Gå til innhold

Stempla som ei hore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å studere nå i høst og har hatt det veldig gøy siden fadderuka, men nå er jeg stempa som ei hore fordi jeg har hatt sex med 17 andre studenter og hvordan jeg går kledd. Jeg liker å kle meg sexy med topper med utringning, trange jeans og over-knee støvletter. I går når jeg var ute så ble jeg avvist av en jeg liker. Han sa at at alle vet jo at du er ei hore. I dag fikk jeg høre fra andre på skolen at det går bilder av meg på snap som viser bilder av meg med teksten sånn går ei hore kledd, hora koser seg på ute og sånne ting. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, må jeg bytte skole eller hva? Jeg fikk et rykte på videregående også, men da tenkte jeg ikke så mye over det. Tenkte egentlig at det var litt kult, men nå lurer jeg på om det kommer til å bli vanskelig å få jobb om folk vet sånne ting om meg. Jeg måtte bare få dette ut på en eller annen måte.

Anonymkode: 7f39d...43b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja skjønner du det ikke selv? Vi kvinner vil da heller ikke ha en fellesp..som alle har vært på. Du må passe på livmorhalsen din. Du kan få livmorhalskreft. Jo flere partnere jo verre. Du virker usikker og tror du må ha sex for å bli likt. Dette er feil. Selvsagt vil ikke en mann ha ei som hundre andre også har hatt. Ro ned og kle deg skikkelig, knip beina sammen og skaff deg verdighet jente!!

Anonymkode: 8ffdd...edd

• Liker 20
Skrevet

Ro deg ned så går det over.

Anonymkode: 32755...76d

• Liker 9
Skrevet

Og dette, folkens, er et eksempel på en kjedelig trolletråd. Det er viktig å gjøre sitt beste når man fantaserer opp trollerier, fer dette holder ikke. 

Anonymkode: 2d359...60e

• Liker 44
Gjest padawan
Skrevet

Du skal f[ oss til [ tro at du har hatt sex med 17 andre studenter på et par måneder? Stemmer det så skjønner jeg ryktet du har fått deg.... 

Skrevet

Hvis det går som en and og kvakker som en and, så er det mest sannsynlig en and.

Anonymkode: 2f217...699

• Liker 8
Skrevet (endret)
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte å studere nå i høst og har hatt det veldig gøy siden fadderuka, men nå er jeg stempa som ei hore fordi jeg har hatt sex med 17 andre studenter og hvordan jeg går kledd. Jeg liker å kle meg sexy med topper med utringning, trange jeans og over-knee støvletter. I går når jeg var ute så ble jeg avvist av en jeg liker. Han sa at at alle vet jo at du er ei hore. I dag fikk jeg høre fra andre på skolen at det går bilder av meg på snap som viser bilder av meg med teksten sånn går ei hore kledd, hora koser seg på ute og sånne ting. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, må jeg bytte skole eller hva? Jeg fikk et rykte på videregående også, men da tenkte jeg ikke så mye over det. Tenkte egentlig at det var litt kult, men nå lurer jeg på om det kommer til å bli vanskelig å få jobb om folk vet sånne ting om meg. Jeg måtte bare få dette ut på en eller annen måte.

Et problem med å ha sex med  mange er at en viss prosent av folket er drittsekker, og mange er også misunnelige.  En av dine erobringer kan bli furten fordi du går videre og begynne å baksnakke. Det samme gjelder dine rivalinner, som det blir mange av.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Gjest ana0603
Skrevet (endret)

Du har blitt riktig stemplet... i min mening 🙄

Jeg kommer sikkert ikke til å ha samleie med mer enn 3-4 i løpet av livet mitt.

Endret av ana0603
Skrevet

Hva slags teenmovie har inspirert deg til å opprette denne tråden? 

Anonymkode: efb17...659

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, ana0603 said:

Du har blitt riktig stemplet... i min mening 🙄

Jeg kommer sikkert ikke til å ha samleie med mer enn 3-4 i løpet av livet mitt.

Triste greier du :(

• Liker 21
Skrevet

Bare tull den tråden her. Noen som morer seg. Finn på noe bedre.

Anonymkode: 9f35b...5a1

• Liker 7
Gjest ana0603
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Triste greier du :(

Unnskyld for at moren min lærte meg om noe som kalles for selvrespekt, og dessuten så setter menn pris på det 😘

Endret av ana0603
Skrevet
Just now, ana0603 said:

Unnskyld for at moren min lærte meg noe som kalles for selvrespekt, og dessuten setter menn pris på det 😘

Åja men hvis menn setter pris på det så.. 😘

• Liker 20
Skrevet

Sytten stykker??? 
skoleåret har knapt nok begynt. Ved hjelp av god gammeldags hoderegning kommer jeg frem til at du har ligget med ca ti stykker pr måned, de to siste månedene.  Det at noen kaller deg hore er fullt ut forstålig. Istedenfor å moralisere, stiller jeg heller følgende spørsmål direkte til deg: 
Hva er det som driver deg? Hvorfor har du hatt så super ekstremt mange partner over så kort tid?
De aller fleste av oss, har gjennomsnittlig fem til seks partnere i gjennom hele livet. 
Så hva er greia,  hvorfor?          

• Liker 8
Skrevet

Vel, du er veldig lett på tråden. At folk snakker om det, og at gutter styrer unna deg, må du bare leve med så lenge du vil være sånn.

Hvis du vil begrense sladringa, kan det være greit å rose seg litt ned de neste månedene. Ikke dra ut, kle deg litt mer ordentlig og lignende :) Da blir det nok glemt veldig fort.

Du kommer nok ikke til å miste jobbsjanser på grunn av dette.

• Liker 7
Skrevet

Problemet ditt er at du ligger med dine medstudenter og dras inn i drama. Du er litt som den som puler med alle på jobben. Det blir veldig synlig. Ligg med andre, gjerne noen litt diskrete folk over nett, så løser problemet seg. 

Anonymkode: 869bb...f6f

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja skjønner du det ikke selv? Vi kvinner vil da heller ikke ha en fellesp..som alle har vært på. Du må passe på livmorhalsen din. Du kan få livmorhalskreft. Jo flere partnere jo verre. Du virker usikker og tror du må ha sex for å bli likt. Dette er feil. Selvsagt vil ikke en mann ha ei som hundre andre også har hatt. Ro ned og kle deg skikkelig, knip beina sammen og skaff deg verdighet jente!!

Anonymkode: 8ffdd...edd

Jeg skjønner det på en måte men har ikke tenkt at det var så ille som det det virker som. Menn gir meg masse komplimenter og sier jeg er sexy. Jeg blir nok litt lett sjarmert. Jeg har nesten ikke sovet i natt og jeg holder meg unna skolen i dag. 

Jeg har dessverre hatt sex med 17 de siste to månedene. Jeg har kommet meg borti så mange situasjoner hvor jeg både hadde lyst på sex og hadde lyst til å eksperimentere med flere gutter samtidig. Jeg fortjener kanskje hore stempelet men jeg vet ikke hvordan jeg kan komme bort fra det.

Jeg skulle ønske at jeg bare trollet men dette er dessverre sant :( 

Skrevet

Altså, forstår folk virkelig ikke at dette er trolling 😂

Anonymkode: 03286...bec

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, forstår folk virkelig ikke at dette er trolling 😂

Anonymkode: 03286...bec

Det er virkelig ikke trolling. Jeg vet ikke hvorfor jeg har oppført meg som jeg har, men det er livet mitt og jeg må gjøre noe med dette.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

TS nevner ikke at hun på noe tidspunkt har mottatt penger eller tjenester som gjenytelse for sex. Det er derfor både feil og urimelig å kalle henne en hore.

Her er det riktig å vende vreden mot de som sprer en slik ond og usann merkelapp, også dere som gjentar det her i denne tråden.

Om TS har oppført seg strategisk smart når hun introduserer seg i et nytt miljø er en halt annen diskusjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...