UkjentN Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 (endret) Kunne du fortsatt å date en person du syntes var pen og hadde fin personlighet, om de fortalte at de var født som motsatt kjønn? Altså, om mannen du var ute med, er født kvinne, eller omvendt? Og hva tenker dere om om homofile menn/kvinner finner transkvinner attraktive? Er en mann homofil dersom han finner enkelte kvinner født som menn, seksuelt attraktive? Endret 27. oktober 2019 av UkjentN
UkjentN Skrevet 27. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2019 1 minutt siden, dainty skrev: nei Hva er grunnen din?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Ja, jeg selv identifisere meg verken som mann eller kvinne. Og mannen min syns det er greit. Anonymkode: 1b5e2...d41 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Ja, det kunne jeg. Hadde vedkommende hatt den typen humor, personlighet jeg ser etter, pluss se litt bra ut så klart og ha god hygiene og gode verdier, så hadde jeg datet vedkommende. Jeg er kvinne 29. Anonymkode: d2c16...05f 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 Ser ingen problemer med det, kjenner mange som er trans, og det er helt andre ting enn den ene detalken som definerer dem. Anonymkode: 1b9ba...0a0 5
Jr.Garcon Skrevet 27. oktober 2019 #7 Skrevet 27. oktober 2019 1 time siden, UkjentN skrev: Kunne du fortsatt å date en person du syntes var pen og hadde fin personlighet, om de fortalte at de var født som motsatt kjønn? Altså, om mannen du var ute med, er født kvinne, eller omvendt? Og hva tenker dere om om homofile menn/kvinner finner transkvinner attraktive? Er en mann homofil dersom han finner enkelte kvinner født som menn, seksuelt attraktive? Nei, det kunne jeg ikke. Fortsatt å date? Så personen skulle holdt det skjult i starten mener du? Juger man om sånt så har personen også åpenbart andre alvorlige problemer i tillegg til at han/hun er født i feil kropp. Homofile som finner transer eller whatever tiltrekkende angår ikke meg, så det tenker jeg null og niks om. Er man født mann så er man en mann. Det går ikke an å bli en dame. Det at man fjerner penis, blir satt på medisiner , sminker seg osv. endrer ikke på det faktumet at man fortsatt er en mann. Man er en mann som ( i større eller mindre grad) ser ut som en dame,lever som en dame og føler seg som en dame, og har fått pupper og fjernet penis. Om man er homo hvis man forelsker seg i en mann som nå lever som kvinne 🤔 Det er vel det samme hva en kaller det legningsmessig, er de lykkelige så 👍! 14
venus24 Skrevet 27. oktober 2019 #8 Skrevet 27. oktober 2019 Ja! Jeg forelsker meg i mennesker, ikke kjønn. 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #11 Skrevet 27. oktober 2019 55 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Nei, det kunne jeg ikke. Fortsatt å date? Så personen skulle holdt det skjult i starten mener du? Juger man om sånt så har personen også åpenbart andre alvorlige problemer i tillegg til at han/hun er født i feil kropp. Wow! Hvor kom alt dette fra?? Skrev han virkelig at det er snakk om å lyve? Nei, det gjorde han ikke. Anonymkode: d2aaa...2cb 5
Gent82 Skrevet 27. oktober 2019 #12 Skrevet 27. oktober 2019 Kvinnen har x-kromosom mannen xy, hva har shemales ? Zy kromosom? Jeg kunne godt datet en preop shemale, de fleste av dem ser bedre ut enn ekte damer. 1
Jr.Garcon Skrevet 27. oktober 2019 #14 Skrevet 27. oktober 2019 3 timer siden, UkjentN skrev: Kunne du fortsatt å date en person du syntes var pen og hadde fin personlighet, om de fortalte at de var født som motsatt kjønn? Altså, om mannen du var ute med, er født kvinne, eller omvendt? Og hva tenker dere om om homofile menn/kvinner finner transkvinner attraktive? Er en mann homofil dersom han finner enkelte kvinner født som menn, seksuelt attraktive? 6 1 time siden, AnonymBruker skrev: Wow! Hvor kom alt dette fra?? Skrev han virkelig at det er snakk om å lyve? Nei, det gjorde han ikke. Anonymkode: d2aaa...2cb Fortsatt - fortsatt å date. Da må man vel ha vært på noen dates allerede - bør selvsagt opplyses om lenge før 1.date. 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #15 Skrevet 27. oktober 2019 Ja, det kunne jeg og det har jeg gjort. Anonymkode: fa99e...ab7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå