Gå til innhold

Drøyt vennskap og en kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig close med mine venner og jeg har vært naken foran kompiser flere ganger og de foran meg osv vi kan være nakene sammen vi pleier å nakenbade på sommern og i fylla så pleier vi å tulle litt og røre hverandre osv. Jeg lurer på hvordan dette hadde blitt med en kjæreste at jeg har en vennegjeng hvor vi er helt åpne og lignende.

Anonymkode: 6abdb...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"røre hverandre osv" som nakne vil jeg tro utgår for de fleste som holder seg til en person om gangen når det er snakk om å være fullstendig naken med andre enn kjæresten og helsepersonell. 

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig close med mine venner og jeg har vært naken foran kompiser flere ganger og de foran meg osv vi kan være nakene sammen vi pleier å nakenbade på sommern og i fylla så pleier vi å tulle litt og røre hverandre osv. Jeg lurer på hvordan dette hadde blitt med en kjæreste at jeg har en vennegjeng hvor vi er helt åpne og lignende.

Du får bare høre med den potensielle kjæresten og spørre hva hun synes om det. 

Anonymkode: 0bf95...310

Skrevet

Du høres ganske ung ut. Med mindre dere ikke er nudister kommer dere naturlig til å slutte med det etterhvert som dere får kjærester og andre interesser. 

Anonymkode: c63d5...d8c

Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe problem for meg. Jeg liker vennegjengen din allerede.

Gjest Alterego666
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ganske ung ut. Med mindre dere ikke er nudister kommer dere naturlig til å slutte med det etterhvert som dere får kjærester og andre interesser. 

Anonymkode: c63d5...d8c

Mange -ikke alle selvsagt- blir langt mer laxe i forhold til kropp og nakenhet når de kommer litt opp i årene. TS kan gjerne være en person i 40- og 50-årene.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ex on the beatch?

Anonymkode: df0bc...1ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...