Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

venninnen min har vært i 5 forhold, bare i år. Hun har også vært på utallige mange gutter. Så kommer hun og sier til meg «jeg hopper ikke fra gutt til gutt» og «noen ganger så er jeg bare med en gutt for å ha noen å være med» hahah altså hallo? Jeg tror hun har et stort problem og at hun sliter psykisk, for det er ikke mye normalt å være i så mange forhold på så kort tid.

Hun har også holdt mye av denne aktiviteten hemmelig for meg, men vi bor i en liten by der alle får vite alt. Mange her kaller henne hore, noe som ikke overrasker meg. Jeg blir nesten litt flau av å være venn med henne når hun holder på som hun gjør.

Alt dette gutte styret har forandret henne, så mye at jeg føler at jeg ikke kjenner henne lenger. Og det virker som hun gutter fremfor vennene sine. Vi begge er bare 17 år, og jeg skjønner ikke at hun får lov til å drive på som dette av foreldrene (hvis de i det hele tatt vet om det), jeg hadde i hvertfall aldri fått lov til det.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, vurderer sterkt å ta kontakt med foreldrene hennes eller kanskje bup? Hvis det går an? Noen som har råd om hva jeg burde gjøre?

Anonymkode: e7403...b6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo i første omgang høre med henne, om det er noe i veien. Det trenger ikke være et stort alvorlig problem som bup må ta seg av?? 

Skjønner heller ikke hvor du vil hen med dette, du virker som en dårlig venn som sier du blir flau av henne.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...