AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg ser gang på gang at enkelte blir overrasket, og til tider nærmest skrekkslagen hvis en kvinne nevner at hun liker røff sex. Personlig er jeg i midten av 30-årene, ser på meg selv som velfungerende, og har det veldig bra med både meg selv og med mannen min. Seksuelt hadde jeg kjedet meg ihjel om vi kun hadde såkalt vaniljesex. Både mannen min og jeg foretrekker at han tar kontrollen i sengen. Han binder meg gjerne fast, klapser, erter, biter, og gjør mer eller mindre det han vil med meg - og jeg elsker det. Såklart har vi "vanlig" sex også, men er det så uvanlig å ha litt røffere sex som jeg får inntrykk av her inne? 🤔 Anonymkode: 6ac9d...0d2 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Er klaps, erting og biting det du regner som røff sex? 🤔 Høres skikkelig vanilje ut, spør du meg😄 Hilsen masochist Anonymkode: 807c1...998 8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er klaps, erting og biting det du regner som røff sex? 🤔 Høres skikkelig vanilje ut, spør du meg😄 Hilsen masochist Anonymkode: 807c1...998 ..jeg er jo enig med deg, men det er disse tingene jeg ser at folk reagerer med sjokk og vantro på. Mye jeg ikke utdypet her, som inngår ubåt han gjør hva han vil med meg.. Men vi er ikke helt der at vi er i et SM-forhold på noe vis. 😉 Anonymkode: 6ac9d...0d2 2
Whistler Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg tenker at røff sex ikke er i samme kategori som SM og BDSM. Det er bare litt mer røfft uten at det handler om vold og nedverdigelse. 9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Røff sex er jo selvfølgelig relativt. Selv er jeg veldig glad i pisk og cane, kvelning, fire play, blood play og den type ting. Flirer derfor litt inni meg når mine vaniljevenninner sier de liker røff sex siden de liker når typen drar de litt i håret og gir de et klaps på baken😄 Er for øvrig enig med deg, folk blir litt sjokkert når man som kvinne liker røff sex. Anonymkode: 807c1...998 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 Kvinner liker røff sex mye mer enn menn i snitt. Grunnen er delvis at denne typen sex er slik at mannen må gjøre all jobben. Anonymkode: d11e8...4da
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #7 Skrevet 27. oktober 2019 13 minutter siden, Whistler skrev: Jeg tenker at røff sex ikke er i samme kategori som SM og BDSM. Det er bare litt mer røfft uten at det handler om vold og nedverdigelse. Verken SM eller BDSM handler om vold, og trenger ikke inneholde nedverdigelse. Jeg er sub kvinne, og elsker røff sex med BDSM innblandet ❤️ Anonymkode: 888bd...6fc
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #8 Skrevet 27. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner liker røff sex mye mer enn menn i snitt. Grunnen er delvis at denne typen sex er slik at mannen må gjøre all jobben. Anonymkode: d11e8...4da Likevel er de ikke i stand til å være halvparten så røffe som kvinner, når kvinner gjør jobben. Hva er greia? Anonymkode: a54c6...4b4 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #9 Skrevet 27. oktober 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner liker røff sex mye mer enn menn i snitt. Grunnen er delvis at denne typen sex er slik at mannen må gjøre all jobben. Anonymkode: d11e8...4da Det er absolutt ikke derfor jeg liker det, i alle fall. 🙄 Anonymkode: 6ac9d...0d2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #10 Skrevet 27. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er absolutt ikke derfor jeg liker det, i alle fall. 🙄 Anonymkode: 6ac9d...0d2 Hvis man ser på hvordan homser og lesber har sex, så er ofte sexen langt røffere mellom lesbiske enn mellom homser. Tror rett og slett bare menn er litt mer pysete. Anonymkode: a54c6...4b4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #11 Skrevet 27. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis man ser på hvordan homser og lesber har sex, så er ofte sexen langt røffere mellom lesbiske enn mellom homser. Tror rett og slett bare menn er litt mer pysete. Anonymkode: a54c6...4b4 Jeg vet lite om forskjellene der, men antar at det er individuelt for de fleste lesbiske/homofile også. 😊 Det er i alle fall flest kvinner som reagerer med sjokk og vantro om en kvinne nevner noe som har med røff sex i positiv forstand her inne, og jeg klarer ikke helt å se greien. 😊 Anonymkode: 6ac9d...0d2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #12 Skrevet 27. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet lite om forskjellene der, men antar at det er individuelt for de fleste lesbiske/homofile også. 😊 Det er i alle fall flest kvinner som reagerer med sjokk og vantro om en kvinne nevner noe som har med røff sex i positiv forstand her inne, og jeg klarer ikke helt å se greien. 😊 Anonymkode: 6ac9d...0d2 De er ofte unge og har sett Disney, tror jeg. Anonymkode: a54c6...4b4 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #13 Skrevet 27. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner liker røff sex mye mer enn menn i snitt. Grunnen er delvis at denne typen sex er slik at mannen må gjøre all jobben. Anonymkode: d11e8...4da Det er ofte fordi kvinner ikke takler sin egen seksualitet og overlater til mannen. Usikkerhet og dårlig selvfølelse pluss selvtillit. Anonymkode: b01f0...8b3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #14 Skrevet 27. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ofte fordi kvinner ikke takler sin egen seksualitet og overlater til mannen. Usikkerhet og dårlig selvfølelse pluss selvtillit. Anonymkode: b01f0...8b3 Vel, det der er ikke i nærheten av å beskrive meg i alle fall. TS. Anonymkode: 6ac9d...0d2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #15 Skrevet 27. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser gang på gang at enkelte blir overrasket, og til tider nærmest skrekkslagen hvis en kvinne nevner at hun liker røff sex. Personlig er jeg i midten av 30-årene, ser på meg selv som velfungerende, og har det veldig bra med både meg selv og med mannen min. Seksuelt hadde jeg kjedet meg ihjel om vi kun hadde såkalt vaniljesex. Både mannen min og jeg foretrekker at han tar kontrollen i sengen. Han binder meg gjerne fast, klapser, erter, biter, og gjør mer eller mindre det han vil med meg - og jeg elsker det. Såklart har vi "vanlig" sex også, men er det så uvanlig å ha litt røffere sex som jeg får inntrykk av her inne? 🤔 Anonymkode: 6ac9d...0d2 Har ikke inntrykk av at det du skriver stemmer når man leser om hva kvinner liker på seksualitetsforumet her Anonymkode: c2805...fc0
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #16 Skrevet 27. oktober 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ofte fordi kvinner ikke takler sin egen seksualitet og overlater til mannen. Usikkerhet og dårlig selvfølelse pluss selvtillit. Anonymkode: b01f0...8b3 Det er vel heller omvendt. Det er i hvert fall min erfaring. F.eks. vil jeg tro du er mann, basert på at du forsøker å sverte selvsikre kvinner som er bevisst på egen seksualitet, og som derfor kan virke krevende på en mann, med at de IKKE er selvsikre. Hvorfor skulle ellers kvinner som har sex med kvinner, være mer rå og brutale enn menn som har sex med kvinner? Det er oftere menn som mangler selvsikkerhet i senga enn det er kvinner som gjør det. Anonymkode: a54c6...4b4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #17 Skrevet 27. oktober 2019 Er ekstremt mange menn som er submissive som forsøker å tvinge kvinner inn i en dominerende posisjon. Sånn går det med verden når man pumper feminisme inn med morsmelka. Anonymkode: a54c6...4b4
SardintrollReturns Skrevet 27. oktober 2019 #18 Skrevet 27. oktober 2019 Det er viktig å variere, å bare ha en type sex og holde det der hadde blitt kjedelig i lengden. Jeg er glad i røff sex, og det jeg forbinder med røff sex er at det er hardt og går fort, uten fik og dask og andre voldshandlinger.
LineS Skrevet 27. oktober 2019 #19 Skrevet 27. oktober 2019 Det spørs hva røft er, men når jeg er skikkelig kåt så vil jeg gjerne bli tatt hardt.Gjerne med kvelertak eller bli munnknullet hardt. 2
Elaine Marley Skrevet 28. oktober 2019 #20 Skrevet 28. oktober 2019 Tråden er ryddet for kontaktannonse og seksualisert innhold. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå