AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Har man ikke tilgang (innlogging) til HBO-appen når man har RiksTV? I og med at man har HBO gjennom RiksTV? Har LG-TV, så får ikke brukt RiksTV appen da jeg verken har Android eller iOS. Og har Chromecast, men den gamle versjonen, så får ikke brukt appen gjennom den heller uten å caste fra en annen enhet (og da har jeg ingen enhet som kommuniserer tilfredsstillende med TVen). Så hadde håpet å slippe å kjøpe ny Chromecast eller enhet som vil kommunisere med TVen. Anonymkode: 8a7d5...b5b
NordicViking Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har man ikke tilgang (innlogging) til HBO-appen når man har RiksTV? I og med at man har HBO gjennom RiksTV? Anonymkode: 8a7d5...b5b Kanskje du må ha et såkalt 'smart-TV' for å logge inn på HBO-appen? HBO Nordic skal være tilgjengelig på LG smart-TV.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 7 timer siden, NordicViking skrev: Kanskje du må ha et såkalt 'smart-TV' for å logge inn på HBO-appen? HBO Nordic skal være tilgjengelig på LG smart-TV. Ja jeg har en smart-TV. Det jeg lurer på er om man ikke har tilgang til HBO-appen når man har Riks-TV? Anonymkode: 8a7d5...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå