AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg er 17 år gammel, fyller 18 i februar. Jeg ruser meg 1-3 ganger i måneden er litt opp og ned.. Er alt fra x, hasj til reseptbelagte piller. Og denne fyren, la oss kalle han K. Han var interessert i meg mai til juni, men jeg ignorerte han for taklet ikkje noe ville bli bedre psykisk så var av alt av sosiale medier hele juni til august ca. Ble ikke noe bedre da, men ja. Jeg har tatt ting siden februar. Tok kontakt med ham igjen i september og vi snakket, møttes litt og han sier han er interessert på ny og det er jeg også. Han er klar over at jeg gjør dette, og sier det er ok, men han vil ikkje at jeg skal være alene når jeg gjør det. Han har sagt han kan være med å passe på meg.. Men jeg vil ikkje dra han inn i dette, men på samme tid.. Vet jeg ikkje. Har sagt til ham at jeg ikke vil dra han inn i dette, men han svarer han ikke bryr seg for han vil passe på at det går bra om jeg først skal gjøre det... Jeg liker ham egt veldig godt... Anonymkode: 5af04...fdd
mellomtomater67 Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Beklager språkbruket, men hvorfor i helvete ruser du deg å ødlegger livet ditt når du bare er 17 år? vær så snill å slutt. du blir ikke kul av å bruke narkotika, DET ER ULOVLIG. Vil du bli narkoman å få et ødelagt liv? Vil du dø av en overdose? Du er 17 år, du går skole sikkert, skal få deg jobb, du kan ikke ruse deg da. Da får du ikke jobbe, da blir du arbeidsløs. 17
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Slutt å rus deg. Det kommer ingenting godt ut av det og det eskalerer fort. Det er ikke kult å se venner dø eller bo på gata, miste familie og ikke bry deg om noe annet enn rus. Plutselig så ligger du der å blir pult på av en ekkel 60 åring fordi du er blakk og trenger penger til dop. Vær smart. Slutt. Anonymkode: f24d6...7e8 2
TomHm Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Popper du piller så er du nok snart tatt av barnevernet uansett. Jeg rusa meg daglig på alt når jeg var 17, det gikk ganske fort til helvete. Havna på 1 års tvang i instutisjon 2 uker før jeg ble 18, altså umyndiggjort til jeg var 19. Kan fort skje med deg også. 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Ikke bli sammen med noen du kan ruse deg sammen med. Det ødelegger forhold.. Om du ruser deg 3 ganger i måneden nå, så vil det mest sannsynlig bli mer og mer om du blir sammen med noen som gjør det. Ikke ødelegg for deg selv. Anonymkode: c2338...903 1
I Grosny Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er 17 år gammel, fyller 18 i februar. Jeg ruser meg 1-3 ganger i måneden er litt opp og ned.. Er alt fra x, hasj til reseptbelagte piller. Og denne fyren, la oss kalle han K. Han var interessert i meg mai til juni, men jeg ignorerte han for taklet ikkje noe ville bli bedre psykisk så var av alt av sosiale medier hele juni til august ca. Ble ikke noe bedre da, men ja. Jeg har tatt ting siden februar. Tok kontakt med ham igjen i september og vi snakket, møttes litt og han sier han er interessert på ny og det er jeg også. Han er klar over at jeg gjør dette, og sier det er ok, men han vil ikkje at jeg skal være alene når jeg gjør det. Han har sagt han kan være med å passe på meg.. Men jeg vil ikkje dra han inn i dette, men på samme tid.. Vet jeg ikkje. Har sagt til ham at jeg ikke vil dra han inn i dette, men han svarer han ikke bryr seg for han vil passe på at det går bra om jeg først skal gjøre det... Jeg liker ham egt veldig godt... Anonymkode: 5af04...fdd Rømmer du fra noe? Kan du finne bedre rømningsvei?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #7 Skrevet 27. oktober 2019 Hvorfor ruser du deg? Anonymkode: ff8c1...e34
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #8 Skrevet 27. oktober 2019 Fordi jeg både liker det, men vet d ikke er bra. Men jeg har det fint de timene jeg er borte. Og det er verdt det for dem timene... Men blir jeg tatt av bv om jeg fortsetter, ingen vet noe utenom venner. Om jeg sier det til psykolog blir jeg tatt på inst... Anonymkode: 5af04...fdd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #9 Skrevet 27. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg både liker det, men vet d ikke er bra. Men jeg har det fint de timene jeg er borte. Og det er verdt det for dem timene... Men blir jeg tatt av bv om jeg fortsetter, ingen vet noe utenom venner. Om jeg sier det til psykolog blir jeg tatt på inst... Anonymkode: 5af04...fdd du kommer til å angre om du ikke slutter nå... Anonymkode: 4ed40...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #10 Skrevet 28. oktober 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Fordi jeg både liker det, men vet d ikke er bra. Men jeg har det fint de timene jeg er borte. Og det er verdt det for dem timene... Men blir jeg tatt av bv om jeg fortsetter, ingen vet noe utenom venner. Om jeg sier det til psykolog blir jeg tatt på inst... Anonymkode: 5af04...fdd Bare slutt. Er det verdt det å komme på institusjon? Anonymkode: ede47...226
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #11 Skrevet 28. oktober 2019 Det kommer ikke til å bli verdt det om du fortsetter. Håper du bare kan slutte og heller ser etter andre opplevelser i livet som er bra. Anonymkode: ff8c1...e34
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #12 Skrevet 28. oktober 2019 Du må først klare å bli så glad i deg selv at du slutter med dop, før du inviterer noen inn i livet ditt. Dopforhold blir bare trøbbel. Anonymkode: 344de...051
Perelandra Skrevet 28. oktober 2019 #13 Skrevet 28. oktober 2019 (endret) Tråden er ryddet for brukerangrep. Kjære trådstarter! Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilken kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Rustelefonen på 08588 eller på deres nettsider http://www.rustelefonen.no/. Du kan også be om hjelp til dette fra fastlegen, og be om henvisning videre. Med vennlig hilsen Perelandra, mod. Endret 28. oktober 2019 av Perelandra 4
Anbefalte innlegg