Gjest Verden Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Sitter her å leser meg opp på illuminati. Hva kan dere om illuminati? Hvem stiftet, når, hvorfor, hva jobbet de for, hvem var med, hvordan ble de oppløst(ble de oppløst)? Kjendiser som har solgt sjela? Og hva har satanismen og frimurere med dette å gjøre? Spent på hva folk vet og tror på🙊
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Nøkkelord: Bilderberg. Anonymkode: 54d40...ea4 2
jabx Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nøkkelord: Bilderberg. Anonymkode: 54d40...ea4 Latterlig nøkkelord.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Akkurat nå, jabx skrev: Latterlig nøkkelord. Seek and u shall find. Anonymkode: 54d40...ea4 1
I Grosny Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 (endret) 5 timer siden, Verden skrev: Sitter her å leser meg opp på illuminati. Hva kan dere om illuminati? Hvem stiftet, når, hvorfor, hva jobbet de for, hvem var med, hvordan ble de oppløst(ble de oppløst)? Kjendiser som har solgt sjela? Og hva har satanismen og frimurere med dette å gjøre? Spent på hva folk vet og tror på🙊 Illuminati har noe med tempelridderne å gjøre, og frimurerne har has noe med tempelridderne å gjøre. Makt, våpenmakt og kirken henger sammen. De tidlige katolske biskopene i Norge ble som regel rekruttert fra hirden. Jeg tror Illuminati handler om makt, om nettverk blant mektige. Det snakkes om den sorte pave, som en sjef, men det har jeg ikke greie på. En mektig figur i vatikanet , tror jeg. Endret 27. oktober 2019 av I Grosny 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #7 Skrevet 27. oktober 2019 Illuminati bestod av en håndfull personer, og eksiterte bare ca. 10-15 år på slutten av 1700-tallet. Organisasjonen var ulovlig, og ble oppløst. De av illuminatusene som var frimurere ble kastet ut av frimureriet. Dette er virkelig ikke noe å bruke tid på. Hverken frimurerne eller tempelridderne har, eller har hatt noe med dette å gjøre. At Illuminati noen sinne har hatt noen innflytelse på noe som helst, er fri fantasi. De eksisterer ikke, og har ikke gjort det på over 200 år. Anonymkode: bc459...69c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #8 Skrevet 27. oktober 2019 Hør på denne, og le av tøyset som oss andre. https://podtail.com/no/podcast/konspirasjonspodden/illuminati/ Anonymkode: f776c...2b2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #9 Skrevet 27. oktober 2019 Oj, hvor skal man begynne. Dette er større enn "illuminati", hva nå det er, for å si det sånn. Kort fortalt. PG og SRA er ekte. Og de som fremdeles ikke klarer å ta det inn over seg, får bare begynne å gjøre seg klar til en såkalt rude awakening. Anonymkode: 8cf5c...fa6 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #10 Skrevet 27. oktober 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Oj, hvor skal man begynne. Dette er større enn "illuminati", hva nå det er, for å si det sånn. Kort fortalt. PG og SRA er ekte. Og de som fremdeles ikke klarer å ta det inn over seg, får bare begynne å gjøre seg klar til en såkalt rude awakening. Anonymkode: 8cf5c...fa6 Hvis jeg hadde fått ti øre for hver gang jeg har fått en slik advarsel om nært forestående voldsomheter på grunn av slike organisasjoner, hadde jeg vært steinrik i dag. Imidlertid er det absolutt ingen indikasjon på at det finnes det fjerneste korn av sannhet i noe av dette, og leser man litt historie, forstår man fort hvorfor alt dette bare er oppspinn. Anonymkode: bc459...69c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #11 Skrevet 27. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg hadde fått ti øre for hver gang jeg har fått en slik advarsel om nært forestående voldsomheter på grunn av slike organisasjoner, hadde jeg vært steinrik i dag. Imidlertid er det absolutt ingen indikasjon på at det finnes det fjerneste korn av sannhet i noe av dette, og leser man litt historie, forstår man fort hvorfor alt dette bare er oppspinn. Anonymkode: bc459...69c 😂Hvilken planet har du bodd på de siste to-tre årene? Jaja. Hver sin opplevelse. Anonymkode: 8cf5c...fa6 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #12 Skrevet 27. oktober 2019 5 timer siden, I Grosny skrev: Illuminati har noe med tempelridderne å gjøre, og frimurene har has noe med tempelridderne å gjøre. Makt, våpenmakt og kirken henger sammen. De tidlige katolske biskopene i Norge ble som regel rekrutter fra hirden. Jeg tror Illuminati handler om makt, om nettverk blant mektige. Det snakkes om den sorte pave, som en sjef, men det har jeg ikke greie på. En mektig figur i vatikanet , tror jeg. