Gjest Saka Skrevet 24. mai 2005 #1 Del Skrevet 24. mai 2005 Vi står visst langt bak i køen om plass i kommunal barnehage til minstemann på 1 år. Har trekningsnummer 289, og andre reagerer med skrekk og gru når de hører plasseringen vår. Det er 314 søkere, og 117 har fått plass. Alle plassene er nå delt ut. Eneste muligheten er de nye plassene som skal lages innen høsten, og det er 180 plasser som trekkes og legges ut i juni. Vi kan jo være heldige å få plass, da. Men nå er jeg i tvil, for vi har fått tilbud om dagmamma fra august. Dagmammaen vil ha depositum ved kontraktskriving. Prisen pr.mnd. er 5.000,-, og det er vel ikke så ille dersom vi får kontantstøtte på kr. 3.600? Hva er vanlig å betale for dagmamma? De er forresten 2, og har tilsammen 8 barn. Oppsigelsestiden er en mnd. Bør jeg ta denne plassen, eller vente til juni og se om vi får kommunal plass? Hvordan ligger det an med kontantstøtten, blir den kanskje snart borte ??? noen som vet? Det vil med andre ord koste oss 5.000,- å "holde" av plassen. Dette er kanskje en vanlig problemstilling? Hmm... tenke, tenke. :o Sala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #2 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvis jeg hadde kjent dagmammaene, og likt dem, ville jeg gått for dagmamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå