Gå til innhold

Lurt av tinder fyr! Ønsker svar fra menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet med en mann på tinder. Avstanden gjorde at jeg tvilte på at dette kunne bli noe (5 timers kjøretur) 

Etter å ha chattet på snap i en uke med bare fine bilder, ikke noe utfordrende, så kom han til meg. Han skulle være fra fredag til søndag. Vi hadde masse sex fredag og fant tonen og hadde det fint. Han sa mye fint til meg, jeg følte meg spesiell, begjært og beundret. 

Nedturen kom lørdag under frokosten, da sa han at han måtte reise hjem pga unger... Han ble likevel utover dagen, men han virket mer og mer fjern og trakk seg unna meg utover dagen. Rett før han reiste måtte jeg spørre om barna kun var en unnskyldning? Han sa han følte at vi ikke var så god match likevel, men at jeg var en flott dame. Jeg begynte å gråte, ønsket jo å vente til han hadde dratt, men klarte det ikke. Jeg var skuffet, tålte nok ikke avvisningen, følte meg brukt og at han kanskje bare hadde vært ute etter en ting... 

Etterpå slettet jeg han som venn på snap, chatten og bilder. 

Etter en uke kom det plutselig og uventet snap fra han. Jeg ble litt smigret, hadde jeg vært mer for han likevel? Vi tok opp igjen komunikasjonen, og jeg følte mer og mer at jeg betydde noe for han. Vi sendte nå mer og mer pirrende bilder også. Han sa samtidig at han var usikker på om vi passet sammen, men jeg trodde at når han ble mer kjent med meg så ville han kanskje like meg mer likevel og han virket så omsorgsfull og opptatt av meg og min hverdag. Vi chattet og sendte bilder og videoer til hverandre i tre uker. Jeg ble etterhvert vant med å ha han i livet mitt og likte den gode og tette kontakten vi hadde og tror jeg begynte å få følelser for han.  

I dag skulle vi møtes på nytt. Han skulle kjøre 5 timer for å komme til meg. Han lurte på om jeg virkelig ville at han skulle komme til meg? Og jeg svarte at jeg ønsket han skulle komme om han nå trodde det kunne være noe mer mellom oss enn bare sex for han. Jeg ønsket jo at han skule komme fordi han liker meg som person også. Jeg følte vi allerede hadde kommunisert som et par. 

Han sa han likte meg på mange måter, men han følte ikke at vi matchet og at han var usikker på oss, men han ville komme likevel. Jeg ble så skuffet. 

Hvordan kunne han ha lyst til å komme til meg for kun ha sex uten å føle at vi matcher? 

Jeg sa jeg ikke klarte å ta i mot han med det utgangspunktet. Jeg klarer ikke kun ha sex med han, og skru av følelsene mine. Jeg hadde jo håp og tro på noe mer og han ønsket jo også en kjæreste og noen å være glad i. Det sa han til meg. Men han følte ikke den matchen med meg, men elsket sexen vår og kroppen min. Og ville altså kjøre i 5 timer for å kose seg med meg uten å legge i noe mer! 

Jeg slettet chatten, bilder, videoer og denne gangen blokkerte jeg han på snap også. Så han kan aldri kontakte meg igjen. 

Har jeg vært for hard, brutal og avvisende? Burde jeg gitt han sjansen til å bli mer kjent med meg ved å la han komme hit til meg, eller gjorde jeg rett? Jeg har jo knyttet meg følelsesmessig til denne mannen nå og var redd for at sorgen min og skuffelsen over at han kanskje etter sex med meg og besøk hos meg nå igjen, også denne gangen ikke førte til mere match fra hans side... 

Anonymkode: 35dd0...3b1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg vært for hard, brutal og avvisende? Burde jeg gitt han sjansen til å bli mer kjent med meg ved å la han komme hit til meg, eller gjorde jeg rett?

Han ville bare ha sexen. Hvis FF ikke er noe for deg gjorde du rett.

Anonymkode: 556c6...ec3

• Liker 43
Skrevet

Du har sendt "pirrende" bilder og video til en fyr du nesten ikke kjenner? Oh hellige enfold

Anonymkode: b4c13...89b

• Liker 27
Skrevet

Du har vel bedt om dette!

Anonymkode: 1b152...992

• Liker 3
Skrevet

Neste gang: Dropp sex på første date. Bli litt kjent først. Han vil bare bruke deg for sex, det er temmelig sikkert. Så dump han her.

Anonymkode: 2b192...71e

• Liker 23
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Matchet med en mann på tinder. Avstanden gjorde at jeg tvilte på at dette kunne bli noe (5 timers kjøretur) 

Etter å ha chattet på snap i en uke med bare fine bilder, ikke noe utfordrende, så kom han til meg. Han skulle være fra fredag til søndag. Vi hadde masse sex fredag og fant tonen og hadde det fint. Han sa mye fint til meg, jeg følte meg spesiell, begjært og beundret. 

Nedturen kom lørdag under frokosten, da sa han at han måtte reise hjem pga unger... Han ble likevel utover dagen, men han virket mer og mer fjern og trakk seg unna meg utover dagen. Rett før han reiste måtte jeg spørre om barna kun var en unnskyldning? Han sa han følte at vi ikke var så god match likevel, men at jeg var en flott dame. Jeg begynte å gråte, ønsket jo å vente til han hadde dratt, men klarte det ikke. Jeg var skuffet, tålte nok ikke avvisningen, følte meg brukt og at han kanskje bare hadde vært ute etter en ting... 

Etter en uke kom det plutselig og uventet snap fra han. Jeg ble litt smigret, hadde jeg vært mer for han likevel? Vi tok opp igjen komunikasjonen, og jeg følte mer og mer at jeg betydde noe for han. Vi sendte nå mer og mer pirrende bilder også. Han sa samtidig at han var usikker på om vi passet sammen, men jeg trodde at når han ble mer kjent med meg så ville han kanskje like meg mer likevel og han virket så omsorgsfull og opptatt av meg og min hverdag. Vi chattet og sendte bilder og videoer til hverandre i tre uker. Jeg ble etterhvert vant med å ha han i livet mitt og likte den gode og tette kontakten vi hadde og tror jeg begynte å få følelser for han.  

I dag skulle vi møtes på nytt. Han skulle kjøre 5 timer for å komme til meg. Han lurte på om jeg virkelig ville at han skulle komme til meg? Og jeg svarte at jeg ønsket han skulle komme om han nå trodde det kunne være noe mer mellom oss enn bare sex for han. Jeg ønsket jo at han skule komme fordi han liker meg som person også. Jeg følte vi allerede hadde kommunisert som et par. 

Han sa han likte meg på mange måter, men han følte ikke at vi matchet og at han var usikker på oss, men han ville komme likevel. Jeg ble så skuffet. 

Hvordan kunne han ha lyst til å komme til meg for kun ha sex uten å føle at vi matcher? 

Jeg sa jeg ikke klarte å ta i mot han med det utgangspunktet. Jeg klarer ikke kun ha sex med han, og skru av følelsene mine. Jeg hadde jo håp og tro på noe mer og han ønsket jo også en kjæreste og noen å være glad i. Det sa han til meg. Men han følte ikke den matchen med meg, men elsket sexen vår og kroppen min. Og ville altså kjøre i 5 timer for å kose seg med meg uten å legge i noe mer! 

Jeg slettet chatten, bilder, videoer og denne gangen blokkerte jeg han på snap også. Så han kan aldri kontakte meg igjen. 

Har jeg vært for hard, brutal og avvisende? Burde jeg gitt han sjansen til å bli mer kjent med meg ved å la han komme hit til meg, eller gjorde jeg rett? Jeg har jo knyttet meg følelsesmessig til denne mannen nå og var redd for at sorgen min og skuffelsen over at han kanskje etter sex med meg og besøk hos meg nå igjen, også denne gangen ikke førte til mere match fra hans side... 

Han utnyttet deg bare. Han ville kun ha sex. Det er ikke deg det er noe galt med, men han. Finn deg en som er klar på at han vil bli kjent og ha et forhold

Anonymkode: 73b39...a0c

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han utnyttet deg bare. Han ville kun ha sex. Det er ikke deg det er noe galt med, men han. Finn deg en som er klar på at han vil bli kjent og ha et forhold

Er det han det er noe galt med? Hvordan kan du vite at ikke han hadde som utgangspunkt at det kunne bli noe mer mellom de? De var to om å ha masse sex. Så ikke legg skylda over på han 

Anonymkode: e5dac...c36

• Liker 7
Gjest padawan
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neste gang: Dropp sex på første date. Bli litt kjent først. Han vil bare bruke deg for sex, det er temmelig sikkert. Så dump han her.

Anonymkode: 2b192...71e

Dette. Det dummeste du kan gjøre er å pule på første date.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det han det er noe galt med? Hvordan kan du vite at ikke han hadde som utgangspunkt at det kunne bli noe mer mellom de? De var to om å ha masse sex. Så ikke legg skylda over på han 

Anonymkode: e5dac...c36

Ja, han ga henne falske forhåpninger med å si at han likte henne men ikke følte de var en match. Han hadde ikke baller nok til å si at han kun ville ha sex

• Liker 7
Skrevet

Han kommer og vil ikke være til avtalt tid engang fordi han ikke likte å være med deg etter en kveld med sex. Og så tar han kontakt igjen, er fremdeles ikke interessert i noe annet, som han faktisk sier rett ut. 

Nei, du gjorde helt rett i å kutte ut han. Han vil ikke mer enn sex, og det er dritekkelt gjort av ham å ikke engang kunne gjøre noe hyggelig ut av første helg. Og frekt av ham å ta kontakt igjen når han opplevde hvor tungt du tik det. Du trenger ikke den stillingen der! Og husk å ta det menn sier på alvor. Ikke tolk og analyser til din fordel. 

• Liker 13
Skrevet
5 timer siden, padawan skrev:

Dette. Det dummeste du kan gjøre er å pule på første date.

Ehm, det kommer vel litt an på situasjonen. Jeg begynte tidlig i 2018 å prate med ei jente(januar), verdens fineste og herligste tenkte jeg . Vi pratet i noen uker på en datingside, så gikk vi over til fb. Etter det begynte vi å føle at det var noe mer enn vennskap som brygget . Vi traff ikke hverandre like fort, men likevel fort . Vi begynte å prate i januar , og traff hverandre i april og hadde sex på første date. Det er blitt mye sex etter det , og jeg er fortsatt sammen med hun. Vi gjorde det fordi at det føltes riktig og at vi ville det. Så å si bastant at man ikke burde ha det er bare tull.

Anonymkode: 89db8...e5a

• Liker 9
Skrevet

Herregud, man legger ikke hjerte og sjel i å ha et par fine dager med noen. Da er man fremdeles i prøve hverandre ut fase, og hopper man da rett på å ha en helg sammen utgjør ikke det noen forskjell. Prøve ut fasen varer iallefall et par måneder, og det bør være helt ok å både trekke seg og å ikke være helt sikker. 

Ikke rart kvinner hevder seg lurt av menn om de tror at det å ha det hyggelig sammen noen dager /ganger betyr at dette skal vare. 

Jeg er kvinne, og kunne fort vært mannen i historien. Hadde ikke hatt det minste dårlig samvittighet for å ikke gå videre eller si ok, vi kan jo treffes litt og se, men jeg er ikke helt sikker på at vi passer sammen. Det hadde ikke vært fordi jeg utnyttet noen for sex heller. Jeg hadde antagelig synes at det var kjekt å tilbringe tid med vedkommende, men noe hadde fått meg til å stusse på potensiale for fremtiden. 

Det må da for pokker være lov! Også for menn. 

Anonymkode: a5212...643

• Liker 14
Skrevet

Kanskje han merket at du la alt for mye i dette med en gang og derfor backet ut. Det er ikke akkurat så veldig turnoff med en som har en oppførsel som viser at du er klar for et forhold med en gang. Virker jo helt desp. Det skinte sikkert godt igjennom. 

Anonymkode: ab859...f06

• Liker 2
Skrevet

Turnon*

Anonymkode: ab859...f06

Gjest ByeByeLove
Skrevet

Ikke noe galt i å ha sex på første stevnemøte. Man gjør som man føler for, så moraliserende pekefingre her bør nok rulles rolig inn.

Riktig vurdering å blokkere ham. Når han drar før avtalt tid, og ser at du blir skuffa og gråter, og likevel tar kontakt ei uke senere - uten å ha noe mer å tilby - da er det tydelig at han setter seg selv først, og ikke har omsorg for deg og dine følelser. Merker jeg at ei dame får følelser for meg, som jeg ikke ser for meg å kunne gjengjelde, så avslutter jeg relasjonen skånsomt. Jeg har ikke samvittighet til annet.

Skrevet

... Han sa jo at dere ikke var en match. 

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du puler en Tinder kar du overhodet ikke kjenner på 1.date, så er det nok en fordel om du er mer hardhudet enn du ser ut til å være. Han følte tydeligvis ikke for å være hos deg hele helgen likevel, og dro da hjem. Skjønner jo det er kjipt om du har bygd opp forventninger osv. Men det her er jo en person du overhodet ikke kjenner. 

At han dukker opp igjen noen uker senere høres ut som sånn klassisk submarining og når alt kom til alt var han jo tydelig ikke interessert i mer enn han var sist (så det at du ble lei deg sist gang brydde han seg ca 0% om). 

Du gjorde nok lurt i å runde det av med han ja. 🤞🤞For at du hadde sikker sex så du faktisk har blitt kvitt "han". 

• Liker 11
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud, man legger ikke hjerte og sjel i å ha et par fine dager med noen. Da er man fremdeles i prøve hverandre ut fase, og hopper man da rett på å ha en helg sammen utgjør ikke det noen forskjell. Prøve ut fasen varer iallefall et par måneder, og det bør være helt ok å både trekke seg og å ikke være helt sikker. 

Ikke rart kvinner hevder seg lurt av menn om de tror at det å ha det hyggelig sammen noen dager /ganger betyr at dette skal vare. 

Jeg er kvinne, og kunne fort vært mannen i historien. Hadde ikke hatt det minste dårlig samvittighet for å ikke gå videre eller si ok, vi kan jo treffes litt og se, men jeg er ikke helt sikker på at vi passer sammen. Det hadde ikke vært fordi jeg utnyttet noen for sex heller. Jeg hadde antagelig synes at det var kjekt å tilbringe tid med vedkommende, men noe hadde fått meg til å stusse på potensiale for fremtiden. 

Det må da for pokker være lov! Også for menn. 

Anonymkode: a5212...643

Denne støtter jeg! Han sa i fra på en grei måte synes jeg, for alt vi vet var han helt ærlig også. Han kan ha håpet på noe mer, men sett det første døgnet at dere ikke en en match i hans øyne. Isåfall hadde det da vært mer lureri ved å bli værende helgen ut?

• Liker 6
Skrevet

Dette gikk nok frem i forteste laget. Høres ut som putepraten fredag gav kalde føtter på lørdag.

Jeg ser ikke noe galt i å ha sex første møte i den forstand at jeg tror ikke hans kalde føtter oppstod som en følge av det. Men det er kanskje mer egnet for de som klarer å legge igjen noe av det følelsesmessige blant klærne på gulvet så ikke hele pakka blir med oppi senga.

Jeg ser ikke noe åpenbart "galt" fra han sin side. Du sier ikke så mye om hva dere snakket om. Du nevner "barn" i en bisetning samtidig som om du gir uttrykk for en forventning om at ingenting kan være komplisert for han uten at dette er et svik mot deg. Dere gjenopptok kommunikasjon med flørt og pirrende bilder og begge trodde den andre hadde begynt å tenke mer som en selv. Vanlig problem.

Var det rett å slette? Kan godt være. Trenger ikke bety at noen av dere gjorde noe galt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har litt problemer med å se hvor "lurt" kommer inn. Det virker som en relasjon der han er veldig klar på hva han føler og mener?

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...