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Illuminati bestod av en håndfull personer, og eksiterte bare ca. 10-15 år på slutten av 1700-tallet. Organisasjonen var ulovlig, og ble oppløst. De av illuminatusene som var frimurere ble kastet ut av frimureriet. Dette er virkelig ikke noe å bruke tid på. Hverken frimurerne eller tempelridderne har, eller har hatt noe med dette å gjøre. At Illuminati noen sinne har hatt noen innflytelse på noe som helst, er fri fantasi. De eksisterer ikke, og har ikke gjort det på over 200 år. Anonymkode: bc459...69c Sangen til Katy perry som heter "Chained To The Rhythm" er hennes måte å fortelle verden at hun vil ut av illuminati 😶 Anonymkode: daf62...c14 1
I Grosny Skrevet 27. oktober 2019 #13 Skrevet 27. oktober 2019 3 timer siden, jabx skrev: Latterlig nøkkelord. Hvorfor er Bilderberg ett latterlig nøkkelord? Bilderberg er jo konspirasjonenes høyborg, møtested for oligarker, statsfolk og mektige fra store deler av den vestlige verden.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #14 Skrevet 27. oktober 2019 6 hours ago, Verden said: Sitter her å leser meg opp på illuminati. Hva kan dere om illuminati? Hvem stiftet, når, hvorfor, hva jobbet de for, hvem var med, hvordan ble de oppløst(ble de oppløst)? Kjendiser som har solgt sjela? Og hva har satanismen og frimurere med dette å gjøre? Spent på hva folk vet og tror på🙊 Det heter ikke illuminati lengre, de kaller seg for Viltnamnda nå. Anonymkode: bba16...055
I Grosny Skrevet 27. oktober 2019 #15 Skrevet 27. oktober 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Oj, hvor skal man begynne. Dette er større enn "illuminati", hva nå det er, for å si det sånn. Kort fortalt. PG og SRA er ekte. Og de som fremdeles ikke klarer å ta det inn over seg, får bare begynne å gjøre seg klar til en såkalt rude awakening. Anonymkode: 8cf5c...fa6 Hva er PG og SRA? Angående Illuminati så ser jeg ikke bort i fra at det er en fake plantet konspirasjonsteori. Jeg tror at falske konspirasjonsteorier plantes hele tiden for å få de som forsker på konspirasjoner til å se ut som tullinger i tinnfoliehatter., slik at de bare kan les bort når de graver opp stygge saker. Jeg vet ikke hva som er ekte og hva som er falske konspirasjonsteorier, men at maktmennsker samler seg på Bilderbergkonferansen finnes det ingen grunn til å nekte for. Endret 27. oktober 2019 av I Grosny
Gjest Verden Skrevet 27. oktober 2019 #16 Skrevet 27. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Oj, hvor skal man begynne. Dette er større enn "illuminati", hva nå det er, for å si det sånn. Kort fortalt. PG og SRA er ekte. Og de som fremdeles ikke klarer å ta det inn over seg, får bare begynne å gjøre seg klar til en såkalt rude awakening. Anonymkode: 8cf5c...fa6 Hva står PG og SRA for?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #17 Skrevet 27. oktober 2019 Hallo, hører dere? Viltnemnda? Anonymkode: bba16...055
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #18 Skrevet 27. oktober 2019 Du burde se The Family på Netflix. Skremmende greier. Anonymkode: 1c6d2...33b
Gjest ana0603 Skrevet 27. oktober 2019 #19 Skrevet 27. oktober 2019 (endret) Jeg husker i året 2009/2010, noe sånt, da pleide alle i klassen å se på sånne "illuminati" og "bloody mary" videoer, det var liksom kult på den tiden 🙄 men oppfatningen min er at Illuminati fantes i en kort tidsperiode i 18. hundretallet og vokste ikke stort, lederen het vel Adam ett eller annet? - etterhvert vokste det en rekke slike "secret societies", og som i dag betegnes som Illuminati, for det er vel det ordet som blir brukt for alt som er hemmelig. De fleste blir til på universiteter og sånt, blant studenter, Yale University er kjent for sånt. Endret 27. oktober 2019 av ana0603
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #20 Skrevet 27. oktober 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: 😂Hvilken planet har du bodd på de siste to-tre årene? Jaja. Hver sin opplevelse. Anonymkode: 8cf5c...fa6 Jeg har levd i den virkelige verden. Der vi forholder oss til etterprøvbare fakta og vitenskap og sånt. Anonymkode: bc459...69c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå