Gå til innhold

Går du på eller viker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er på kollisjonskurs med noen på gaten. Altså, hvis dere begge to fortsetter rett frem så kræsjer dere. 

Går du rett frem eller går du til siden? 

Anonymkode: a6d0b...cf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helvete, jeg prøvde å lage avstemning. Hvis en moderator ser dette så sett gjerne opp en poll med de to alternativene. 

Anonymkode: a6d0b...cf0

Skrevet

Jeg går rett på, samma hva jeg støter på! 

Anonymkode: 82798...bcc

Skrevet

Når noen går med trynet ditt i mobilen, så går jeg rett frem. Det samme med idiotene som står rett utenfor døra til buss og t-bane, så det ender med at jeg dytter til de eller rett og slett står i ro til de flytter seg. 

Anonymkode: 514f0...fe6

• Liker 1
Skrevet

Jeg viker. Noen ganger gjør den andre det også. Etter et par ganger begynner vi å le. :)

Anonymkode: 15646...2b4

• Liker 1
Skrevet

Ser an om det er enklest og mest naturlig for meg eller for den andre å vike. Og blir sur om den andre ikke oppfatter det samme. En eldre dame med to bærenett, da viker jeg. To kompiser som går side om side, da forventer jeg at i alle fall den ene av dem har folkeskikk.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvem en er i ferd med å gå på det da! Jeg viker jo for folk som er eldre og har mer problemer med farta, for de med barnevogn og rullator ol. Ellers går jeg på. 

Skrevet
Akkurat nå, snoren skrev:

Jeg viker unna

nei, ikke nå lenger som jeg har en stor barnevogn å drasse på, det er litt tungt å vike unna da, men idioter går jo bare med hodet i telefonen

Skrevet

Jeg viker

Anonymkode: 658ae...512

Skrevet

Viker til høyre om mulig.

Skrevet

jeg viker 

Anonymkode: f0443...6d3

Skrevet

Det kommer helt an på hvem jeg møter. Folk (typisk unge menn) som tror de eier verden og har krav på at alle andre viker for dem, de viker jeg ikke for av prinsipp. Noen små gleder i hverdagen må man ha. 

Anonymkode: 653b0...1e9

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går du rett frem eller går du til siden?

Jeg stanser, sannsynligvis, og venter til vedkommende har gått forbi. Det hender jo at personen er helt idiot og faktisk går rett på meg med vilje, men har bare opplevd det to ganger. 

Anonymkode: ffa3c...1b7

Skrevet

Jeg opplever at eldre folk er frekkest. De går rett på å forventer at yngre skal vike. De frekkeste er det eldre.

Anonymkode: 658ae...512

Skrevet

Viker alltid og aldri opplevd annet enn at den andre viker også. Men så viker vi kanskje til samme side da.. 

Anonymkode: 70e85...578

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...