Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde selskap og da kommer han inn og sier noe skremmende. Barna mine ropte at han skulle gå hjem. Og jeg fulgte han opp til vegen fordi at far hans lette etter han. Han må forstå at han ikke kan komme inn til oss mer. Også dyttet han meg. Han er sytten år. Og barna mine er syv og ti år. 

Anonymkode: eb1c6...a6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde selskap og da kommer han inn og sier noe skremmende. Barna mine ropte at han skulle gå hjem. Og jeg fulgte han opp til vegen fordi at far hans lette etter han. Han må forstå at han ikke kan komme inn til oss mer. Også dyttet han meg. Han er sytten år. Og barna mine er syv og ti år. 

Ja dette var jo mye å diskutere?

Lås døra neste gang så folk ikke bare kan gå inn til dere.

• Liker 10
Skrevet

Føler det er noe som mangler her. Normale folk går bare ikke inn sånn randomly? Kjenner dere han godt? Hvorfor kommer han inn? Hva sa han? 

• Liker 6
Skrevet

Hva sa han da?? Du forteller jo ikke en hel historie her..

• Liker 7
Skrevet

Og hvis faren lette etter en 17-åring, så forteller jo det noe om at alt ikke er helt på stell.

Anonymkode: c21a6...a93

• Liker 8
Skrevet

Hæ? Det er jo noe galt med den omtrent voksne gutten. Jeg ville låst døren fra nå av. Og ringt politiet om han fortsetter. 

• Liker 2
Skrevet

Er han utviklingshemmet på en eller annen måte? 

Anonymkode: 8328c...872

• Liker 3
Skrevet

Føler at det er noe du utelater i innlegget ditt.

• Liker 3
Skrevet
På 27.10.2019 den 10.57, Mona123 skrev:

Føler det er noe som mangler her. Normale folk går bare ikke inn sånn randomly? Kjenner dere han godt? Hvorfor kommer han inn? Hva sa han? 

Han sa at han hatet oss. Også kommer han ofte inn. Dette er ikke greit. Han skremmer barna mine. 

Skrevet

Så ha døra låst da vel. Han går vel ikke gjennom låste dører?

Anonymkode: 3ab12...646

• Liker 2
Skrevet

For det første, han kan ikke være helt frisk pga måten han oppfører seg på. 

For det andre så er det barna dine som må si i fra at han må dra når han kommer ubedt på selskapet deres? 

Når du følger han hjem så kan du jo også slå av en prat med faren, om at dette er forstyrrende og skremmende. 

Lås døra. 

Anonymkode: 38a12...a98

• Liker 3
Skrevet (endret)
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa at han hatet oss. Også kommer han ofte inn. Dette er ikke greit. Han skremmer barna mine. 

Gi politiet en beskjed om dette. 

Endret av O.G.
Skrevet

Ha døren låst.

Anonymkode: 1ba88...d18

• Liker 1
Skrevet

Regner med at du Ts er samme person som har en nevø fra sør Korea med mandelformede øyne og en pen datter som sliter på skolen. Fra familie relasjons rommet. Mye usammenhengende. 

Anonymkode: f74f6...c03

• Liker 3
Skrevet

Nå har jeg snakket med faren hans. Og han sier at han sliter noe voldsomt. Men jeg tenker mest på vår egen sikkerhet.

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg snakket med faren hans. Og han sier at han sliter noe voldsomt. Men jeg tenker mest på vår egen sikkerhet.

Jammen så får dere låse døren da eller flytte. 

Anonymkode: 0b4b6...982

• Liker 3
Skrevet

Anmeld han for truende adferd. 

Anonymkode: 8a55c...f6e

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet om en som ble utsatt for forsøk på mordbrann av en mann, som hatet alle som bodde i huset. Kom deg unna.

Anonymkode: 0b4b6...982

Skrevet
På 3.11.2019 den 12.23, AnonymBruker skrev:

Hvorfor låser dere ikke døra, og snakker med foreldrene hans ?

Anonymkode: b3774...813

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...