Gå til innhold

Kunne du blitt kroppsvisitert av en transkjønnet kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du blir tatt til siden i sikkerhetskontrollen et sted i verden og får beskjed om at de må gjøre en kroppsvisitasjon. Du sier at du vil ha en kvinne til å gjøre det, og det dukker opp en transkjønnet kvinne. Er det greit?

Anonymkode: 20263...a11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Har blitt kroppsvisitert av både menn og kvinner, så det betyr ikke noe. 

Anonymkode: 7f416...847

• Liker 9
Skrevet

Jep. Null problem.

• Liker 3
Skrevet

Kommer an på graden.

Skrevet

Jeg synes det alltid bør være en kvinne. Misforstått at menn skal bli kroppsvisitert av en annen mann!

Anonymkode: 588cd...23c

Skrevet

Kroppen er greit. Men ikke hvis de skal sjekke kroppsåpninger. Da må det være en "ordentlig" kvinne.

Anonymkode: 7da42...da1

• Liker 1
Skrevet

Ja så klart, skal da ikke ligge med personen. Synes nok personen ser merkelig ut kanskje, men er ikke mitt problem når de vil gå sånn.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg tror til og med at jeg ville vært bittelitt mer komfortabel med en transkvinne enn en kvinne, faktisk. Sikkert litt dumt av meg, det er jo ikke sånn at fordi en person blir utsatt for mye diskriminering og fæle ting så gjør det dem automatisk til en tryggere og bedre person.

Anonymkode: 42cbd...038

• Liker 3
Skrevet

Ja, det ser jeg ikke noe problem med.

• Liker 2
Skrevet

Alle legene og gynekologene mine har vært menn, det er vel ikke mer intimt å bli kroppsvisitert? Så sånn sett kan det godt være både kvinne og mann - eller litt begge deler - så lenge de oppfører seg profesjonelt. 

Skrevet

Jeg pleier ikke be om bekreftelse på at nåværende kjønn er det samme som ved fødsel, så jeg hadde ikke reagert.
Jeg har absolutt ingen anelse om de som har kroppsvisitert meg tidligere er trans eller ikke, og ikke bryr jeg meg om det er mann, kvinne, trans, eller whatever. 
Så lenge dem oppfører seg profesjonelt så kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Anonymkode: a291a...6dc

• Liker 3
Skrevet

Ser ikke problemet i det heletatt, men så ville jeg heller ikek bedt om en kvinne da, så kanskje jeg som er rar ;)

Skrevet

Ja. Driter i hvem som gjør det egentlig. De er jo profesjonelle uansett.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det hadde vært greit. Bryr meg nada om kjønn om jeg blir kroppsvisitert. Har aldri opplevd annet enn profesjonelle som gjør dette x antall ganger pr dag eller what ever. 

Skrevet

Ber jeg om en kvinne vil jeg ha en kvinne. Ikke en mann som leker kvinne. 

Anonymkode: df8f1...ce1

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal det ha noe og si? Dette er jobben deres, man, kvinne ,trans, osv who cares, så lenge jobben blir gjort slik den skal 😁 

• Liker 1
Skrevet

Det hadde gått greit.

Skrevet

Før, for mange år siden så var like vanlig å bli visitert på flyplassen av både menn og kvinner. Ikke noe jeg tenkte over da jeg reiste mye. Sånn ca 15-20 år siden....

Anonymkode: b0716...836

Skrevet

Snakker vi om en person med eller uten kirurgiske inngrep? Vektere går jo stort sett likt kledd, så hvis jeg ba om en kvinne og det kom en mann i vekteruniform og sa at han identifiserer seg som kvinne, så hadde jeg unektelig stusset. Ikke at jeg tror dette er et sannsynlig scenario noe sted i verden. 

Anonymkode: 082fd...20a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...