Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg å forklare hva en fordypningsoppgaven egentlig er? hvilke tema har jeg lov til å ta med i oppgaven? Kan jeg slippe unna med å kun se film? Jeg bare KLARER ikke lese bøker som ikke er direkte knyttet til skolegang, om dere forstår. Norsk bok, historie bok går greit men å sette meg ned lese eventyr eller slikt, det er bare helt umulig. Interesserer meg ikke litt engang.

Anonymkode: 5911b...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken skole går du på? 

Anonymkode: c66fc...154

Skrevet

Hva er oppgaveteksten? Skal dere lese noe litterært? Det finnes mange spennende bøker der ute. Har du lest noe fra før? Hva liker du?

Anonymkode: 209a5...b05

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken skole går du på? 

Jeg er privatist. Har aldri gått videregående og jeg vet ikke hva en slik oppgave går ut på. Har søkt på nett og lest men forstår rett og slett ikke hva det er for noe. Jeg har gått opp til eksamen i alle andre fag og fått 5, men her sliter jeg kraftig. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er oppgaveteksten? Skal dere lese noe litterært? Det finnes mange spennende bøker der ute. Har du lest noe fra før? Hva liker du?

Anonymkode: 209a5...b05

Det er en fordypningsoppgave. Jeg TROR jeg skal analysere en film feks.. Vet ikke.

Anonymkode: 5911b...c37

Skrevet

Du skal fordype deg I et emne ved å sette opp en problemstilling. Du må vite alt om det også skap du på en måte drøfte med deg selv om dette her 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...