AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg og en gift mann har hatt et nært forhold i noen år nå. Delt mye, kanskje vært på grensen til emosjonelt utro, men aldri gjort noe som helst fysisk. Men kjemien er jo der! Og her for noen dager siden, sa han at vi måtte snakke sammen. Om hvor vi står. Jeg sa at ok, hvis det var noe viktig han hadde på hjertet, så skulle jeg selvsagt ta en prat med ham. Jeg foreslo å treffes på en cafè. Han sa selvsagt nei, han er gift og kunne ikke bli sett med meg. Ok tenkte jeg, og litt tankeløst sa jeg"du får komme hjem til meg en kveld, da". Det gikk han med på, og vi avtalte tidspunkt. Samme dag som vi skulle ha hatt vårt treff, ringer han og melder pass. Han hadde tenkt litt, og kommet frem til følgende "Jeg kan ikke gi meg hen til deg fysisk". WHAT??? Jeg tenkte bare...skulle vi ikke PRATE sammen, da? Jeg ble så paff at jeg fikk ikke frem så mye. Og han sa videre at han var så fristet av meg, at han kunne ikke komme til meg. Men...men....men.....seriøst, jeg må bare spør....tok han min invitasjon hjem, som en invitasjon til sex???? Det var da IKKE min hensikt! Jeg er enda sjokkert og lurer på om dette er typisk menn eller hva? Vi skulle jo bare prate sammen og det var HAN som ba om det...? Nå vil han heller prates på tur i skogen..Forstår ingenting. Anonymkode: 0bfab...814
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Menn liker ikke å prate. Anonymkode: de820...06b 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #3 Skrevet 26. oktober 2019 Det er ganske åpenbart st han misforstod 🤣👌🏻 Anonymkode: 6b1f6...717 12
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Neida, slapp av. Ja, det er typisk menn å mene ting slik de sier, og ikke masse skjulte hensikter, slik du tror han må ha. Han kommer nok til å forklare deg videre om dette i skogen. Anonymkode: d754c...355 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske åpenbart st han misforstod 🤣👌🏻 Anonymkode: 6b1f6...717 Nope, her er det HI som er på tur. Anonymkode: d754c...355
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn liker ikke å prate. Anonymkode: de820...06b Forstår de godt, hvis de blir feiltolket sånn som her. Anonymkode: d754c...355 1
Hr. Aktiv Skrevet 27. oktober 2019 #7 Skrevet 27. oktober 2019 Her tenner du bål, men skjønner ikke hvorfor det brenner. Dere utveksler emosjonelt utroskap altså tanker om hvordan og hvorfor osv. Allerede her har du åpnet døra. Så ber du ham hjem til deg for så være sjokkert over at han ønsker sex med deg? Seriøst!! Sexdøra di står helt åpen eller porten vil jeg si. Hvorfor? Står den bare oppe til lufting? Her må du faktisk gå i deg selv. Denne "missforståelsen" er helt og holdent din feil. 7
Gjest Alterego666 Skrevet 27. oktober 2019 #8 Skrevet 27. oktober 2019 La ham forklare på tur i skogen. Han betyr åpenbart mye for deg, så gi ham den sjansen. Ikke la KG dømme ham.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #9 Skrevet 27. oktober 2019 26 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Her tenner du bål, men skjønner ikke hvorfor det brenner. Dere utveksler emosjonelt utroskap altså tanker om hvordan og hvorfor osv. Allerede her har du åpnet døra. Så ber du ham hjem til deg for så være sjokkert over at han ønsker sex med deg? Seriøst!! Sexdøra di står helt åpen eller porten vil jeg si. Hvorfor? Står den bare oppe til lufting? Her må du faktisk gå i deg selv. Denne "missforståelsen" er helt og holdent din feil. Jeg har holdt avstand hele tiden fordi han er gift. Han ber om en prat og jeg foreslår UTE BLANT FOLK! Fikk dere med dere det? Han sa nei og da sa jeg at han fikk komme hjem til meg, da. Ingen baktanke fra min side. Jeg har heller ikke skrevet at han vil ha sex med meg, men at hans reaksjon er "jeg kan ikke gi meg hen til deg ". Det betyr ikke det samme som at han har ønsket det. Han sier jo tvert imot. Jeg syns ikke jeg har gjort noe galt. Prøvde tenke ut hvor vi kunne møtes når han ikke kan møtes ute blant folk. Men da har han trodd jeg inviterer til sex? Syns jo det er veldig rart at han sier som han gjør. Nå skal vi uansett møtes på tur men kan jo fortsatt treffe folk. Antar likevel det vil se litt mer tilfeldig ut... Syns det er veldig unødvendig å rakke ned på meg. Har aldri prøvd meg på han bare vært nær venn. Det er hans initiativ å prate om ting. Og det er han som nevner sex. Uff... 😔 Anonymkode: 0bfab...814 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #10 Skrevet 27. oktober 2019 6 minutter siden, Alterego666 skrev: La ham forklare på tur i skogen. Han betyr åpenbart mye for deg, så gi ham den sjansen. Ikke la KG dømme ham. Ja. Enig med deg. Anonymkode: 0bfab...814 1
SoWhat? Skrevet 27. oktober 2019 #11 Skrevet 27. oktober 2019 "Litt tankeløst ba jeg ham komme hjem til meg en kveld" Eh ja, det var tankeløst(?) Nå har dere holdt på i flere år, og det har blitt så mye at han vil snakke om "hvor dere står" Fatter virkelig ikke at du kan bli sjokkert over "misforståelsen" 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #12 Skrevet 27. oktober 2019 2 minutter siden, SoWhat? skrev: "Litt tankeløst ba jeg ham komme hjem til meg en kveld" Eh ja, det var tankeløst(?) Nå har dere holdt på i flere år, og det har blitt så mye at han vil snakke om "hvor dere står" Fatter virkelig ikke at du kan bli sjokkert over "misforståelsen" Vi har vært nære over flere år ja. I ettertid ser jeg at det antakelig var tankeløst å be han hjem. Tenkte ikke over det der og da. Prøvde bare finne et alternativ til å treffes ute, som han ikke ønsket. Det er hans initiativ å skulle snakke ut om alt. Vi får se hva som skjer når vi treffes på tur da. Anonymkode: 0bfab...814 2
Lostintranslation Skrevet 27. oktober 2019 #13 Skrevet 27. oktober 2019 Ja det var tankeløst å be ham hjem til deg. Det høres ut som denne relasjonen har gått såpass langt at sex er det "eneste" som står igjen på agendaen - du sier jo selv at dere har vært emosjonelt utro, og har "kjemien". Du får bare avslutte kontakten med ham. 2
Gjest Blondie65 Skrevet 27. oktober 2019 #14 Skrevet 27. oktober 2019 TS, jeg skjønner at du har et veldig avklart forhold til at du ikke har sex med gifte menn. Derfor klarer du ikke helt å se at en invitasjon hjem lett kan tolkes til en kveld med sex. Jeg ville ALDRI invitert en mann jeg hadde følelser for eller som jeg visste hadde følelser for meg hjem hvis jeg ikke også var klar for sex. Det har med å sende signaler å gjøre, og jeg vil jo ikke at det skal bli forferdelig pinlig når uavklarte forventninger ender med at han blir avvist fordi han ville noe mer enn meg. Av helt samme grunn har jeg ikke date på kino eller andre steder der det er en viss forventning til at det kan bli kyssing osv - uten at jeg er innforstått med at det kan skje. Jeg har brent meg på det med kino en gang, det var ikke noe gøy. Ergo gjenstår kun offentlig sted for møte. Da kan man - som han har foreslått - gå tur.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #15 Skrevet 27. oktober 2019 Forstår ikke hvorfor han ikke kunne treffes på kafé? Bli sett sier du? Men det er vel ikke noe unormalt å treffe folk på kafé? Han oppfatter åpenbart at dere er i ferd men å innlede et forhold og det vil han unngå. Hva er det egentlig å «snakke ut» om da? Synes du skal trekke seg gradvis unna denne mannen og heller finne deg en singel fyr. Anonymkode: bf8da...047 4
Cata Skrevet 27. oktober 2019 #16 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg skjønner heller ikke hvorfor han ikke kunne treffes på kafé, dvs. jeg skjønner jo han er "skremt", men hadde dere møttes på en kafé så kunne ingen påstått dere hadde noe å skjule i allfall. Eller, de kunne sikkert påstått det, men dere ville gjort en dårlig jobb med å skjule i så fall. 2
Elaine Marley Skrevet 27. oktober 2019 #17 Skrevet 27. oktober 2019 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #18 Skrevet 27. oktober 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg og en gift mann har hatt et nært forhold i noen år nå. Delt mye, kanskje vært på grensen til emosjonelt utro, men aldri gjort noe som helst fysisk. Men kjemien er jo der! Og her for noen dager siden, sa han at vi måtte snakke sammen. Om hvor vi står. Jeg sa at ok, hvis det var noe viktig han hadde på hjertet, så skulle jeg selvsagt ta en prat med ham. Jeg foreslo å treffes på en cafè. Han sa selvsagt nei, han er gift og kunne ikke bli sett med meg. Ok tenkte jeg, og litt tankeløst sa jeg"du får komme hjem til meg en kveld, da". Det gikk han med på, og vi avtalte tidspunkt. Samme dag som vi skulle ha hatt vårt treff, ringer han og melder pass. Han hadde tenkt litt, og kommet frem til følgende "Jeg kan ikke gi meg hen til deg fysisk". WHAT??? Jeg tenkte bare...skulle vi ikke PRATE sammen, da? Anonymkode: 0bfab...814 Han foreslo å prate, og du foreslo ute blant folk, noe han ikke ville. Så det er han som er på jordet her. Men si meg, hvor har dere truffet hverandre i alle disse årene, hvis det verken har vært ute blant folk eller hjemme hos noen av dere? Anonymkode: 70cd3...680 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #19 Skrevet 27. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har holdt avstand hele tiden fordi han er gift. Han ber om en prat og jeg foreslår UTE BLANT FOLK! Fikk dere med dere det? Han sa nei og da sa jeg at han fikk komme hjem til meg, da. Ingen baktanke fra min side. Jeg har heller ikke skrevet at han vil ha sex med meg, men at hans reaksjon er "jeg kan ikke gi meg hen til deg ". Det betyr ikke det samme som at han har ønsket det. Han sier jo tvert imot. Jeg syns ikke jeg har gjort noe galt. Prøvde tenke ut hvor vi kunne møtes når han ikke kan møtes ute blant folk. Men da har han trodd jeg inviterer til sex? Syns jo det er veldig rart at han sier som han gjør. Nå skal vi uansett møtes på tur men kan jo fortsatt treffe folk. Antar likevel det vil se litt mer tilfeldig ut... Syns det er veldig unødvendig å rakke ned på meg. Har aldri prøvd meg på han bare vært nær venn. Det er hans initiativ å prate om ting. Og det er han som nevner sex. Uff... 😔 Anonymkode: 0bfab...814 Det kan pules like mye i skogen som hjemme. Så jeg tror jeg hadde takket for meg. Hva skal det egentlig prates om? Det høres jo ut som det er ganske klart hva som skjer. Du får spør rett ut, hva ønsker han? (Hva ønsker du, forresten..?) Han er gift. Vil han gå fra kona? Ellers er det jo egentlig ikke mer å snakkes om. Anonymkode: ff27f...56e 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #20 Skrevet 27. oktober 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han foreslo å prate, og du foreslo ute blant folk, noe han ikke ville. Så det er han som er på jordet her. Men si meg, hvor har dere truffet hverandre i alle disse årene, hvis det verken har vært ute blant folk eller hjemme hos noen av dere? Anonymkode: 70cd3...680 Jobbrelatert. Umulig å ikke treffes. Har ikke hatt "hemmelige treff". Men vi har også snakket mye sammen på tlf. Han ringer meg mye. Til dere som lurer på hva det er å snakke om. Jeg vet jo ikke helt hva han vil snakke om, sier han vil vite hvor vi står og avklare noen ting. Jeg antar at han kjenner på, som meg, at vi er på tynn is og at vi ikke kan trekke det lenger. Helt riktig som en over her sa; jeg ligger ikke med gifte menn. At han har trodd at jeg har invitert til det...det føles bare ubehagelig. Var ikke i mine tanker i det hele tatt. Jeg tror, ved å treffes på cafe, så er han vil redd at noen vil tro han har et forhold på si. Hva vet jeg. Vi får se hvordan møtet vårt blir på tur da. Men jeg er enda ikke helt over uttalelsen om at han ikke kan gi seg fysisk til meg... Altså....what?! 😳 men greit nok. Jeg var vel tankeløs da. Det betyr ikke at jeg er "løs" av den grunn. 😔 Ts Anonymkode: 0bfab...814
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå