Gå til innhold

Liker du menn med langt eller kort hår?  

Anbefalte innlegg

Gjest Familytree
Skrevet

Jeg har alltid hatt langt hår, jeg elsker det. Håret mitt er langt, mykt og krøllete. Nå jobber jeg og jeg må kutte det, men jeg får alltid motsatte kommentarer fra kvinner og menn. Som: "Jeg elsker hvordan det er" eller "du ser ut som Oliver Twist, gå til frisøren", hva synes de?

Videoannonse
Annonse
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Jeg liker langt hår, men ikke krøller. 

Skrevet

Jeg liker langt hår. Sønnen min har det.

Anonymkode: e6fdb...66a

Skrevet (endret)

Heia. Jeg er kjempeglad i langt hår på menn. Synes ikke det er bra når det blir barbert på siden. Da er det bedre å klippe det opp og jevnt. Krøller er fint det og. Selv har jeg ikke så mange preferanser til utseende. 

Endret av dainty
Skrevet

Sorry til de menn som har langt hår, dette er min personlige preferanse. 

Jeg virkelig hater langt hår på menn. Jeg synes det er grusomt å se på. Det skjærer dypt inn i sjelen 😵😵

Det er såpass at om jeg sitter å leser en bok, og de snakker og forguder de lange lokkene til en mann, håret i en hestehale 😵😵 hjernen min sensurerer det som blir lest, og mannen blir alltid korthåret. 

Kort hår, eller skallet. Langt hår er faktisk en dealbreaker for min del.

Men det er veldig mange andre kvinner som liker det :) 

Anonymkode: 1ff8e...601

• Liker 8
Gjest Familytree
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, jeg forstår det er en personlig preferanser. Selvfølgelig!😊

Beklager spørsmålet mitt: hvor gammel er du?

Skrevet (endret)

Lengre hår som rundt skuldrene kan være ganske fint på enkelte menn. Det varierer veldig med stil og ansikt på mannen. Synest ikke noe om langt rett hår, men krøller i ulike styrker gir det liv jeg kan like. 

Endret av Moonwalker
Skrevet

Hva legger du i langt? 
Jeg hater langt hår. Takler det ikke. Langt hår passert skuldrene er totalt uaktuelt for min del. Skallet er også et nei, så lenge det ikke er snakk om at man må, på grunn av høye viker, tynt hår og måne. 
Rett hår tåler ikke mye lengde før det blir stygt, krøllet hår tåler mer lengde. 
Det er forskjell på disse to, hvor første er et stort nei og det andre er pent. Lengden er jo så å si det samme.
long-hair-josh.jpgwavy-Long-Hairstyles-man.jpg

Min personlige grense går vell ved medium lengde og er da "langt" i mine øyne, innafor langt.  
Eksempler på akkurat på grensen til å bli for langt, men det går og jeg synes det er pent er: 
7-Cute-and-curly.jpeg?fit=600,898&ssl=1shoulder-length-hair-for-men-best-25-medium-length-hair-men-ideas-on-pinterest-mens-hair.jpg2Q==2Q==wavy-medium-length-hair.jpg

Så er det gedigent NEI fra min side. Verdens peneste mann kan se helt forferdelig ut om han ser slik ut på håret: 
long-hair-celebs-1.jpgfashionable-mens-haircuts-25-best-long-mens-hairstyles-men-hairstyles.jpgBrad-Pitt.jpg
Dette er det styggeste jeg ser på menn. Synes ikke det er noe fint i det hele tatt. Synes ikke det er noe fint når smågutter går rundt med hår som på bilde i midten, det er forferdelig stygt og klarer ikke å se sjarmen i det, de trenger sårt en hårklipp. Men det er mødrene som bestemmer så jeg sier aldri noe altså. Det er bare min mening som jeg holder for meg selv. På menn så er det like stygt og forferdelig. 

Anonymkode: 454d5...620

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Familytree skrev:

Slapp av, jeg forstår det er en personlig preferanser. Selvfølgelig!😊

Beklager spørsmålet mitt: hvor gammel er du?

28 år :) 

Skrevet

Kaster aldri et ekstra blikk på en mann med langt hår. Stygt.

Anonymkode: 27ad3...26f

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det styggeste jeg ser på menn.

Jeg synes disse tre mennene ser kjempebra ut med langt hår.

Kit Harington ser bra ut med begge hårsveisene.

De tre andre mennene med mellomlangt hår likte jeg ikke.

Jeg liker altså langt hår, skulle ønske flere menn hadde det. :)

Anonymkode: 0d819...2cc

Skrevet

Liker langt hår på unge menn, men nå når jeg er over 40, foretrekker jeg (med få unntak) kort hår. Ikke pent når håret er blitt pistrete og med begynnende måne. Men når håret er tykt og fint er det kjempefint.

Anonymkode: dd20c...f75

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker helt klart kort hår best

Anonymkode: 2b8c2...27d

Skrevet

Helt kortklippet. Det har jeg alltid likt. 

Anonymkode: f8b87...d59

Skrevet

Er 27, og min preferanse er menn med hår.sånn på generell basis. Ikke veldig glad i helt raket hode. Men viktigste er at frisyren passer til typen hår og ansiktsform

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry til de menn som har langt hår, dette er min personlige preferanse. 

Jeg virkelig hater langt hår på menn. Jeg synes det er grusomt å se på. Det skjærer dypt inn i sjelen 😵😵

Det er såpass at om jeg sitter å leser en bok, og de snakker og forguder de lange lokkene til en mann, håret i en hestehale 😵😵 hjernen min sensurerer det som blir lest, og mannen blir alltid korthåret. 

Men det er veldig mange andre kvinner som liker det :) 

Er det bare meg, eller får dere følelsen av at det er en skallet mann som har skrevet dette innlegget?

Anonymkode: eb8e3...1b8

• Liker 1
Skrevet

hentesveis1.jpg

Anonymkode: eb8e3...1b8

• Liker 1
Skrevet

Enten langt hår eller så og si skallet. Og skjegg. Alltid skjegg 😊 Jeg er så svak for menn med vikingutseende og MC-menn 😍

Anonymkode: 9dcd8...dcf

Skrevet

Jeg har som oftes mer til felles med en tilfeldig mann med langt hår, enn jeg har til en tilfeldig mann med kort hår, så jeg har en preferanse for de med langt ( dersom de ikke valser rundt i klær med klubblogo på ryggen). 

Mannen har forresten langt bølgete hår til midt på ryggen.

Skrevet

Mange flotte menn med langt hår( unge menn). Men kunne ikke ha vært sammen med en mann med langt hår. Vet ikke helt hvorfor. Liker helst at de har kort hår. Han jeg er gift med hadde ikke passet langt hår. Han er veldig stilig med kort hår. 
Jeg selv har halvlangt hår( kvinne ). 
Kanskje er det fordi jeg syns det er litt feminint med menn med langt hår. Eldre menn med langt hår ser oftest håret litt fett og ustelt ut.

Anonymkode: 4c807...294

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...