AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Hei! Jeg har en venninne som er i en livskrise, og jeg skulle gjerne vært sammen med henne nå og hjulpet henne. Jeg har ikke mulighet ril å reise til henne, siden vi bor 5 timer fra hverandre. Jeg snakker med henne hver dag, men hun trenger at jeg fysisk er der. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne når jeg ikke får vært der? Jeg har fulltidsstudier hvor man må ha 100% oppmøte, jobber 40% og i tillegg har familie som gjør at jeg er bundet til å være i studiebyen i noen måneder til før jeg får reist til henne Anonymkode: 18500...b63
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Er det hun som krever at du fysisk er der? Det er i så fall urimelig av henne. Du snakker med henne daglig? Da gjør du det du kan, det er nok. Anonymkode: 08f88...6a2 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 1. Hun kan reise til deg. 2. Dersom du går PHS kan du få godkjent fravær med å prate med studieresepsjonen og søke om velferdsperm. Gjelder helt sikkert også andre studier, men det er ingen andre jeg kommer på hvor man trenger 100% oppmøte untatt forsvaret. Anonymkode: 6afc3...de6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #4 Skrevet 28. oktober 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har en venninne som er i en livskrise, og jeg skulle gjerne vært sammen med henne nå og hjulpet henne. Jeg har ikke mulighet ril å reise til henne, siden vi bor 5 timer fra hverandre. Jeg snakker med henne hver dag, men hun trenger at jeg fysisk er der. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne når jeg ikke får vært der? Jeg har fulltidsstudier hvor man må ha 100% oppmøte, jobber 40% og i tillegg har familie som gjør at jeg er bundet til å være i studiebyen i noen måneder til før jeg får reist til henne Anonymkode: 18500...b63 Har aldri vært borti et studie med 100% oppmøte. Sikker på at du ikke bare ønsker støtte for at du ikke drar? Om du virkelig VIL få det til, finner du en måte å gjøre det på. Be henne til deg også. Anonymkode: a1683...005
globalagogo Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri vært borti et studie med 100% oppmøte. Sikker på at du ikke bare ønsker støtte for at du ikke drar? Om du virkelig VIL få det til, finner du en måte å gjøre det på. Be henne til deg også. Anonymkode: a1683...005 Da har du ikke vært borti mange studier... Synes du er litt frekk nå. 140% belastning i hverdagen, og prater med venninna hver dag. Det er ikke mer å kreve eller forvente av Ts. 5
solmåneogstjerner Skrevet 29. oktober 2019 #6 Skrevet 29. oktober 2019 Høres ut som hun er langt over snittet selvopptatt. Hun må da forstå at du har ditt eget liv, som du ikke kan stoppe selv om hun har det vondt. Ta en tur om du faktisk har tid. Ellers kan mye gjøres på telefon.
SoWhat? Skrevet 29. oktober 2019 #7 Skrevet 29. oktober 2019 Syns det blir feil å si at hun er selvopptatt. Selvfølgelig blir man det i en livskrise, og ja, det betyr enormt mye at en kan være der for vedkommende da. Kanskje en selv må føle på slikt, som så ofte ellers i livet. Har man ingen erfaring, så kan det være veldig vanskelig å forstå. Kan du ikke ta en helg hos henne heller? Er det helt umulig for deg, så er det jo det. Da får du ikke reist, punktum. Men, kan hun ikke være hos deg? Om du får hentet henne, så hun ihvertfall har noen rundt seg en stund ihvertfall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå