Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller "Acne prone" hud da. Noen som har en foundation å anbefale? Jeg har ikke mye kviser til vanlig, men får det av foundation. Har veldig lys hud og tåler ikke mineralsminke. Tips tas imot med takk 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får veldig fort acne hvis jeg bruker sminke huden min ikke tåler. Det som fungerer supert for meg er IT cosmetics YouTube skin but better cc cream. Den er super. Har hudpleie ingredienser samtidig som den gir bra dekk og ser naturlig ut. 

Anonymkode: f8467...e51

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får veldig fort acne hvis jeg bruker sminke huden min ikke tåler. Det som fungerer supert for meg er IT cosmetics YouTube skin but better cc cream. Den er super. Har hudpleie ingredienser samtidig som den gir bra dekk og ser naturlig ut. 

Takk for svar! Morsomt navn 😂 hvilken nyanse bruker du? Og hvilken nyanse bruker du i feks MAC?

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvis noen skulle Google seg frem til denne tråden: jeg kjøpte covergirl 3 in 1 Foundation. Det er visst mange med acne prone hud som bruker denne, og den fungerer supert for meg! 

Skrevet

Jeg har acne prone hud som får reaksjon på «feil» foundation. Men de jeg tåler, behøver jo ikke være de samme som du tåler.

Uansett, de jeg kan bruke er:

- Dior Airflash

- Estée Lauder double wear

- Milani conceal & perfect

- IT cosmetics Your skin but better CC krem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...