Gå til innhold

Illuminati

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, I Grosny skrev:

Hva er PG og SRA?

Angående Illuminati så ser jeg ikke bort i fra at det er en fake plantet konspirasjonsteori. Jeg tror at falske konspirasjonsteorier plantes hele tiden for å få de som forsker på konspirasjoner til å se ut som tullinger i tinnfoliehatter., slik at de bare kan les bort når de graver opp stygge saker.

Jeg vet ikke hva som er ekte og hva som er falske konspirasjonsteorier, men at maktmennsker samler seg på Bilderbergkonferansen finnes det ingen grunn til å nekte for.

Dette er jeg enig i. Det er mye falsk forvirring som settes ut med vilje, mye halvsannheter, og alt imellom. Et stort og ekstremt avansert spill som kontinuerlig fornyes (og rakner). Så ja, man skal virkelig kjenne seg selv, ha sin egen kontakt i orden, og ikke ta noe for god fisk uten å sjekke det gjennom sitt eget system.

PG er pizzagate og SRA er satanic ritual abuse. For de som følger med har det jo blitt publisert papirer på The finders i går eller rett før helgen, og forrige uke kom jo Hillary selv med en uttalse som bare styrker antakelser om at frazzledrip er ekte.

Anonymkode: 8cf5c...fa6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest førstedamen
Skrevet

Skriv illuminati baklengs og avslutt med .com 

Litt sykt hvilken nettside man kommer til da 😅

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er jeg enig i. Det er mye falsk forvirring som settes ut med vilje, mye halvsannheter, og alt imellom. Et stort og ekstremt avansert spill som kontinuerlig fornyes (og rakner). Så ja, man skal virkelig kjenne seg selv, ha sin egen kontakt i orden, og ikke ta noe for god fisk uten å sjekke det gjennom sitt eget system.

PG er pizzagate og SRA er satanic ritual abuse. For de som følger med har det jo blitt publisert papirer på The finders i går eller rett før helgen, og forrige uke kom jo Hillary selv med en uttalse som bare styrker antakelser om at frazzledrip er ekte.

Anonymkode: 8cf5c...fa6

*stønn*

Anonymkode: bc459...69c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...