Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7dpo..skimter en svaaak strek på bt, men venter noen dager før jeg tar en ny.

Kjenner meg svært utålmodig og prøver unngå symptomjakten, men lettere sagt enn gjort 😂

Hatt en rar følelse i puppene idag, ellers ganske uggen siste to dagene.. men ver psyken kan ødelegge når man er i dpo land! Og hørt kvalme ikke kicker inn før man får en del hcg i kroppen..

Sist jeg var gravid, merka jeg ingen verdens ting før 6 uker på vei.. 

Hva var dine tegn på graviditet før ikm? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekstremt ømme pupper + veldig trøtt.

Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Hadde en fryktelig metallsmak i munnen. Visste ikke at det var et symptom en gang. Googlet hva det kunne komme av og fikk opp at det var et tidlig symptom på graviditet. Mistet dessverre etter kort tid, men det var det tydeligste symptomet før IKM. 

Anonymkode: cbd9e...7e3

Skrevet

FRYKTELIG lyst på wienerpølser, og jeg hater wienerpølser. Og ekstremt ømme bryster! Mye utflod, ganske «tørr» egentlig.. og indre uro!

Anonymkode: 0c395...f40

Skrevet

10 dpo, ømme pupper. Så ømme at dumper i veien svei skikkelig! 

Anonymkode: fc4cd...7a3

Skrevet

Sex

Anonymkode: f3397...589

Skrevet

Hadde ingen symptomer bortsett fra at jeg ble veldig emosjonell. Jeg som aldri gråter, begynte å gråte av en reklamefilm og da skjønte jeg at jeg burde ta en test.

Anonymkode: 21d40...a04

• Liker 1
Skrevet

Ekstrem trøtthet. Ellers ingenting.

Anonymkode: 9325b...d69

Skrevet (endret)
På 27.10.2019 den 18.18, rødrose skrev:

Er 7dpo..skimter en svaaak strek på bt, men venter noen dager før jeg tar en ny.

Kjenner meg svært utålmodig og prøver unngå symptomjakten, men lettere sagt enn gjort 😂

Hatt en rar følelse i puppene idag, ellers ganske uggen siste to dagene.. men ver psyken kan ødelegge når man er i dpo land! Og hørt kvalme ikke kicker inn før man får en del hcg i kroppen..

Sist jeg var gravid, merka jeg ingen verdens ting før 6 uker på vei.. 

Hva var dine tegn på graviditet før ikm? 😊

Hva betyr bt? Billig test? Nybegynner her... 

(Tror) jeg er 7dpo i morgen. Klør etter å teste!! Fikk tidlig-tester i posten i dag. Når skal du teste neste gang? 

Natt til i dag våknet jeg av et stikk i nedre del av magen. Det var sånn «au» i det jeg våknet. Husker jeg tenke «oi, hva var det». Sovnet igjen med en gang, men det var veldig merkelig. Lest meg grønn på såkalte «festesmerter», men vet ikke helt om jeg tror på det 😅 

Ellers har jeg hatt veldig liten matlyst den siste uken. Men det kan komme av andre årsaker også, er vel uansett aaaaltfor tidlig å få symptomer for min del. Føler meg mest innbilsk. Men håpet er der ❤️ 

Endret av Lille fjasa
Skrevet
5 minutter siden, Lille fjasa skrev:

Hva betyr bt? Billig test? Nybegynner her... 

(Tror) jeg er 7dpo i morgen. Klør etter å teste!! Fikk tidlig-tester i posten i dag. Når skal du teste neste gang? 

Natt til i dag våknet jeg av et stikk i nedre del av magen. Det var sånn «au» i det jeg våknet. Husker jeg tenke «oi, hva var det». Sovnet igjen med en gang, men det var veldig merkelig. Lest meg grønn på såkalte «festesmerter», men vet ikke helt om jeg tror på det 😅 

Ellers har jeg hatt veldig liten matlyst den siste uken. Men det kan komme av andre årsaker også, er vel uansett aaaaltfor tidlig å få symptomer for min del. Føler meg mest innbilsk. Men håpet er der ❤️ 

Oi, så spennende da !! Vet du når du hadde el? (Eggløsning). 

Jeg testa igjen idag, klarte ikke vente.. samme synålstreken 🤣 så får se om jeg klarer vente til onsdag og evt ta en ny test da.. 

Puppene stikker og klør, og har mensmerter som kommer og går.. er til å bli tullerusk av dette. Men såå spennende 😍

Skrevet
14 minutter siden, rødrose skrev:

Oi, så spennende da !! Vet du når du hadde el? (Eggløsning). 

Jeg testa igjen idag, klarte ikke vente.. samme synålstreken 🤣 så får se om jeg klarer vente til onsdag og evt ta en ny test da.. 

Puppene stikker og klør, og har mensmerter som kommer og går.. er til å bli tullerusk av dette. Men såå spennende 😍

Jeg tror jeg hadde EL 22.10. Men kan ha vært 23.10. Testet først 23.10 (mottok testen i posten den dagen) den var enten positiv eller nettopp vært/eller bli. Vanskelig å tyde når jeg ikke har testet før. Men de neste testene dagene etter ble svakere  

Men symptomene på EL kom 22.10. Klart slim og veeeldig økt sexlyst. Dagen etter hadde jeg også slim med litt blod (beklager detaljert info) 🤭

Nå går dagene veeeldig sakte og jeg klarer ikke bestemme meg for når jeg skal teste. Utålmodig, samtidig redd for å bli skuffet... 

Som du sier - blir helt tullerusk 😅 Tester du med tidlig test? 

Skrevet
12 minutter siden, Lille fjasa skrev:

Jeg tror jeg hadde EL 22.10. Men kan ha vært 23.10. Testet først 23.10 (mottok testen i posten den dagen) den var enten positiv eller nettopp vært/eller bli. Vanskelig å tyde når jeg ikke har testet før. Men de neste testene dagene etter ble svakere  

Men symptomene på EL kom 22.10. Klart slim og veeeldig økt sexlyst. Dagen etter hadde jeg også slim med litt blod (beklager detaljert info) 🤭

Nå går dagene veeeldig sakte og jeg klarer ikke bestemme meg for når jeg skal teste. Utålmodig, samtidig redd for å bli skuffet... 

Som du sier - blir helt tullerusk 😅 Tester du med tidlig test? 

Blir spennende å følge deg 😍 

Trenger ikke beklage for detaljert info 🤣 er det forum er til 😊 

Testet med sånne billigstrimler. Blir nok en ny imorgen tidlig kjenner jeg meg rett 😎🙌🏻 er den sterkere så tenker jeg noe er på gang! 🤞🏻

Skrevet

Skjønte det 10 dpo fordi jeg ble ufattelig trøtt og sovnet kl 21 på kvelden 😛

Skrevet
1 minutt siden, rødrose skrev:

Blir spennende å følge deg 😍 

Trenger ikke beklage for detaljert info 🤣 er det forum er til 😊 

Testet med sånne billigstrimler. Blir nok en ny imorgen tidlig kjenner jeg meg rett 😎🙌🏻 er den sterkere så tenker jeg noe er på gang! 🤞🏻

Takk, det samme ❤️ Krysser virkelig fingrene for oss! Jeg skal prøve å ha litt selvbeherskelse å vente, men er vanskelig når de ligger i skuffen. Skal i så fall prøve å «bare» teste annenhver dag. Kommer nok til å teste på torsdag og lørdag tror jeg 😅 

Gi gjerne en oppdatering på testingen! Blir gal av å tenke på det hvert ledige minutt, så spennende å følge med flere 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 

Skrevet

Samme tegnene i alle tre svangerskapene, så skjønte det lenge før positiv test med dem alle. Økt luft i magen gjorde at jeg begynte å rape, noe jeg vanligvis gjør svært sjeldent🤪 Andre sikre tegnet var stikking i eggstokkene, samt økt utflod rett før IKM, da er det jo vanligvis ganske tørt.

Anonymkode: c3a30...2ab

• Nyttig 1
Skrevet

Ingenting. Men den som leter finner.... 

Lykke til 👍🏻😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynte ikke å spotte som jeg pleier 3-4 dager før mensen 🙂 Det var jo et tydelig tegn. Og så hadde jeg litt vage stikninger i magen. 

Anonymkode: 122fb...18e

Skrevet
18 timer siden, Lille fjasa skrev:

Takk, det samme ❤️ Krysser virkelig fingrene for oss! Jeg skal prøve å ha litt selvbeherskelse å vente, men er vanskelig når de ligger i skuffen. Skal i så fall prøve å «bare» teste annenhver dag. Kommer nok til å teste på torsdag og lørdag tror jeg 😅 

Gi gjerne en oppdatering på testingen! Blir gal av å tenke på det hvert ledige minutt, så spennende å følge med flere 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 

Skjønner det er vanskelig 🙊

Jeg tok en ny imorges, og viser samme synålstrek som tidligere..kjenner jeg mister litt håpet. Og er redd "symptomene" mine er PMS plager. Vet slike billigtester kan vise strek uten at er pga hcg 😣

Skrevet
13 minutter siden, rødrose skrev:

Skjønner det er vanskelig 🙊

Jeg tok en ny imorges, og viser samme synålstrek som tidligere..kjenner jeg mister litt håpet. Og er redd "symptomene" mine er PMS plager. Vet slike billigtester kan vise strek uten at er pga hcg 😣

Var kjempedum og svidde av en test... håpløst. Hva kan jeg forvente liksom. Er jo de færreste som får utslag så tidlig! Nå har jeg virkelig bestemt meg for å ikke teste før helgen 🙈 Selv om det blir vanskelig når testene ligger i skuffen. Har allerede begynt å tenke hundre tanker, som feks at jeg har missforstått EL, sikkert får mensen, osv. Testing gjør en helt tullete.

Har bare så mange rare følelser i nedre del av magen om dagen... Ønsketenkninger 😅

Krysser virkelig fingrene for at det ikke er noe tull med testene dine, men heller en kommende babystrek ❤️ Det er jo fortsatt tidlig for din del også, det er jo en liten trøst. Har du oversikt over når IKM er? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...