AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #61 Skrevet 28. oktober 2019 9 minutter siden, I Grosny skrev: Kanskje du tar flere risikoer enn nødvendig? Det at du baksnakkes kan jo skyldes at du har vært bortpå for mange drittsekker. Jeg mener på ingen måte at du er dårlig, men jeg tror du er uforsiktig og naiv, og det er jo ikke helt bra. Jeg har vært lykkelig gift i 12 år, så nå er du litt på jordet. Om det er ts du snakker om så trenger hun absolutt ikke å ha vært borti drittsekker for at det skal baksnakkes. Hun trenger heller ikke å være uforsiktig eller naiv. Det er dine dømmende holdninger, og det er rimelig trangsynt å gå ut fra at andre er uforsiktige og naive uten å kjenne dem, spør du meg. Anonymkode: cc11b...3a6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #62 Skrevet 28. oktober 2019 Skjønner godt at du blir avvist av folk som vet at du ligger med 2 nye menn pr. uke over tid. Det finnes ikke et snev av attraksjon i noen som er så løs på tråden, og helt naturlig at du ikke blir ansett som noe kupp. Men kle deg gjerne akkurat som du selv ønsker. Akkurat dét har ingen noe med. Anonymkode: 6c446...dca 4
I Grosny Skrevet 28. oktober 2019 #63 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært lykkelig gift i 12 år, så nå er du litt på jordet. Om det er ts du snakker om så trenger hun absolutt ikke å ha vært borti drittsekker for at det skal baksnakkes. Hun trenger heller ikke å være uforsiktig eller naiv. Det er dine dømmende holdninger, og det er rimelig trangsynt å gå ut fra at andre er uforsiktige og naive uten å kjenne dem, spør du meg. Anonymkode: cc11b...3a6 Når man tror så godt om så mange mennesker, og agerer deretter, da er man naiv og uforsiktig. Jeg var ikke bedre selv på den alderen, men jeg var heller ikke så pen at det egentlig ble noe problem. Jeg snakker til TS. Om jeg har svart dette til deg, så skyldes det forvirring da dere begge underskriver med anonym bruker. Endret 28. oktober 2019 av I Grosny
Fru Uperfekt Skrevet 28. oktober 2019 #64 Skrevet 28. oktober 2019 22 timer siden, ana0603 skrev: Du har blitt riktig stemplet... i min mening 🙄 Jeg kommer sikkert ikke til å ha samleie med mer enn 3-4 i løpet av livet mitt. Seriøst? Litt løs kanskje men ikke en hore 2
Gjest ana0603 Skrevet 28. oktober 2019 #65 Skrevet 28. oktober 2019 58 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Seriøst? Litt løs kanskje men ikke en hore litt er ikke ordet som kan beskrive dette 🙂
Gjest ana0603 Skrevet 28. oktober 2019 #66 Skrevet 28. oktober 2019 2 timer siden, Roci skrev: Og moren din lærte deg i samme åndedrag at "selvrespekt" gir deg rett til å dømme, skjønner jeg. jeg har mine meninger, men forventer ikke at noen skal bøye seg for dem 🙂
Klossmajor Skrevet 28. oktober 2019 #67 Skrevet 28. oktober 2019 23 timer siden, casanova 1 skrev: Sytten stykker??? skoleåret har knapt nok begynt. Ved hjelp av god gammeldags hoderegning kommer jeg frem til at du har ligget med ca ti stykker pr måned, de to siste månedene. Det at noen kaller deg hore er fullt ut forstålig. Istedenfor å moralisere, stiller jeg heller følgende spørsmål direkte til deg: Hva er det som driver deg? Hvorfor har du hatt så super ekstremt mange partner over så kort tid? De aller fleste av oss, har gjennomsnittlig fem til seks partnere i gjennom hele livet. Så hva er greia, hvorfor? At en som velger å gå under navnet Casanova har forståelse for at noen kaller ei raus dame for hore og ikke forstår hva som driver rausheten hennes, henger ikke helt på greip. 5
