Gjest sørsniba Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 fikk diagnosen angst-depresjon for 2 år siden. Finner d stressende å ha klare mål for atføringstiltak. skal gå høyskole t høsten, men rehab. går ut før skoleslutt og skolen er ifølge aetat ikke godkjent som attføringstiltak, enda jeg vet det er elever der som går på d. Noen gode råd??
Gjest Bhsiltsk Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Er det pga det økonomiske du trenger svar på dette? Lånekassen er grei å ha for alle, den... Skjønner at et klart mål er stressende, men rehabilitering ER jo et klart mål mot arbeidslivet. Det er ikke lagt opp til å dille att og fram og uten mål eller mening til man finner ut hva man vil gjøre. Selv om man går på attføring KUNNE man få lån og stipend likevel. Er du sikker på at det er skolen og ikke studiet som ikke er godkjent som tiltak?
Gjest sørsniba Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 ja jeg er sikker på at det er skolen. Jeg er helt sikker på at dette studiet vil ha en helsebringende effekt på meg. Det har dette skoleåret bevist. Og d at jeg blir fort frisk er jo d mest økonomiske for alle parter til syvende og sist. Dette studiet er de eneste jeg er motivert for. Og jeg er lykkelig over å i det hele tatt vite noe om hva jeg vil. Men d har ingen klar yrkesretning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå