AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg skal sette opp et enkeltpersonsforetak fordi jeg jobber freelance. Vet ikke så veldig mye om dette prosessen, så er litt stressa over det. Som jeg skjønner så er det forskjellige sider man kan registrere gjennom? Er det noen som anbefales over andre? Videre har jeg hørt at man må ha mist 3 kunder for å opprette et foretak (er dette sant?) Jeg har fått en jobb, men trenger å opprette et enkeltpersonsforetak for at de skal betale meg. Anonymkode: ae6d3...94f
ankkk Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Det er kun èn side - altinn.no der du registrerer ENK. Det er ikke noe krav om minimum antall kunder. Hvem som helst kan opprette ENK. Husk at du ikke trenger å registrere deg i foretaksregistreret (dette koster ekstra), men kun enhetsregisteret, dvs. du skal ikke betale noe gebyr for å opprette det.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Vel jeg registrerte meg på https://enkeltpersonforetak.no men må bekrefte det via altinn ja. Skulle ta 2 dager. Var ikke vanskelig, når jeg tok litt tak i det. Har ikke betalt noe hittil i hvertfall. Takk for svar Anonymkode: ae6d3...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå