AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #41 Skrevet 28. oktober 2019 20 timer siden, ana0603 skrev: Du har blitt riktig stemplet... i min mening 🙄 Jeg kommer sikkert ikke til å ha samleie med mer enn 3-4 i løpet av livet mitt. Huff og huff. Anonymkode: bd3d1...601 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #42 Skrevet 28. oktober 2019 7 timer siden, Alterego666 skrev: TS nevner ikke at hun på noe tidspunkt har mottatt penger eller tjenester som gjenytelse for sex. Det er derfor både feil og urimelig å kalle henne en hore. Her er det riktig å vende vreden mot de som sprer en slik ond og usann merkelapp, også dere som gjentar det her i denne tråden. Om TS har oppført seg strategisk smart når hun introduserer seg i et nytt miljø er en halt annen diskusjon. Hore kan også brukes om en med promiskuøs adferd, så vil si det er kanske treffende. Anonymkode: 09cd1...54c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #43 Skrevet 28. oktober 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bry deg om at andre kaller deg hore. Det er deres problem. Det er som regel de samme folka som kaller afrikanere niggere og sotrør. De sender skryter gjerne på SoMe om niggern de banka osv. Legger ut bilder av afrikanere med teksten "sotrør på bakken" mens de gir hverandre high five. Dette er folk med store problemer. Samme problemer som Anders Behring Breivik har. Ikke bry deg om de. Anonymkode: 79e97...f9e Beste innlegget 😂 For noe venstrevriddvrøvl.. Anonymkode: 09cd1...54c
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #44 Skrevet 28. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hore kan også brukes om en med promiskuøs adferd, så vil si det er kanske treffende. Anonymkode: 09cd1...54c Så er jeg ei hore, ludder, slut eller whatever... Anonymkode: 7f39d...43b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #45 Skrevet 28. oktober 2019 https://www.vg.no/forbruker/helse/i/9v0q1w/ny-forskning-kan-forklare-sexavhengighet Anonymkode: ddf41...686
Gjest Alterego666 Skrevet 28. oktober 2019 #46 Skrevet 28. oktober 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hore kan også brukes om en med promiskuøs adferd, så vil si det er kanske treffende. Anonymkode: 09cd1...54c Hore betyr prostituert, og det er den assosiasjonen det gir. Mulig det er greit å stemple varmblodige kvinner som prostituerte i ditt miljø, men for oss fra møblerte hjem er det ikke det.
Gjest Lama_Drama Skrevet 28. oktober 2019 #47 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg ville nok hatt sex utenfor studentmiljøet, ellers bare gitt faen.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #48 Skrevet 28. oktober 2019 Uansett hvor trollete denne tråden er, blir jeg skremt av hvor fordømmende og sneversynte enkelte folk her inne er. 🙄 Anonymkode: cc11b...3a6 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #49 Skrevet 28. oktober 2019 21 timer siden, ana0603 skrev: Du har blitt riktig stemplet... i min mening 🙄 Jeg kommer sikkert ikke til å ha samleie med mer enn 3-4 i løpet av livet mitt. Å kun ha sex med 3-4 stk i løpet av livet gjør deg virkelig ikke til et bedre menneske enn en som har sex med 100 stk. Ikke på noen som helst måte. Anonymkode: cc11b...3a6 9
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #50 Skrevet 28. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å kun ha sex med 3-4 stk i løpet av livet gjør deg virkelig ikke til et bedre menneske enn en som har sex med 100 stk. Ikke på noen som helst måte. Anonymkode: cc11b...3a6 Der er jeg helt uenig. Sier mye om at det er en person som lar seg bruke og ikke passer inn i et forhold. Anonymkode: f6862...8e5 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #51 Skrevet 28. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Der er jeg helt uenig. Sier mye om at det er en person som lar seg bruke og ikke passer inn i et forhold. Anonymkode: f6862...8e5 Jeg lar meg ikke bruke, jeg ønsker sex like mye som de jeg har sex med. Anonymkode: 7f39d...43b 4
Roci Skrevet 28. oktober 2019 #52 Skrevet 28. oktober 2019 21 timer siden, ana0603 skrev: Unnskyld for at moren min lærte meg om noe som kalles for selvrespekt, og dessuten så setter menn pris på det 😘 Og moren din lærte deg i samme åndedrag at "selvrespekt" gir deg rett til å dømme, skjønner jeg. 6
I Grosny Skrevet 28. oktober 2019 #53 Skrevet 28. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å kun ha sex med 3-4 stk i løpet av livet gjør deg virkelig ikke til et bedre menneske enn en som har sex med 100 stk. Ikke på noen som helst måte. Anonymkode: cc11b...3a6 Risk management! Tenk om en av 20 er farlige psykopater. Ligger du med 5 er sjansen ca 20 % for å ligge med en sånn. Ligger du med hundre er sjansen vesentlig høyere. Men neppe så høy som enkel hoderegning tilsier (500%). Jeg sier ikke at de som tar mye risiko er dårlige mennesker, men jeg sier at de risikerer mer enn mange som faktisk har det veldig bra. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #54 Skrevet 28. oktober 2019 22 minutter siden, I Grosny skrev: Risk management! Tenk om en av 20 er farlige psykopater. Ligger du med 5 er sjansen ca 20 % for å ligge med en sånn. Ligger du med hundre er sjansen vesentlig høyere. Men neppe så høy som enkel hoderegning tilsier (500%). Jeg sier ikke at de som tar mye risiko er dårlige mennesker, men jeg sier at de risikerer mer enn mange som faktisk har det veldig Litt usikker på hvorfor du svarer meg med dette, når du er enig i at det ikke gjør dem til dårlige mennesker. Det må jo være opp til hver enkelt hvilke risker man ønsker å ta, både når det gjelder sex og andre områder i livet. Det er fullt mulig å begrense risikoen rundt å ha sex med mange ulike mennesker. Det betyr jo ikke nødvendigvis at man ligger med totalt fremmede. 😊 psykopater kan man vikle seg bort i helt uten å kle av seg. Anonymkode: cc11b...3a6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #55 Skrevet 28. oktober 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er jeg helt uenig. Sier mye om at det er en person som lar seg bruke og ikke passer inn i et forhold. Anonymkode: f6862...8e5 Hadde du sagt det samme om en mann som hadde 100 sexpartnere? Man blir ikke nødvendigvis brukt selvom man velger å ha sex med ulike personer. Du fremstår veldig trangsynt med den holdningen. Anonymkode: cc11b...3a6 2
I Grosny Skrevet 28. oktober 2019 #56 Skrevet 28. oktober 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt usikker på hvorfor du svarer meg med dette, når du er enig i at det ikke gjør dem til dårlige mennesker. Det må jo være opp til hver enkelt hvilke risker man ønsker å ta, både når det gjelder sex og andre områder i livet. Det er fullt mulig å begrense risikoen rundt å ha sex med mange ulike mennesker. Det betyr jo ikke nødvendigvis at man ligger med totalt fremmede. 😊 psykopater kan man vikle seg bort i helt uten å kle av seg. Anonymkode: cc11b...3a6 Kanskje du tar flere risikoer enn nødvendig? Det at du baksnakkes kan jo skyldes at du har vært bortpå for mange drittsekker. Jeg mener på ingen måte at du er dårlig, men jeg tror du er uforsiktig og naiv, og det er jo ikke helt bra. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #57 Skrevet 28. oktober 2019 4 minutter siden, I Grosny skrev: Kanskje du tar flere risikoer enn nødvendig? Det at du baksnakkes kan jo skyldes at du har vært bortpå for mange drittsekker. Jeg mener på ingen måte at du er dårlig, men jeg tror du er uforsiktig og naiv, og det er jo ikke helt bra. Det er jeg som er ts om du mente å skrive dette til meg. Kanskje jeg er naiv og dum og tydeligvis ei hore i alle sine øyne. Anonymkode: 7f39d...43b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #58 Skrevet 28. oktober 2019 Er du høyintelligent, ts? Anonymkode: 01cf3...13f 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #59 Skrevet 28. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ohh. Så beintøff vet jeg ikke om jeg er men det er en god ide på en måte. Kanskje jeg bare skal komme kledd som jeg skal på fest og fortelle om en gruppesex jeg skal på eller noe sånt. Bare for å vise at jeg ikke bryr meg om det de sier og at jeg elsker sex. Du skriver så godt også. Bedre enn det jeg noensinne kunne klart. Anonymkode: 7f39d...43b Takk for det. Jeg synes imidlertid ikke det er en god ide å snakke om gruppesex, men du kan godt si at du liker sex, og noe i den duren jeg skrev. Du må jo få dem til å innse hvor dumt det er å stemple folk, og få dem til å skamme seg over det, ikke gi dem mer fyr på bålet, uten å påpeke hvor dumt det er å kalle noen hore. Anonymkode: ea1d2...cab 1
I Grosny Skrevet 28. oktober 2019 #60 Skrevet 28. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg som er ts om du mente å skrive dette til meg. Kanskje jeg er naiv og dum og tydeligvis ei hore i alle sine øyne. Anonymkode: 7f39d...43b Ikke hore. Men naiv. Du tar mange sjanser. Jeg anser deg for å være tusen ganger bedre enn de som baksnakker deg. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå