeg er ikke uintelligent, men jeg har aldri tatt noen tester. Jeg har alltid gjort det bra på skolen.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, tranedatter skrev:

Jeg kjente meg glad og fornøyd etter å ha hatt sex med alle disse. Jeg tror ikke de har følelser for meg selv om de har hatt sex med meg. Jeg hadde ikke følelser for de heller, men jeg likte de. 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, C8H10N4O2 skrev:

Så lenge man ikke utsetter andre for smitte (og helst ikke seg selv heller) og de involverte er samtykkekompetente, så pul i veg.

At man ikke ønsker mange sexpartnere for seg selv er en ting. At man finner det avtennende hos andre, forsåvidt helt greit det og. Men for all del, la nå andre få nyte sin egen seksualitet uten å dømme. 

Og hva så om folk "ikke passer inn i et forhold". Et forpliktende forhold er ikke for alle uten at det er noe galt i det. 

Ts, troll eller ei, stå for seksualiteten din. Det er ingen skam å være glad i sex.

Jeg skammer meg ikke over å være glad i sex, men jeg synes ikke jeg fortjener å bli kalt ei hore for det. Jeg hadde sex med noen av de uten kondom, men jeg har testet meg etterpå. Jeg er klar over at det er en risiko med å ha sex uten kondom så dere trenger ikke å gi meg en forelesning om det.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke uintelligent, men jeg har aldri tatt noen tester. Jeg har alltid gjort det bra på skolen.

Tenkte det.

Kanskje det å pule rundt er et slags ubevisst jag etter å møte noen du kjenner deg igjen i. 

Jeg hadde også en periode hvor jeg hadde masse sex med helt tilfeldige, ingen følelser, bare for gøy. Så gikk det over og etterpå har jeg ikke hatt noe behov for det.

Så jeg tenker at 17 stykk ikke er noen katastrofe isolert sett, det er mer hvis du gjør det for å bli bekreftet eller du blir avhengig, at det er et problem. 

Kjenner en som har holdt på i mange mange år. Det er ikke alle som legger all verdens i det å knulle, mange gjør det bare på gøy. Men man må hele veien holde styr på om det faktisk ER gøy fremdeles, eller om det kanskje er noe man gjør for å maskere andre behov. 

Har du noen venner der du studerer?

Har dere tilbud om forberedende veiledning (ForVei)?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det.

Kanskje det å pule rundt er et slags ubevisst jag etter å møte noen du kjenner deg igjen i. 

Jeg hadde også en periode hvor jeg hadde masse sex med helt tilfeldige, ingen følelser, bare for gøy. Så gikk det over og etterpå har jeg ikke hatt noe behov for det.

Så jeg tenker at 17 stykk ikke er noen katastrofe isolert sett, det er mer hvis du gjør det for å bli bekreftet eller du blir avhengig, at det er et problem. 

Kjenner en som har holdt på i mange mange år. Det er ikke alle som legger all verdens i det å knulle, mange gjør det bare på gøy. Men man må hele veien holde styr på om det faktisk ER gøy fremdeles, eller om det kanskje er noe man gjør for å maskere andre behov. 

Har du noen venner der du studerer?

Har dere tilbud om forberedende veiledning (ForVei)?

Jeg har ikke tenkt at det var noe katastrofe før jeg fikk vite om det som ble sagt om meg og de bildene som ble sendt rundt. Jeg har noen jeg kjenner fra før men ikke noen gode venner enda. Jeg har ikke hørt om det tilbudet.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke tenkt at det var noe katastrofe før jeg fikk vite om det som ble sagt om meg og de bildene som ble sendt rundt. Jeg har noen jeg kjenner fra før men ikke noen gode venner enda. Jeg har ikke hørt om det tilbudet.

De bildene av deg bør stoppes, og ideelt sett burde de som holder på sånn, bli kastet ut av studiet, eller i det minste få en kraftig advarsel. Dette bør du ta opp med noen som jobber for studentene, og det er derfor jeg lurte. Jeg vet jo ikke hvor du studerer, men ta og undersøk litt.

Så tenker jeg det kan være lurt å se om du finner noe å engasjere deg i, slik at du får noen venner.

Jeg holdt på å bli sprø da jeg var ung og ny som student, fordi alle rundt meg var på samme alder og jeg savnet folk i ulike generasjoner. Vet ikke om du har det på samme måte, men om du er blant de mest skoleflinke, så kan det å bli tvunget til å jobbe med jevnaldrende og normalt flinke, ofte være en pest og en plage. Det virker jo som du er omgitt av en del «sånne».

• Liker 1
Gjest ana0603
Skrevet
4 timer siden, barbent skrev:

måten du vrir saken om til noe helt annet en det den handler om😂

mm, som hva da? for meg henger det sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...