Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Sukk! Jeg har fått vondt inni låret, det ligner på en mild betennelse/overbelastning av noe slag. Det er ikke i musklene utenpå benet, muligens en sene eller noe, ganske langt oppe på låret. Poenget er at det blir bedre hvis jeg går/løper meg varm, og jeg kjenner det altså ikke når jeg trener. Etter å ha sittet stille derimot, halter jeg når jeg går. Tatt i betraktning den siste opplysningen: er det noen som har peiling på hva det kan være?
Gjest Lizbet Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Hva med å sjekke det ut hos en lege eller en fysioterapeut?
Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 Jeg skyr vanligvis leger, de klarer svært sjelden å hjelpe meg med noe som helst. Fysioterapeut tror jeg heller ikke nytter, siden "skaden" er INNI beinet, og ikke kan nås for massasje el. Jeg må nok bare holde meg i ro til det går over.
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har jo fortalt deg hva det er! Tror du at noen andre kan komme med trøst?
Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har jo fortalt deg hva det er! Tror du at noen andre kan komme med trøst? Jeg skrev denne tråden før du kom med forslaget ditt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå