Gå til innhold

Oralsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her som dater noen, eller er i et forhold, der oralsex er fraværende?

Jeg spør fordi jeg underlig nok befinner meg i denne situasjonen nå. Har ikke hatt noe veldig langt forhold tidligere, men har jo datet noen i hvert fall over lengre tid, og det har til en viss grad vært en del av miksen. Har også datet et par menn som er veldig ivrige på å gi, og har tatt initiativ til det med en gang, flere ganger.

Han jeg dater nå virker ikke veldig opptatt av det. Han er ganske rett frem og liker noen få ting i sengen, men vi har veldig god sex, og veldig ofte også. Nå har vi datet en god stund, vi er forelsket, og alt er veldig bra. 

Jeg har gitt ham blowjobs noen ganger, og fått god respons på det, selv om han ikke aktivt ber om det. Oralsex på meg har han vel knapt tatt initiativ til. Nå som ting har vært så bra og det har vært andre ting som har opptatt meg så har jeg tenkt mindre på det, det har liksom forsvunnet litt ut av min seksuelle tankebane. Som jo er litt rart - for noen år siden husker jeg at jeg sa resolutt at jeg aldri kunne vært sammen med en mann som ikke liker å gi, og jeg syntes det var rart at andre var i slike forhold og syntes det var greit. Og nå er jeg en av dem.

Det som bekymrer meg litt er om jeg vil savne det i fremtiden. Når følelsene kanskje har dabbet litt av, og man må jobbe mer med sexlivet.

Det er kanskje noen som lurer på hvorfor jeg ikke spør ham, men her tenker jeg litt at han hadde gjort det om det var noe han likte veldig godt, og jeg har selv mindre glede av det hvis det er noe jeg må tvinge frem. Min erfaring er at jo at menn som liker å gi bare går for det med en gang.

Vil gjerne ha noen erfaringer - andre som har det sånn, eller har hatt det?

Anonymkode: b1aca...634

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oralsex er jo ikke "naturlig" sånn sett, og ingen skal presses til å gjøre noe de ikke liker. Nyt heller det dere har

Anonymkode: 3b64a...e39

Skrevet

Der er begge parter like. Noen liker å gi mens andre ikke. 

Skrevet

Har vært sammen med kona mi i 25 år. Vi har aldri oralsex. Hun vil hverken motta eller gi

Anonymkode: 2a22e...ab3

Gjest Paramount
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som bekymrer meg litt er om jeg vil savne det i fremtiden. Når følelsene kanskje har dabbet litt av, og man må jobbe mer med sexlivet.

Da kan tiden være inne for å ta initiativ. Dere trenger ikke gjøre alt med det samme. Har dere det bra slik ting er nå, så har dere det bra. 

Skrevet
På 28.10.2019 den 7.40, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med kona mi i 25 år. Vi har aldri oralsex. Hun vil hverken motta eller gi

Anonymkode: 2a22e...ab3

Og det er ikke noe du tenker på overhodet?

TS

Anonymkode: b1aca...634

Skrevet

Kos deg med den gode sexen dere har. Selv om man kan få et annet inntrykk her inne, er det en god del menn som ikke liker oralsex, så det er ingen grunn til å ta det personlig.

Anonymkode: 298e4...a4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...