AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg trener og holder meg i form, spiser relativt sunt og har familie og venner rundt meg. Men det er som om noe mangler? jeg klarer ikke alltid å være "sosial" nok med venner. Det er som om jeg ikke orker? og jeg føler egentlig ikke behov for å møte venner så ofte, men så ser jeg andre venner av meg som hele tiden er med venner. Så lurer jeg virkelig på om det er noe galt med meg? Jeg har på en måte alltid vært sånn, at jeg er mer sosial i andre perioder og kanskje ikke har like stort behov for å møte venner som andre. Jeg er også mye sammen med familien da jeg har en søster som er 3 år eldre og vi har veldig god kontakt. Anonymkode: 03e67...44b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Kan være mange grunne til dette. Umulig å svare på. Søk hjelp hvis det blir et problem Anonymkode: 4c6d5...2a9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #3 Skrevet 26. oktober 2019 Hvis du ikke opplever problemer koblet til det, hvorfor bry deg? Så lenge du er lykkelig, så går det bra. Anonymkode: 5ef67...536
Gjest ByeByeLove Skrevet 26. oktober 2019 #4 Skrevet 26. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg trener og holder meg i form, spiser relativt sunt og har familie og venner rundt meg. Men det er som om noe mangler? jeg klarer ikke alltid å være "sosial" nok med venner. Det er som om jeg ikke orker? og jeg føler egentlig ikke behov for å møte venner så ofte, men så ser jeg andre venner av meg som hele tiden er med venner. Så lurer jeg virkelig på om det er noe galt med meg? Jeg har på en måte alltid vært sånn, at jeg er mer sosial i andre perioder og kanskje ikke har like stort behov for å møte venner som andre. Jeg er også mye sammen med familien da jeg har en søster som er 3 år eldre og vi har veldig god kontakt. Anonymkode: 03e67...44b Du er helt normal. Folk har forskjellige sosiale behov, og det kan variere. Ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå