Gjest Minney Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har tenkt å bestille en fuktighetskrem på StrawberryNet, men er i tvil om hvilken jeg skal velge. Enten active moist fra dermalogica eller harmonie emulsion fra decleor. Jeg har brukt Harmonie og har da erfaring med den, den er forholdsvis grei og irriterer ikke huden siden huden min er både sensitiv/tørr på spes. rundt munnen og fet/kombinert. Så jeg har til tide virkelig vanskelig å finne en passende krem til vinter og sommer. Jeg kjøpte Hydra Matte Fluid fra Decleor på StrawberryNet for 2 uker siden, men jeg angrer noe sinnsykt, det var et dårlig kjøpt. Konsistensen var lett, men jeg fikk ikke nok fukt av den, måtte smøre på flere lag, flasset spes. rundt munnen, og reagerte på kremen. De dagene jeg brukte kremen fikk jeg ekstra mye utbrudd, og likte ikke lukten av den. Etter at jeg leste på ingredienslisten, fant jeg ut at kremen inneholdt alkohol, ewww......! Det verste jeg vet om at kremer inneholder alkohol!! Så kan dere KG'er gi noen gode råd om hvilken krem jeg bør bestille denne gang, så ikke det skal være et bomkjøp? Liker Harmonie, men syns den er litt for fet for sommeren kanskje, og er litt nysgjerrig på Active Moist, men er redd for å bomme igjen.. Takk nemlige for svar!
Gjest assa Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 ja,aktive moist er nok litt lettere enn harmonie.men MD formulations solkrem til ansiktet er jo også fin nå når det blir sommer Solfaktor 25 eller 30 ,pass på huden vet du....
Gjest Minney Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 joda, jeg har MD Formulations Total protector spf15. men siden jeg bruker B.E sminke på sommern, da dropper jeg MD TP. åssen er active moist? lukter den fæl, noen negative reaksjoner???
Gjest assa Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 Jeg synes ikke Active Moist luktet dårlig ,husker ikke helt litt menthol kanskje?Herlig konsistens for kombihud ,og om sommeren ,et sikkert kjøp.
Gjest assa Skrevet 24. mai 2005 #6 Skrevet 24. mai 2005 Jeg synes ikke Active Moist luktet dårlig ,husker ikke helt litt menthol kanskje?Herlig konsistens for kombihud ,og om sommeren ,et sikkert kjøp.
Felixa Skrevet 24. mai 2005 #7 Skrevet 24. mai 2005 Decleor sin Hydra Floral er også kjempe god. Den finnes i krem og emulsjon. Kremen er litt fetere,emulsjonen er fin om sommeren når du ikke trenger så veldig mye fukt. Lukter godt gjør den også.
Gjest minney Skrevet 24. mai 2005 #8 Skrevet 24. mai 2005 jeg har prøvd de fleste av alle Decleor's kremer, og Harmonie emulsion er den er jeg er fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå