Gå til innhold

Hjelp til å legge om til vinterdekk - nå er han SUR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er dritsur for jeg leverte bilen min til dekkskift. Vi har to bil og den ene disponerer jeg. Han skiftet om til dekk på sin siden han skulle opp på hytta og ordne for før snøen kom. han sa han skulle skifte på min bil senere samme uka. Det skjedde ikke, jeg spurte, han sa han skulle gjøre det samme kveld. Skjedde ikke. Spurte igjen siden Yr varslet snø dagen etter, skjedde ikke. Snøen kom og jeg måtte ta taxi til barnehage/jobb. 

Vi har stor garasje med innlagt strøm/lys. Jeg kan ikke skifte dekk selv fordi jeg har en dårlig arm eller en bilulykke for 3 år siden (jeg ble påkjørt).

Så jeg fikk et firma til å legge om for meg da jeg ble lei av å mase. Var heller ikke dyrt, betale 310 kr. Nå går han rundt og er sur fordi jeg ordnet opp selv og oppfører meg som om jeg ikke trenger han til noe.

Noen flere med slike tåpelige menn?

Anonymkode: 047fe...49b

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud barnslig av han når han ikke gjør når han har sagt. Du måtte til og med ta taxi ene gangen. 

• Liker 24
Skrevet

Du trenger ikke en som SIER at han skal bytte til vinterdekk. Du trenger en som GJØR det. Og det fikset du. Sommerdekkene blir ikke sikre på vinterføre av tomme løfter.

Anonymkode: 16f6f...93f

• Liker 36
Skrevet

Eksen min sa gang på gang at han skulle skifte dekk på bilen min. I mai dro jeg og fikk hjelp i stedet. Han ble skikkelig sur også. Men jeg tviler uansett på at han hadde gjort det selv. Da måtte han kommet seg ut av sofaen. :P

Anonymkode: d9560...58d

• Liker 4
Skrevet

Han burde jo ikke bli sur for at du fikk det gjort når du en dag måtte ta taxi til jobb fordi han ikke gjorde som han lovet

Anonymkode: 21b93...884

• Liker 6
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

La ham være sur 😋 

Skrevet

Mange menn har erfart at kvinnen blir sur om han setter på klesvasken, så dette kan vi kjenne oss igjen i.

• Liker 1
Skrevet

Skikkelig modent! 

Anonymkode: e85d2...c2c

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen er dritsur for jeg leverte bilen min til dekkskift. Vi har to bil og den ene disponerer jeg. Han skiftet om til dekk på sin siden han skulle opp på hytta og ordne for før snøen kom. han sa han skulle skifte på min bil senere samme uka. Det skjedde ikke, jeg spurte, han sa han skulle gjøre det samme kveld. Skjedde ikke. Spurte igjen siden Yr varslet snø dagen etter, skjedde ikke. Snøen kom og jeg måtte ta taxi til barnehage/jobb. 

Vi har stor garasje med innlagt strøm/lys. Jeg kan ikke skifte dekk selv fordi jeg har en dårlig arm eller en bilulykke for 3 år siden (jeg ble påkjørt).

Så jeg fikk et firma til å legge om for meg da jeg ble lei av å mase. Var heller ikke dyrt, betale 310 kr. Nå går han rundt og er sur fordi jeg ordnet opp selv og oppfører meg som om jeg ikke trenger han til noe.

Noen flere med slike tåpelige menn?

Anonymkode: 047fe...49b

For en dust. Hva skulle du gjøre liksom når han aldri skifta de dekkene? 

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, Horten Market skrev:

Mange menn har erfart at kvinnen blir sur om han setter på klesvasken, så dette kan vi kjenne oss igjen i.

Det er vel ofte fordi de slenger alt inni på 60 grader og ødelegger klær som ikke tåler så høye temperaturer

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, Horten Market said:

Mange kvinner har erfart at mannen setter maskinen på minimum 60 graders vask, samme hva som ligger inni. Etterpå er han sur på henne for at ullgenseren hennes tåler så lite.

Anonymkode: 2164c...f63

• Liker 17
Skrevet
Just now, Maleficenta said:

Det er vel ofte fordi de slenger alt inni på 60 grader og ødelegger klær som ikke tåler så høye temperaturer

Haha, vi postet synkront.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns man bør være i stand til å skifte dekk selv når man har bil. Hvis du punkterer på vei til hytta og ingen kan hjelpe deg, hva da? Det er ikke mer krevende for armene å bytte dekke enn å gjøre andre ting.

Anonymkode: 7c41d...a39

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg syns man bør være i stand til å skifte dekk selv når man har bil. Hvis du punkterer på vei til hytta og ingen kan hjelpe deg, hva da? Det er ikke mer krevende for armene å bytte dekke enn å gjøre andre ting.

Det er ikke slik at "ingen kan hjelpe", det finnes alltid veihjelp å få i Norge. Hvis du tror alle som disponerer bil her til lands er i stand til å bytte dekk selv, så må du tro om igjen. 

Anonymkode: 82c39...9ad

• Liker 11
Skrevet

Så tåpelig. Skjønte han ikke at dekkskiftet faktisk måtte utføres også? På den annen side, hvis han furter så mye for at han ikke fikk brukt seg, så må det vel være andre oppgaver han kan settes til. 😛

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS har vært i en ulykke og kan ikke skifte dekk selv. Det er derfor hun betalte noen andre for å gjøre det. Typen er sur fordi han vet at folk rundt han kommer til å spørre hvorfor HAN ikke gjorde det for henne. Og da kommer det gjerne opp at han hadde lovet å gjøre det, men pga at det kun var tomme løfter, så måtte hun ta taxi da snøen kom. Pinlig. Og i stedet for å beklage seg, så er det bedre å legge skylden på TS.

Anonymkode: 16f6f...93f

• Liker 19
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange kvinner har erfart at mannen setter maskinen på minimum 60 graders vask, samme hva som ligger inni. Etterpå er han sur på henne for at ullgenseren hennes tåler så lite.

I de forholdene jeg har vært i, er det alltid dama som insisterer på å kjøre alt på 60 grader.

Anonymkode: 557e3...712

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om hun ikke bruker den armen noe særlig? Har du tenkt på det? Pleier du å skifte dekk med kun en arm? Komme med slike uttalelser når du ikke vet absolutt noenting om situasjonen er bare frekt og lite sympatisk. 

Den kommentaren din er skikkelig malplassert. Les innlegget grundig og kommenter deretter. 

Anonymkode: c703e...261

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om hun gjør det selv eller betaler noen for å gjøre det spiller vel ingen rolle. Men nå ble jo mannen sur fordi han mener hun ikke trenger ham til noe, så om hun hadde skiftet selv så hadde han vel blitt sur for det også

• Liker 6
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vasker alltid på 40 grader og samme program, funker fint 🙂 Og sparer strøm og miljøet

Anonymkode: b7a45...a9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...