Gå til innhold

Stempla som ei hore

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Alterego666 skrev:

TS nevner ikke at hun på noe tidspunkt har mottatt penger eller tjenester som gjenytelse for sex. Det er derfor både feil og urimelig å kalle henne en hore.

Her er det riktig å vende vreden mot de som sprer en slik ond og usann merkelapp, også dere som gjentar det her i denne tråden.

Om TS har oppført seg strategisk smart når hun introduserer seg i et nytt miljø er en halt annen diskusjon.

Jeg har aldri fått penger for sex. Jeg forstår at folk synes jeg er billig og lett på tråden når jeg har gjort det jeg har gjort, og jeg forstår at folk kaller meg for ei hore. Problemet er hvordan jeg kan komme meg ut av dette uten at jeg må flytte til et annet sted.

Anonymkode: 7f39d...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, ana0603 skrev:

Unnskyld for at moren min lærte meg om noe som kalles for selvrespekt, og dessuten så setter menn pris på det 😘

Er det selvrespekt å gjøre ting bare fordi en mann setter pris på hva du gjør? Høres mer ut som underdanighet.

Anonymkode: df861...868

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fått penger for sex. Jeg forstår at folk synes jeg er billig og lett på tråden når jeg har gjort det jeg har gjort, og jeg forstår at folk kaller meg for ei hore. Problemet er hvordan jeg kan komme meg ut av dette uten at jeg må flytte til et annet sted.

Liker du å ligge med så mange selv, så kjør på. Jeg personlig lå med mange for noen år siden (riktignok ikke så mange som deg innen så kort tid), men på det tidspunktet hadde jeg det ikke så veldig bra med meg selv. Så tenk over om dette er noe du gjør fordi du faktisk liker det og ønsker å ligge med så mange forskjellige, eller om det er negativt for deg/andre grunnen til det. Om det er andre grunner enn at du oppriktig ønsker å ligge med så mange at du gjør det, så søk hjelp. 

Du er ikke ei hore, du selger ikke kroppen din. Men jeg skjønner at andre syns du er løs på tråden, og at du får avslag fra menn du liker på grunn av at du ligger med så mange. 

Hva du bør gjøre videre kommer helt an på hva du ønsker. Ønsker du å ligge rundt, så må du lære deg å takle kommentarer på det. For kommentarer vil det bli, noen folk bryr seg veldig om hva andre gjør selv om det ikke går utover dem. Ønsker du ikke å ligge rundt, så slutt med det. Da vil praten om deg etterhvert stilne også. Men det kan ta en stund.

• Liker 5
Skrevet

Du er lett på tråden men du er ikke hore så lenge du ikke har tatt penger for det.

Hvis man skal holde seg til slike arkaiske begrep så har du bedrevet hor. Men det har også hun som pulte kjæresten dagen før de giftet seg, alle som lever i samboerskap o.s.v.

Tviler sterkt på at dette har noen som helst betydning når du søker jobb kanskje med unntak hvis du vil bli biskop. I Norge har vi hatt en statsråd som ble gravid med en mann hun ikke var i forhold med og en kronprinsesse som hadde erfaring før hun fant prinsen. Tror ikke det har hatt noen vesentlig betydning for de.

Anonymkode: 988ee...e8a

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker du å ligge med så mange selv, så kjør på. Jeg personlig lå med mange for noen år siden (riktignok ikke så mange som deg innen så kort tid), men på det tidspunktet hadde jeg det ikke så veldig bra med meg selv. Så tenk over om dette er noe du gjør fordi du faktisk liker det og ønsker å ligge med så mange forskjellige, eller om det er negativt for deg/andre grunnen til det. Om det er andre grunner enn at du oppriktig ønsker å ligge med så mange at du gjør det, så søk hjelp. 

Du er ikke ei hore, du selger ikke kroppen din. Men jeg skjønner at andre syns du er løs på tråden, og at du får avslag fra menn du liker på grunn av at du ligger med så mange. 

Hva du bør gjøre videre kommer helt an på hva du ønsker. Ønsker du å ligge rundt, så må du lære deg å takle kommentarer på det. For kommentarer vil det bli, noen folk bryr seg veldig om hva andre gjør selv om det ikke går utover dem. Ønsker du ikke å ligge rundt, så slutt med det. Da vil praten om deg etterhvert stilne også. Men det kan ta en stund.

Jeg har det egentlig veldig bra med meg selv og jeg liker å ha sex. Jeg har hatt sex med alle fordi jeg ønsket det og likte det. Den siste tida har vært helt fantastisk frem til nå, jeg har likt oppmerksomheten og det å føle seg begjært på ei måte. Kanskje jeg bare må innse at folk vil snakke om meg slik, men jeg håper virkelig ikke at det vil gjøre at jeg ikke får jobb senere.

• Liker 2
Skrevet

Tulletråd.

Anonymkode: a4b75...4cd

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet

Dersom du bare legger denne perioden bak deg, og kler deg litt mer moderat, så kommer du lett videre. De fleste menn vil synes du bare er sexy. Hold fokus på viktigere ting, du har hatt nok spenning nå. Ryktet i miljøet vil du aldri bli kvitt, men du skal jo etter hvert videre. Og rykter er sjelden så farlige som en tror. Det er bare å tro på deg selv. Men ikke misforstå helt, du bør roe ned tempoet, skaff deg gode venner. Alt kan tilgis og glemmes.
Kan godt være du er et troll, men slike troll finnes.

Gjest ana0603
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det selvrespekt å gjøre ting bare fordi en mann setter pris på hva du gjør? Høres mer ut som underdanighet.

så la meg

Skrevet
11 minutter siden, Paramount skrev:

Dersom du bare legger denne perioden bak deg, og kler deg litt mer moderat, så kommer du lett videre. De fleste menn vil synes du bare er sexy. Hold fokus på viktigere ting, du har hatt nok spenning nå. Ryktet i miljøet vil du aldri bli kvitt, men du skal jo etter hvert videre. Og rykter er sjelden så farlige som en tror. Det er bare å tro på deg selv. Men ikke misforstå helt, du bør roe ned tempoet, skaff deg gode venner. Alt kan tilgis og glemmes.
Kan godt være du er et troll, men slike troll finnes.

Takk for et godt råd. Jeg tror jeg skal kle meg som jeg alltid har gjort. Hvis ikke vinner de som slenger drit. Men jeg trenger kanskje ikke å si ja til å ha sex med noen på en stund og slutte med flørtingen ei periode.Jeg er ikke et troll, men jeg skulle ønske jeg var det akkurat nå...

• Liker 6
Skrevet (endret)
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Triste greier du :(

Anonymkode: 2d359...60e

Jeg husker godt det kjekkeste paret på videregående. Herlige folk. Jeg tror ikke de klager over sitt livsløpsforhold. De som har førstevalg på øverste hylle som tenåringer trenger ikke nødvendigvis å lete lenger. Jobben er gjort. Resten er ett herlig liv.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Knip sammen beina og kle deg anstendig så forsvinner ryktet snart. 

Anonymkode: d86ca...1f7

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Knip sammen beina og kle deg anstendig så forsvinner ryktet snart. 

Anonymkode: d86ca...1f7

Jeg liker å kle meg sexy det vil jeg fortsette med. Men jeg trenger kanskje ikke å ha sex med alle som har lyst på det med meg.

• Liker 6
Gjest Paramount
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å kle meg sexy det vil jeg fortsette med. Men jeg trenger kanskje ikke å ha sex med alle som har lyst på det med meg.

Det er mer enn én stil som er sexy da. Ville droppet de støvlettene, og heller blitt litt mer raffinert. Jeg har en mistanke om at du er fristende nok. God idé å gjøre seg litt mindre tilgjengelig også ;) 

Skrevet

Så lenge det ikke er underliggende grunner til bekreftelse, men at du bare digger sex, så synes jeg du selv bør bestemme og ikke bry deg om ryktene. Men må du velge medstudenter? Hva med å ligge med folk fra andre miljøer? Det er klart det gjør deg mindre attraktiv for en fyr at du har ligget med halvparten av kompisene hans, hadde du likt det selv? Men så lenge du ikke er ute etter kjæreste så gjør jo ikke det så mye. 

Du kan gjøre omvendt av hva folk forventer! Ikke skam deg!! Stå for det! Si "jeg er faktisk veldig glad i sex, det er livsglede for meg og jeg ser ikke noe poeng i å være så alvorlig på dette tidspunktet i livet", eller noe sånt! Kanskje kommer andre til deg og innrømmer at de skulle ønske de turde å være like fri som deg. 😉

• Liker 9
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte å studere nå i høst og har hatt det veldig gøy siden fadderuka, men nå er jeg stempa som ei hore fordi jeg har hatt sex med 17 andre studenter og hvordan jeg går kledd. Jeg liker å kle meg sexy med topper med utringning, trange jeans og over-knee støvletter. I går når jeg var ute så ble jeg avvist av en jeg liker. Han sa at at alle vet jo at du er ei hore. I dag fikk jeg høre fra andre på skolen at det går bilder av meg på snap som viser bilder av meg med teksten sånn går ei hore kledd, hora koser seg på ute og sånne ting. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, må jeg bytte skole eller hva? Jeg fikk et rykte på videregående også, men da tenkte jeg ikke så mye over det. Tenkte egentlig at det var litt kult, men nå lurer jeg på om det kommer til å bli vanskelig å få jobb om folk vet sånne ting om meg. Jeg måtte bare få dette ut på en eller annen måte.

Spørs litt hvor tøff du er. Du virker ganske tøff, som ikke vil endre deg eller klesstil, tross for at du får dritt. 

Er du beintøff får du tak i noen av de snap som sendes rundt, forklarer forelesere om hva som sirkulerer om deg og ber om å få fem minutter foran i salen. Der stiller du i sexy antrekk og sier noe som. "Hei jeg heter.... som mange av dere kanskje vet, selv om jeg har fått et annet tilnavn, som dere ser her." *viser bilder og tekst på storskjerm, og leser opp tekstene*. Fortsetter så "Siden det virker å være en del av dere som ikke vet hva en hore er vil jeg gjerne klare litt opp i det." *leser opp definisjon eller forklarer at det er en kvinne som tar betalt for sex* Fortsetter deretter "Så nå som det er oppklart vil jeg heretter gjerne bli kalt ved navn, og dere som har problemer med at jeg er en moderne kvinne som liker sex, og anser meg fri til å ha sex med dem jeg ønsker, så mange det måtte være, fordi jeg liker sex, dere står helt fritt til å ta deres valg, men jeg er den jeg er, og har tilsvarende rett til å ta mine valg, uten å bli kalt noe jeg ikke er. Å stemple andre med stygge kallenavn, fordi de tar andre valg enn dere, eller fordi de er på annen måte enn dere, er umodent og ufint. Jeg er den jeg er, og kan stå for den jeg er. Du trenger ikke å like mine valg, men faller du ned i det å slenge dritt om andre for å hevde deg bedre enn andre, så står ikke du like støtt i deg selv som det jeg gjør. Da er du den ufine, umodne og den som har en oppførsel som fortjener kritikk. At jeg liker sex og kler meg som jeg gjør, det er langt fra så ille som å velge å være en som driver med å hetse andre. Dere kvinner, jeg forventer bedre av dere enn at dere kaster den kampen som har vært for at vi skal få lov til å gjøre det vi vil bort i trang til å slenge dritt om andre kvinner. Dere gutter og menn, la meg minne dere på at jeg ikke hadde sex alene, og dersom dere ønsker at kvinner skal ha sex med dere burde dere være klokere enn å slenge dritt om kvinner som har sex med dere. Mitt navn er...., jeg liker sex, jeg kler meg som jeg liker, men jeg heter likevel.... og jeg er ikke en hore. "

Anonymkode: ea1d2...cab

• Liker 7
Skrevet

Du har sex med mange. Men du er ikke en hore med mindre du tar betalt for sex.

For din egen del og for studienes skyld synes jeg imidlertid du bør dempe deg litt. Det er ikke noe gøy å få et slikt rykte, så kan man diskutere om det er riktig eller ikke, men det blir gjerne sånn når du har sex med 17 stk på kort tid.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Paramount skrev:

Det er mer enn én stil som er sexy da. Ville droppet de støvlettene, og heller blitt litt mer raffinert. Jeg har en mistanke om at du er fristende nok. God idé å gjøre seg litt mindre tilgjengelig også ;) 

Takk for fine ord. Støvlettene er kjempekule. Joggesko er ikke min greie. 

Skrevet
3 timer siden, Pia Sofia skrev:

Så lenge det ikke er underliggende grunner til bekreftelse, men at du bare digger sex, så synes jeg du selv bør bestemme og ikke bry deg om ryktene. Men må du velge medstudenter? Hva med å ligge med folk fra andre miljøer? Det er klart det gjør deg mindre attraktiv for en fyr at du har ligget med halvparten av kompisene hans, hadde du likt det selv? Men så lenge du ikke er ute etter kjæreste så gjør jo ikke det så mye. 

Du kan gjøre omvendt av hva folk forventer! Ikke skam deg!! Stå for det! Si "jeg er faktisk veldig glad i sex, det er livsglede for meg og jeg ser ikke noe poeng i å være så alvorlig på dette tidspunktet i livet", eller noe sånt! Kanskje kommer andre til deg og innrømmer at de skulle ønske de turde å være like fri som deg. 😉

Jeg må ikke ligge med medstudenter men det er de jeg er mest på fest og ute med. Jeg kan selvsagt gå på utesteder hvor det ikke går så mange studenter. Jeg vet ikke hvilke andre miljøer det skulle være. Jeg er ikke ute etter en kjæreste nå men det er noen jeg liker bedre enn andre. Det er kanskje en måte å gjøre det på. Det er jo sånn jeg er og har vært de siste årene. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs litt hvor tøff du er. Du virker ganske tøff, som ikke vil endre deg eller klesstil, tross for at du får dritt. 

Er du beintøff får du tak i noen av de snap som sendes rundt, forklarer forelesere om hva som sirkulerer om deg og ber om å få fem minutter foran i salen. Der stiller du i sexy antrekk og sier noe som. "Hei jeg heter.... som mange av dere kanskje vet, selv om jeg har fått et annet tilnavn, som dere ser her." *viser bilder og tekst på storskjerm, og leser opp tekstene*. Fortsetter så "Siden det virker å være en del av dere som ikke vet hva en hore er vil jeg gjerne klare litt opp i det." *leser opp definisjon eller forklarer at det er en kvinne som tar betalt for sex* Fortsetter deretter "Så nå som det er oppklart vil jeg heretter gjerne bli kalt ved navn, og dere som har problemer med at jeg er en moderne kvinne som liker sex, og anser meg fri til å ha sex med dem jeg ønsker, så mange det måtte være, fordi jeg liker sex, dere står helt fritt til å ta deres valg, men jeg er den jeg er, og har tilsvarende rett til å ta mine valg, uten å bli kalt noe jeg ikke er. Å stemple andre med stygge kallenavn, fordi de tar andre valg enn dere, eller fordi de er på annen måte enn dere, er umodent og ufint. Jeg er den jeg er, og kan stå for den jeg er. Du trenger ikke å like mine valg, men faller du ned i det å slenge dritt om andre for å hevde deg bedre enn andre, så står ikke du like støtt i deg selv som det jeg gjør. Da er du den ufine, umodne og den som har en oppførsel som fortjener kritikk. At jeg liker sex og kler meg som jeg gjør, det er langt fra så ille som å velge å være en som driver med å hetse andre. Dere kvinner, jeg forventer bedre av dere enn at dere kaster den kampen som har vært for at vi skal få lov til å gjøre det vi vil bort i trang til å slenge dritt om andre kvinner. Dere gutter og menn, la meg minne dere på at jeg ikke hadde sex alene, og dersom dere ønsker at kvinner skal ha sex med dere burde dere være klokere enn å slenge dritt om kvinner som har sex med dere. Mitt navn er...., jeg liker sex, jeg kler meg som jeg liker, men jeg heter likevel.... og jeg er ikke en hore. "

Anonymkode: ea1d2...cab

Ohh. Så beintøff vet jeg ikke om jeg er men det er en god ide på en måte. Kanskje jeg bare skal komme kledd som jeg skal på fest og fortelle om en gruppesex jeg skal på eller noe sånt. Bare for å vise at jeg ikke bryr meg om det de sier og at jeg elsker sex. Du skriver så godt også. Bedre enn det jeg noensinne kunne klart. 

• Liker 2
Skrevet

Ikke bry deg om at andre kaller deg hore. Det er deres problem. Det er som regel de samme folka som kaller afrikanere niggere og sotrør. De sender skryter gjerne på SoMe om niggern de banka osv. Legger ut bilder av afrikanere med teksten "sotrør på bakken" mens de gir hverandre high five.

Dette er folk med store problemer. Samme problemer som Anders Behring Breivik har.

Ikke bry deg om de.

Anonymkode: 79e97...f9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...