Gå til innhold

Kan du synes menn i kvinneklær er sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd, hvor det ble oppstått at nesten ingen heterofil kvinner ("bare en håndfull i hele Europa) kan tenne på menn i dametøy ....jeg tror ikke det er sånn. Jeg vet ihvertfall at jeg kan tenne på menn i kvinneklær (eller ihvertfall kjæresten min). Jeg tror vi er flere som kan synes våre menn er sexy i strømper og mange andre ting. 

Med en tidligere kjæreste gjorde vi dette innimellom. Han kunne f.eks ta på seg nattkjolen min eller noe undertøy, og spøke om at han var jenta mi eller at jeg skulle gjøre ham til ei jente (altså ta ham bak). Det var første gang jeg opplevde det med en mann, og jeg tente veldig på det. Han likte det også veldig godt. Men han var også litt sånn, ikke glem at jeg er mann osv. Vet ikke om han var for usikker til den dynamikken? Det ble ihverfall slutt etter noen år.

Etter bruddet vårt kom jeg i kontakt med en mann som helt fra starten var åpen om at han tenner på å blant annet gå i damestrømper. Og det var mye av grunnen til at jeg ville møte ham og etterhvert blir kjæresten hans! Ikke bare at han liker det men at han er så inderlig med det. Han gir seg mye hen til meg seksuelt og nyter å få være kvinnelig og sensuell. Når vi melder hverandre handler det en del om klær han skal gå i; at jeg skal kjøpe eller låne bort klær til ham. Selv om han er en stor og sterk mann både av utseende og holdning, så vil han prøve ut disse tingene mer og mer. Og han kler det! Jeg antar at vi er noen flere damer som liker disse tingene i våre menn, og ikke bare tolererer dem.

Er vi flere som kan like pene strømper på en ellers maskulin mann? Hva gjør dere i hverdagen/i sexlivet? Kjøper du klærne eller gjør han det? 

Anonymkode: 4b206...031

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg bare synes var rart og jeg hadde ikke tent på det. Jeg liker menn som er maskuline også i måten de går kledd på. Det er vel forskjellig smak og lyst hos alle.

• Liker 1
Skrevet

Crossdressing er ikke min ting, så om jeg fikk meg en kjæreste som likte det, måtte han funnet seg en partner som liker sånn 😄

Anonymkode: 69e8d...27e

• Liker 1
Skrevet

Tenkte ikke nødvendigis på full crossdressing, kan også være som når Joey i Friends går med dametruse.

Skrevet

Det er ikkje min ting, så tenner ikkje på det. Plager meg ikkje at andre liker det eller at det er ein ting. Whatever floats your boat.

Skrevet

Nei, på ingen måte.

Anonymkode: ade30...862

Skrevet

Yes!! 🤩

Takk for at du laget tråden. Tenkte faktisk på å gjøre dette selv (av samme årsak som deg).

Dere som ikke liker dette...dere behøver jo ikke skrive i tråden...men på den annen side er det greit at dere holder liv i den.

Anonymkode: c903f...f62

• Liker 2
Skrevet

Absolutt ikke! Hadde vært deal breaker for meg.  

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Yes!! 🤩

Takk for at du laget tråden. Tenkte faktisk på å gjøre dette selv (av samme årsak som deg).

Dere som ikke liker dette...dere behøver jo ikke skrive i tråden...men på den annen side er det greit at dere holder liv i den.

Spørsmålet i HI er om man synes menn i kvinneklær er sexy, og da må det være lov å svare nei? Ellers må man spørre ""Hvem synes menn i kvinneklær er sexy".

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, tirben skrev:

Spørsmålet i HI er om man synes menn i kvinneklær er sexy, og da må det være lov å svare nei? Ellers må man spørre ""Hvem synes menn i kvinneklær er sexy".

Spørsmålet i overskriften er litt i uoverensstemmelse med spørsmålet i HI, så det først etterpå. Beklager det!

Skrevet

Jeg er bifil da, men tenner veldig på menn i kvinneklær, særlig dragqueens! ❤️ Gift med en mann som er så macho som man får dem, og han er ikke interessert i slikt, men jeg liker å se på andre, og mannen min har ikke noe imot det. :)

Anonymkode: 7f734...ecc

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, tirben skrev:

Bare svar alle som vil :)

Skrevet

Nei. Men jeg syns i sin tid (30 år siden?) at Johnny Nymoen fra Great Garlic Girls var en flott "kvinne" til mann å være.   

• Liker 1
Skrevet

Ja, definitivt! Datet en stund en fyr som var drag-artist, og jeg synes det var herlig sprøtt og sexy! 

Anonymkode: dc473...bfe

• Liker 1
Gjest Krampus
Skrevet

Nei. Syns ikke vanlige kvinner i "sexy" dametøy er sexy heller. 

Skrevet

Jeg synes menn med synlig sminke kan være sexy, men er ikke så glad i utprega feminine klær på menn.

Anonymkode: ca006...2c4

• Liker 1
Skrevet

Tenner nok ikke på det selv, men jeg syns det er utrolig interessant å høre/lese om alt det jeg selv finner eksotisk/«unormalt». Vanvittig interessant å se hvor forskjellige vi er, og hvordan likesinnede finner hverandre. Jeg har aldri hørt om/vært sammen med en mann som liker å gå i kvinneklær - mens du har truffet to! For alt jeg vet så er mine ekser og nåværende mann og skap-kjolemenner 😛 

Anonymkode: f2f4a...d38

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Kvinneklær er sexy, men aller helst med en kvinne inni.

Skrevet

Liker menn i kilt svært godt, men noe utover det er ikke noe for meg. 

Anonymkode: f4aa8...e40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...