Gå til innhold

Har jeg siste ordet?

Anbefalte innlegg

Gjest ilska
Skrevet

Nå er jeg lei av å se meg selv som siste innlegg med mitt nickname...

Er det bare blitt slik at ilska alltid får det siste ordet`

Eller er det fordi :hår: dere er så sløve at dere bare lirer av dere svada og lar meg stå som en slags primadonna på seierstolen?

Andre som har samme erfaring? (De som ikke har og som var trådstartere, vær så snill og gi en liten kommentar i alle fall eller hva då?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi meg no å svare på a! Bare det ikke handler om graviditet, bryllup eller bind... :ler:

Skrevet

He-he... hvis du er lei av å få det siste ordet kan du jo prøve deg på ordleken ja, ja...... - eller ikke :sjarmor: !

Gjest ilska
Skrevet
Gi meg no å svare på a! Bare det ikke handler om graviditet' date=' bryllup eller bind... :ler:[/quote']

Bind...

Nei nei nei.

Ikke femiddom heller. (Vet menn her hva femidom er for noe? Neppe...)

Skrevet

Hehe! Ilte akkurat inn etter linken. Her kan du krangle så mye du vil og aldri få det siste ordet.

Hilsen Trille

Gjest ilska
Skrevet

Dessuten. Nei den tør jeg ikke. Så da tar jeg denne....

To blondiner skulle på roadmovie. Til våren ble de funnet frosset i hjel. Det stod på plakaten; (...eh...kjedeliig men jeg er så blond at jeg ikke husker den....men tror det var noe med thomas fra sverige, husker jeg ikke alt feil...)

Det må da finnes svensker her?

Andre enn meg og hun jeg inte likar...

Gjest Gjesta
Skrevet

Hmmm, for å ødelegge ditt eget lille image om å være "primadonna" på seierstolen :sjarmor:

Du har skrevet 24 innlegg her inne, kun 5 av dem ligger i dette øyeblikk som siste innlegg. 4 av disse igjen er skrevet i dag noe som vil tilsi at folk kanskje ikke har rukket å svare på dem.

Så det så :Hehe:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ikke femiddom heller. (Vet menn her hva femidom er for noe? Neppe...)

Jeg vet. Det er noe av det dummeste som er blitt oppfunnet. Spørsmål 1: Hvorfor må kvinner kjøpe femidom? Svar: Vet ikke. Spørsmål 2: Kan ikke kvinner kjøpe kondomer selv om de trees på en penis? Svar: Jo, det kan de. Spørsmål 3: Hvorfor må kvinner kjøpe femidom da? Svar:Vet ikke.

Gjest Lizzi
Skrevet

Opplever slike kjedelige ting "ofte"...

Gjest Lizzi
Skrevet

Nå har det vist skjedd igjen :evil:

Skrevet

Jeg vet. Det er noe av det dummeste som er blitt oppfunnet. Spørsmål 1: Hvorfor må kvinner kjøpe femidom? Svar: Vet ikke. Spørsmål 2: Kan ikke kvinner kjøpe kondomer selv om de trees på en penis? Svar: Jo, det kan de. Spørsmål 3: Hvorfor må kvinner kjøpe femidom da? Svar:Vet ikke.

ååh... er det noe sånt no ja... *kremt* jeg tenkte det var noe annet, bare med en trykkleif.... :flau::roll:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Hvor var du i seksualundervisning på skolen? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...