Kim123 Skrevet 28. oktober 2019 #68 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) På 27.10.2019 den 22.29, AnonymBruker skrev: Jeg begynte å studere nå i høst og har hatt det veldig gøy siden fadderuka, men nå er jeg stempa som ei hore fordi jeg har hatt sex med 17 andre studenter og hvordan jeg går kledd. Jeg liker å kle meg sexy med topper med utringning, trange jeans og over-knee støvletter. I går når jeg var ute så ble jeg avvist av en jeg liker. Han sa at at alle vet jo at du er ei hore. I dag fikk jeg høre fra andre på skolen at det går bilder av meg på snap som viser bilder av meg med teksten sånn går ei hore kledd, hora koser seg på ute og sånne ting. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, må jeg bytte skole eller hva? Jeg fikk et rykte på videregående også, men da tenkte jeg ikke så mye over det. Tenkte egentlig at det var litt kult, men nå lurer jeg på om det kommer til å bli vanskelig å få jobb om folk vet sånne ting om meg. Jeg måtte bare få dette ut på en eller annen måte. Anonymkode: 7f39d...43b Har du hatt sex med 17 stykk siden midten av August!? Håper du tar betalt (seriøst!). Endret 28. oktober 2019 av Madde123
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #69 Skrevet 28. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke bry deg om at andre kaller deg hore. Det er deres problem. Det er som regel de samme folka som kaller afrikanere niggere og sotrør. De sender skryter gjerne på SoMe om niggern de banka osv. Legger ut bilder av afrikanere med teksten "sotrør på bakken" mens de gir hverandre high five. Dette er folk med store problemer. Samme problemer som Anders Behring Breivik har. Ikke bry deg om de. Anonymkode: 79e97...f9e Huff denne fremmedfrykten. Er det mulig å være så lite opplyst i 2019!? Anonymkode: 32755...76d
Ulven Skrevet 28. oktober 2019 #70 Skrevet 28. oktober 2019 Mer viktig enn hvor mange sexpartnere du har hatt, er beskyttelse mot seksuelt oveførbare sykdommer. Med den korte tiden du har hatt mellom hver partner, har det ikke vært fysisk mulig å rekke å sjekke seg mellom hver. Har dere alltid brukt kondom? Du vet at du kan få herpes og kjønnsvorter selv om dere bruker kondom? Oralsex? Du vet at du kan få smitte via oralsex hvis det ikke brukes beskyttelse.
Klossmajor Skrevet 28. oktober 2019 #71 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) Hvor sannsynlig er det at noen som har hatt sex med 17 forskjellige personer i løpet av de siste par månedene ville husket dette antallet nøyaktig? For øvrig er definisjonen av hor seksuell omgang utenfor ekteskap. Alle som har sex utenfor ekteskap kan betegnes som horer, uansett om de er menn eller kvinner. Så de aller fleste bør være litt forsiktige med å anklage andre for horeri, da de færreste er helt uskyldsrene på dette punktet selv. Endret 28. oktober 2019 av Klossmajor 1
barbent Skrevet 28. oktober 2019 #72 Skrevet 28. oktober 2019 På 27.10.2019 den 22.58, ana0603 skrev: Unnskyld for at moren min lærte meg om noe som kalles for selvrespekt, og dessuten så setter menn pris på det 😘 hææ, selvrespekt ? mener du virkelig at en ikke har selvrespekt fordi man liker sex og flere partnere en 3 stk i løpet av et liv. Visst en fremtidig mann hadde brydd seg om antall partnere jeg hadde hatt, hadde jeg bedt ham p dra dit pepper’n gror😂hørt sånn sprøyt fra en søster😳 3
Fru Uperfekt Skrevet 28. oktober 2019 #73 Skrevet 28. oktober 2019 1 time siden, ana0603 skrev: litt er ikke ordet som kan beskrive dette 🙂 Jo Selv om det kanskje er formange for endel av oss så er det langt fra det verste tallet jeg har hørt. Mener og at det i prinsippet er feil at en skal stemples bare fordet en har en litt overivrig livmor.
Gjest ana0603 Skrevet 29. oktober 2019 #74 Skrevet 29. oktober 2019 (endret) 2 timer siden, barbent skrev: hææ, selvrespekt ? mener du virkelig at en ikke har selvrespekt fordi man liker sex og flere partnere en 3 stk i løpet av et liv. Visst en fremtidig mann hadde brydd seg om antall partnere jeg hadde hatt, hadde jeg bedt ham p dra dit pepper’n gror😂hørt sånn sprøyt fra en søster😳 Okei, men sannheten er at de fleste menn ikke respekterer kvinner som har hatt xxx med mange - om en mann sier at alt er fint er det sannsynligvis snakk om en mann som har valgt å forbli stille for å unngå konflikt. Å ønske meg en slik mann? - aldri i livet 🤮 forventer ikke at du skal ha de samme ønskene som meg, men... får bare si at en mann som ikke trår forsiktig er en langt bedre mann (for meg). Er lei av Morten "Åssen har du det" Kristiansen, og Markus "Går det bra" Henriksen... og alle de andre emosjonelle variantene som aldri får tankene sine fram, og som alltid skal tilfredsstille. Endret 29. oktober 2019 av ana0603
barbent Skrevet 29. oktober 2019 #75 Skrevet 29. oktober 2019 5 timer siden, ana0603 skrev: Okei, men sannheten er at de fleste menn ikke respekterer kvinner som har hatt xxx med mange - om en mann sier at alt er fint er det sannsynligvis snakk om en mann som har valgt å forbli stille for å unngå konflikt. Å ønske meg en slik mann? - aldri i livet 🤮 forventer ikke at du skal ha de samme ønskene som meg, men... får bare si at en mann som ikke trår forsiktig er en langt bedre mann (for meg). Er lei av Morten "Åssen har du det" Kristiansen, og Markus "Går det bra" Henriksen... og alle de andre emosjonelle variantene som aldri får tankene sine fram, og som alltid skal tilfredsstille. Det ble en merkelig vri på dette temaet??? 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #76 Skrevet 29. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg som er ts om du mente å skrive dette til meg. Kanskje jeg er naiv og dum og tydeligvis ei hore i alle sine øyne. Anonymkode: 7f39d...43b Er du høyintelligent, ts? Adferden din er mer typisk for svært intelligente, enn for mindre begavede. Anonymkode: 01cf3...13f
Roci Skrevet 29. oktober 2019 #77 Skrevet 29. oktober 2019 12 timer siden, ana0603 skrev: jeg har mine meninger, men forventer ikke at noen skal bøye seg for dem 🙂 Det handler ikke om meninger, det handler om dømming. Ved å skrive at "du har blitt dømt riktig", er du med på å dømme TS. Det er helt i orden at du har et annet verdisyn enn TS, men det gir deg fortsatt ikke rett til å dømme noen. 2
Gjest ana0603 Skrevet 29. oktober 2019 #78 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, Roci skrev: Det handler ikke om meninger, det handler om dømming. Ved å skrive at "du har blitt dømt riktig", er du med på å dømme TS. Det er helt i orden at du har et annet verdisyn enn TS, men det gir deg fortsatt ikke rett til å dømme noen. du får mene noe annet, men det er meningen min 😘
Gjest ana0603 Skrevet 29. oktober 2019 #79 Skrevet 29. oktober 2019 5 timer siden, barbent skrev: Det ble en merkelig vri på dette temaet??? hva er merkelig? 🙄
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #80 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg tror du burde prøve å holde deg til en. Jeg er sammen med en som car stempla som hore hun hadde ligget masse her og der men hun forandret seg og sluttet med det siden hun faktisk ville ha meg og jeg ga det en sjanse og det gikk bra. Hvis du lar fortiden ligge og ikke gjør mer så vil folk slutte med det. Var litt rart i begynnelsen med å vite hun har ligget med så mange men det går over Anonymkode: e0ec6...51f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå