AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Kanskje et rart spm, men jeg lurer på hvor ofte dere er for dere selv? Og hvor mye tid bruker dere sammen med andre? Jeg er litt betenkt på om jeg er for mye alene. Jeg studerer og bor for meg selv. I helgene er jeg ute, men feks slik som idag har jeg vært hjemme alene hele dagen. I ukedagene spiser jeg alene osv. Kjenner litt på en følelse av mislykkethet når jeg sitter alene hjemme. I følge sosiale medier virker det som at alle alltid er sammen med noen og har det gøy. Jeg er sammen med folk en del, men jeg er også mye hjemme alene. Er det normalt? Jeg savner kanskje å bo med noen, men samtidig er det jo godt å være alene også. Skulle ønske jeg klarte å unne meg det uten å stresse med at jeg er mislykket som er alene. Anonymkode: bb3a2...a59
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Uff, for noen spørsmål man leser her inne. Kan bli helt matt. Du er ekstremt usikker på deg selv, er der du må starte. Å bli trygg på deg selv, bli kjent med deg selv. Slutte å sammenligne deg med andre. Anonymkode: 9d760...396
Gjest Familytree Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg synes det er greit å tilbringe tid med den du måtte ønske deg, med deg selv eller med andre. Tiden du trenger å være er riktig. Jeg bor alene og jobber om natten som 6 timer i dagen. Dette er tiden jeg tilbringer med folk, og det er nok. Hvis det er mye enn 6 tider, blir jeg overveldet av støyen og bevegelsen. Selv noen ganger isolerer jeg meg og er alene i omtrent fem eller ti minutter og kommer tilbake. Dette er naturlig. Vil du bruke mer tid eller føle deg nær fysisk med en annen person?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå