AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #21 Skrevet 27. oktober 2019 Nei. Jeg faller for maskuline mannemenn. Anonymkode: 3fdff...69a 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #22 Skrevet 27. oktober 2019 Nei. Jeg er en heterofil kvinne i 40-årene. Hadde ikke vært intr i å date en mann som var født som kvinne. Livet er nok komplisert om man ikke skal rote seg borti slike ting i tillegg. Jeg vil ha en mann, født mann, med hår på brystkassen og en pikk som virker. Hva andre gjør/hvem de tiltrekkes av, er meg revnende likegyldig. Ser ikke ned på dem av slike grunner. For MEG blir det bare ikke riktig. Anonymkode: 5cc27...91c 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #23 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg kunne gjort det nå, etter jeg har fått barn, men bare dersom personen så ut som en mann, at han kun tenner på kvinner, at han har en penis som fungerer som alle andre peniser. Det jeg kanskje er mer skeptisk til med dette er om personen er psykisk stabil etter mange år i feil kropp, mulig mobbehistorikk etc. Kvinne 38. Anonymkode: 11014...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #24 Skrevet 27. oktober 2019 Nei. Mann er mann og kvinne er kvinne. Jeg liker menn. Anonymkode: 640c8...75c 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #25 Skrevet 27. oktober 2019 Nei, av den enkle grunn at jeg ønsker meg biologisk barn En transmann ville aldri kunnet befrukte meg, og jeg er ikke homofil så en transkvinne ville ikke vært aktuelt på grunn av legning. Kunne jeg datet en transperson? Absolutt, men ikke for noe seriøst forhold. Kunne fint hatt ONS, rota eller vært med transperson (altså født kvinne og transformert til mann). Anonymkode: bb289...d6d 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #26 Skrevet 27. oktober 2019 Nja, skulle ønske jeg kunne si ja, men jeg er så fryktelig glad i penis... Jeg har blitt betatt av maskuline damer, så jeg kan helt klart bli tiltrukket uansett hvilket kjønn de er født med, men så er det denne penisen, da, den hadde jeg savnet veldig. Anonymkode: 3f53a...c0f 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 27. oktober 2019 #27 Skrevet 27. oktober 2019 Ja, tror jeg kunne vært sammen med hvem som helst så lenge kjemien er på plass.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #28 Skrevet 27. oktober 2019 9 timer siden, UkjentN skrev: Kunne du fortsatt å date en person du syntes var pen og hadde fin personlighet, om de fortalte at de var født som motsatt kjønn? Altså, om mannen du var ute med, er født kvinne, eller omvendt? Og hva tenker dere om om homofile menn/kvinner finner transkvinner attraktive? Er en mann homofil dersom han finner enkelte kvinner født som menn, seksuelt attraktive? Ja, jeg har ikke noe i mot transpersoner. Mange transpersoner har det også med å skjule at dem er trans, til det eventuelt blir viktig å fortelle det. Noe jeg skjønner. Transpersoner, er også personer La oss behandle dem som det. Nei, man er ikke homofil om man finner kvinner tiltrekkende. Transkvinner er også kvinner. Transmenn er også menn. Anonymkode: 942d9...81f 2
C8H10N4O2 Skrevet 27. oktober 2019 #29 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg har alltid funnet kjønnskreativitet interessant, så ja. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å være sammen med en transperson. Nå er jeg gift med en person uten noen spesiell sterk kjønnsidentitet, og er vel heller litt flytende sånn sett. Noe som bare er positivt for min del. 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #30 Skrevet 27. oktober 2019 Hvis hun er operert og ikke har veldig maskuline trekk, så ja. Anonymkode: 4dfb8...195 1
Gjest Peanut Skrevet 27. oktober 2019 #31 Skrevet 27. oktober 2019 Personlig synes jeg en del ftm kan se virkelig kjekke ut, men det blir med det visuelle
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #33 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg dater bare fruktbare kvinner. Heng meg gjerne, men det er nok biologien som gjør det tiltrekkende. Anonymkode: f6a22...4da
Gjest loveli Skrevet 27. oktober 2019 #34 Skrevet 27. oktober 2019 Dessverre, liker pikk og er ikke lesbisk. Derfor er en mann med vagina eller en tidligere mann med bortoperert penis. Strapon og oralsex resten av livet tror jeg ikke jeg kunne levd med.
mesterdiller Skrevet 27. oktober 2019 #35 Skrevet 27. oktober 2019 I teorien ja, men hen må se så og si 100% ut som en kvinne, spesielt i ansiktet. Erfarer at hvis jeg ser tydelig maskuline trekk så blir jeg ikke like tiltrukket. Lurer også litt på det med kroppslukt. Har bare vært med damer og de har jo sin egen lukt. Kanskje man lukter som en kvinne hvis man går på østrogen?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #36 Skrevet 27. oktober 2019 Nei. Ikke fordi jeg har noe i mot transpersoner, tvert om. Men jeg er en heterofil kvinne, og det er viktig for meg å ha et godt sexliv. Dessverre er en fungerende penis, som får ereksjon og utløsning en viktig del av dette. Samleie er ikke sånn superviktig, men det hadde vært trist å aldri kunne gjennomføre et samleie. Det blir egentlig det samme som en mann med mikropenis, jeg hadde ikke vært tilfreds med det heller. Hadde mannen jeg er gift med nå og elsker stått frem som trans (altså mtf) eller av andre grunner fått en ikke-fungerende penis, hadde det selvfølgelig ikke blitt skillsmisse. Men jeg innrømmer at det hadde vært en sorg som måtte bearbeides hos meg også. Anonymkode: 66c84...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #37 Skrevet 27. oktober 2019 Menn som kler seg og sminker seg som en kvinne? Nei, takk! Anonymkode: b3dd8...f0b 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #38 Skrevet 27. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Menn som kler seg og sminker seg som en kvinne? Nei, takk! Anonymkode: b3dd8...f0b Det er crossdressers, og ikke transpersoner. Anonymkode: 942d9...81f 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #39 Skrevet 27. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er crossdressers, og ikke transpersoner. Anonymkode: 942d9...81f Ok, fått nytt navn nå da eller? Har alltid fått inntrykk av at de som kler seg i dameklær er transer... Anonymkode: b3dd8...f0b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå