AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Hei! Jeg trenger litt hjelp! Vi leide 1.etg i 3 år og flyttet ut for akkurat ett år siden. Det ble litt skader på gulv og det jeg mener er bruksslitasje på bad/kjøkken. Utleier skulle få en takst på dette og idag! fikk jeg en heftig regning på nesten 70 tusen!!! Det ser ut på regningen som om badet skal pusses opp,nye dører på kjøkken og selvfølgelig nytt gulv i hele leiligheten. Det står itillegg alt fra ødelagt ringeklokke og arbeid med å fikse etter sandkasse og gravehull UTENOM dette kravet. Det påstås at det ikke ble ryddet under veranda og vindusvask utvendig ikke ble gjort. Nye leieboere flyttet inn noen dager etter vi flyttet ut og huset hadde ikke vært noe oppdatert fra det ble bygd for 30 år siden. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: ec1c3...1f5
newman01 Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Du flyttet ut for ett år siden? Da kan du melde tilbake at kravet ikke er gyldig, siden det tilstand var godkjent da du leverte tilbake nøklene. I tillegg kan du skylde på de som har bodd der siste året 4
Måbarefåsiat... Skrevet 26. oktober 2019 #3 Skrevet 26. oktober 2019 Et bad koster ikke 70k men mye mer. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #4 Skrevet 26. oktober 2019 Hva slags skader var det dere gjorde på leiligheten da? Og hvor ny er taksten på skadene? Utleier kan ikke skaffe takst på skader er år etter dere har flyttet ut, og nye leieboere har flyttet inn. Da kan det jo like gjerne være de som har utført noe av skadeverket. Anonymkode: ee39d...690
Perelandra Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg