Gjest ko Skrevet 24. mai 2005 #1 Del Skrevet 24. mai 2005 Dattera mi skal ha 6 års dag hjemme. Det blir 9 jenter. De andre har hatt 3 timer, men jeg synes det er lenge nok med 2. Det blir som regel alltid mye krangling i denne gjengen. Hvor lenge pleier dere ha selskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #2 Del Skrevet 24. mai 2005 2 timer har vært mer enn nok! Føler du at du må ha 3 timer, så lei en film. Pizza og video er supert i den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Porselen Skrevet 24. mai 2005 #3 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg har to timer og synes det holder i massevis. Da er det åpning av gaver til flasketuten peker på, spising, leker og frilek, ingen filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. mai 2005 #4 Del Skrevet 24. mai 2005 I den alderen er 2-2,5 timer mer enn nok! Når barna blir eldre og underholder seg i større grad selv, har ønsker om film, osv, er det greit å strekke det opp mot 3 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. mai 2005 #5 Del Skrevet 24. mai 2005 Holder med de andre. Min erfaring er at to timer er nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #6 Del Skrevet 24. mai 2005 Enig, to timer er nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 24. mai 2005 #7 Del Skrevet 24. mai 2005 Vi pleide å ha 2-2,5 time. Velg det du synes passer deg best. Selv om andre har hatt 3 timer, behøver ikke du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 24. mai 2005 #8 Del Skrevet 24. mai 2005 Enig to timer holder akkurat til å spise,åpne gaver,leke og kose seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 24. mai 2005 #9 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg har pleid å variere litt på lengden. Dersom jeg er i det kreative hjørnet lager jeg skattejakt, godtefisking e.l. og da går det fort 3 timer til sammen. Uten noe organisert lek er 2 timer nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå