AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Vi har vært sammen i 8år. Disse årene har ikke vært enkle og vi har gjort det slutt en gang tidligere for flere år siden nå. Vi har en datter sammen på 2år. Og som ting er nå, så er jeg kun igjen for hennes skyld. Men hvor lenge skal man bli og prøve for barnets skyld? Jeg er ikke glad, vi krangler ca hver dag og det er bare jeg som faktisk prøver å få dette forholdet bedre. Han liker ikke å snakke om ting og håper bare at ting går over av seg selv. Jeg blir fordi jeg så inderlig synes vår datter fortjener å vokse opp med begge foreldrene sine og at ting skal bli bedre. Jeg orker ikke tanken på at hun skal savne en av oss hvis vi flytter fra hverandre. Men er det verdt det i lengden....? Jeg vet jo at det ikke er bra å vokse opp med foreldre som ikke har det bra sammen også... Trenger ikke så mye konkrete svar som bare det å lufte alle disse tankene, men om noen svarer settes det pris på. Anonymkode: c0e30...026
Tanuki Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Hvis forholdet var såpass vanskelig før dere fikk barn så skjønner jeg om du ikke orker mer. Har dere prøvd parterapi, familievernkontoret etc? Om dere virkelig ikke kommer overens så er det ikke bra for barnet heller, barn merker jo hvordan stemningen er.
Ny Bruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Barnet sikkert hører og føler dette. Det er bedre med to lykkelige foreldre som er lykkelige separat.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 5 timer siden, Tanuki skrev: Hvis forholdet var såpass vanskelig før dere fikk barn så skjønner jeg om du ikke orker mer. Har dere prøvd parterapi, familievernkontoret etc? Om dere virkelig ikke kommer overens så er det ikke bra for barnet heller, barn merker jo hvordan stemningen er. Ja vi har gått og fått parterapi over en periode. Dessverre synes ikke min samboer at det er noe vits i. Så det stopper nok opp eventuelle forbedringer som kunne ha skjedd. Anonymkode: c0e30...026
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 47 minutter siden, Ny Bruker skrev: Barnet sikkert hører og føler dette. Det er bedre med to lykkelige foreldre som er lykkelige separat. Er det jeg også tenker. Samtidig som jeg virkelig vil få det til, men hjelper jo ikke når jeg er den eneste. Anonymkode: c0e30...026
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 Krangler dere hver dag så skader dere ungen deres. Det er på tide å flytte fra hverandre og heller prøve å evt fikse ting når dere ikke bor sammen. Anonymkode: ce7fa...6b3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #7 Skrevet 27. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Krangler dere hver dag så skader dere ungen deres. Det er på tide å flytte fra hverandre og heller prøve å evt fikse ting når dere ikke bor sammen. Anonymkode: ce7fa...6b3 Ja, det er nok det som er det beste. Anonymkode: c0e30...026
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #8 Skrevet 27. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Krangler dere hver dag så skader dere ungen deres. Det er på tide å flytte fra hverandre og heller prøve å evt fikse ting når dere ikke bor sammen. Anonymkode: ce7fa...6b3 Er nok det som er det beste, men er ikke akkurat mange som gjør det i realiteten. Det er ikke bare enkelt å flytte fra hverandre heller. Så føler vel egentlig det blir litt enten eller. Jeg kjenner ingen som går gjennom vanskelige perioder og som flytter fra hverandre i mens det står på. Men jeg har selv foreslått akkurat det, så vi får se om det blir løsningen. Anonymkode: c0e30...026
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #9 Skrevet 27. oktober 2019 Vil bare understreke at det er sjelden vi krangler foran barnet vårt. Men stemningen er jo selvfølgelig ikke så god som den ville vært om vi hadde det bra. Anonymkode: c0e30...026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå