AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Er introvert og veldig sjenert. Har svært få venner og er mye alene - noe som stort sett er ok, men noen ganger veldig ensomt. Problemet er at jeg klarer bare ikke å gjennomføre ting som setter meg i kontakt med folk. Som i dag feks skulle jeg delta på et arrangement felles for hele bygda, jeg hadde gledet meg lenge og det var noe jeg synes er veldig gøy. En jeg kjenner skulle møte meg der, men vi kunne ikke gå sammen av ulike årsaker. Så etter frokost i dag, så begynner jeg å grue meg. Får en stor klump i magen, ser for meg scenarioet hvor jeg ikke finner vennen min - blir stående helt alene et sted hvor alle kjenner alle, utenom meg. Så er det det å finne sitteplass/lete etter vennen min på et sted med mange mennesker. Tenk om jeg ikke finner hn? Ender med at jeg avlyser i siste liten, og ender opp hikstegråtende i sofaen fordi jeg ikke begriper at det er mulig å være så tåpelig... Jeg har jo gledet meg så lenge, og har forberedt meg i dagesvis på at i dag skal jeg ut å møte litt folk og få litt sosial input. Men så kommer denne enorme klumpen i magen, og så får jeg meg bare ikke til å dra - selv om jeg prøver å tenke fornuftig at absolutt ingen som er der kommer til å legge merke til meg en gang! Men det eneste jeg klarer å se for meg er at alle sitter å stirrer på meg idet jeg kommer inn helt alene... Jeg blir så frustrert over meg selv, det finnes ikke ord for hvor mange artige aktiviteter jeg virkelig har gledet meg til - som jeg har droppet nettopp pga dette.... Og blir sittende igjen like fortvilet og lei meg hver gang Det går mye bedre hvis jeg har noen å dra sammen med, at jeg møter 1-2 venner på forhånd og drar sammen. Men jeg bor et sted som gjør at det er mye enklere å møtes der vil skal. Det er så trist Tips? Vil virkelig bli kjent med litt folk og være litt sosial - men omtrent alltid så avlyser jeg i siste liten nesten som refleks Anonymkode: af567...6b5
Whistler Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Tips! Ikke avlys. Dra dit og dra hjem hvis det ikke svarer til forventningene. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Hvorfor i all verden skulle du ikke greie å finne vennen din der dere skal møtes? Kan dere ikke bare bestemme å møtes ved et spesielt punkt? Har dere ikke telefon? Første bud er i alle fall å ikke avlyse sånne avtaler. Anonymkode: 47dbe...44c
Lindalata85 Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 1 time siden, Whistler skrev: Tips! Ikke avlys. Dra dit og dra hjem hvis det ikke svarer til forventningene. Det tipset var veldig bra !! 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden skulle du ikke greie å finne vennen din der dere skal møtes? Kan dere ikke bare bestemme å møtes ved et spesielt punkt? Har dere ikke telefon? Første bud er i alle fall å ikke avlyse sånne avtaler. Anonymkode: 47dbe...44c Ikke så lett når man sliter med angst osv da.. Anonymkode: 548aa...84e
Djækklåsst Skrevet 28. oktober 2019 #6 Skrevet 28. oktober 2019 Man er som man er. Jeg er introvert, og liker det, ikke noe ønske om å være noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå