Gjest Gjest Skrevet 4. september 2002 #1 Del Skrevet 4. september 2002 Hei dere. For litt over en uke siden fikk jeg smerter ved skjedeåpningen, på den ene siden. Det er skikkelig hovent og ømt. Det er en stor kul der. Det er også litt ømt oppover lysken. Var hos legen og fikk antibiotika, for han mente det var gått betennelse i kjertlene. Det er fortsatt (etter 8 dager) skikkelig hovent og ømt, særlig kulen ved skjeden. Har noe av dere vært borti dette før? Hvor lang tid tar det før det gir seg? Noen som vet hva det kommer av? Kuren min går ut om to dager, men jeg kan ikke skjønne at det her er riktig... Tar det virkelig så lang tid? Bør jeg kontakte legen og få forlenget kuren? Setter pris på svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. september 2002 #2 Del Skrevet 5. september 2002 Det der kan være skikkelig vondt og ubehagelig, men er nok ikke uvanlig. Kan være hormonelt betinget. Hva du enn gjør, ikke plukk på dem! Men det er klart, føler du at dette ikke er riktig, så kontakter du legen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #3 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg har også slike kuler stadig vekk. Først på den ene siden så går det et par måneder så får jeg en på andre siden. De kan være ømme i over en uke, men så trekker de seg tilbake av seg selv - og ja de blir værre av at du plukker og klemmer på dem. Jeg vet ikke hva dette kommer av jeg heller, men har aldri tatt medisiner for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå