Gjest Halloiuken Skrevet 27. oktober 2019 #1 Del Skrevet 27. oktober 2019 Her har jeg lest blogger i en lang periode. Så kommer jeg borti nye blogger med jevne mellomrom som ikke lenge etter at de har startet å blogge bruker ordet influencer. Men jeg trodde det var en påvirker. Tar jeg feil? Jeg lurer på hva som får de til å kalle seg for en Influencer, bare etter superkort eller superfå innlegg. Jeg tenker at det skulle ikke vært mulig å kalle seg for en Influencer hvis man ikke vet at påvirker folk på en bra måte. Så hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 6. desember 2019 #2 Del Skrevet 6. desember 2019 Blitt et helt utvanna begrep. Nå er man «en offentlig person» om man har deltatt 5 min på Paradise Hotel. Triste greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minted Skrevet 10. februar 2020 #3 Del Skrevet 10. februar 2020 Det er bare et hipsterord. Det nye uttrykket for det som før het glamourmodell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå