Gå til innhold

i kyrkja

Anbefalte innlegg

Skrevet

må pappa følge meg opp til alteret? vil svigerfar ska gjer da,men redd pappa blir sur...forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om du og din kjæreste går opp sammen? Eller du går alene? Eller mamman din følger deg?

Må si jeg forstår at pappan din vil reagere om svigerfaren din følger deg opp.

Men på den andre siden så skal du jo gjøre som du føler for selv ettersom det er din dag. Vanskelig å gi en fasit/svar for oss når vi ikke kjenner deg og dine familieforhold. Men jeg ville ihvertfall tenkt meg vel og godt om før jeg hadde gått for løsningen med svigerfar.

Skrevet
Hva om du og din kjæreste går opp sammen? Eller du går alene? Eller mamman din følger deg?  

Må si jeg forstår at pappan din vil reagere om svigerfaren din følger deg opp.  

Men på den andre siden så skal du jo gjøre som du føler for selv ettersom det er din dag. Vanskelig å gi en fasit/svar for oss når vi ikke kjenner deg og dine familieforhold. Men jeg ville ihvertfall tenkt meg vel og godt om før jeg hadde gått for løsningen med svigerfar.

ja...kanskje eg ska gå aleina. takk for hjelpa:)

Skrevet

Hvis du er redd for å trampe noen på tærne kan det kanskje være greit å gå opp sammen med din tilkomne?

Det er veldig vanlig i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...