AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #1 Skrevet 26. oktober 2019 Noen har som har hatt det? Jeg har akkurat fått det påvist og lurer litt på hvor fort det går over osv. De fant ingen åpenbar grunn til hvorfor det har blitt sånn og jeg fikk beskjed om at det ville bli litt verre før det gradvis blir bedre igjen. Anonymkode: d416a...3ae
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #2 Skrevet 26. oktober 2019 Ser gradvis bedring, men er ikke borte ennå. Fikk det for 8 mnd siden. Så ut som jeg hadde hatt slag. Anonymkode: fb0ea...3d2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #3 Skrevet 26. oktober 2019 Jeg har nok ikke akkurat det (mener å ha lest at bells parese går over?) men den ene siden av ansiktet mitt er skjev akkurat ved kinnet. Ser utrolig dumt ut når jeg smiler, for jeg får ordentlig smil på ene siden men ikke på den andre. Vært sånn i årevis, går ikke over jeg er 24. Bruker å ha hånda foran munnen når jeg smiler for jeg er så fkau over skjevheten i ansiktet Anonymkode: 93f0d...45f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #4 Skrevet 26. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nok ikke akkurat det (mener å ha lest at bells parese går over?) men den ene siden av ansiktet mitt er skjev akkurat ved kinnet. Ser utrolig dumt ut når jeg smiler, for jeg får ordentlig smil på ene siden men ikke på den andre. Vært sånn i årevis, går ikke over jeg er 24. Bruker å ha hånda foran munnen når jeg smiler for jeg er så fkau over skjevheten i ansiktet Anonymkode: 93f0d...45f Ja, og bells parese er hele halve ansiktet.. så kjedelig Anonymkode: d416a...3ae
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #5 Skrevet 26. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser gradvis bedring, men er ikke borte ennå. Fikk det for 8 mnd siden. Så ut som jeg hadde hatt slag. Anonymkode: fb0ea...3d2 fant de ut hvorfor du fikk det? Anonymkode: d416a...3ae
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #6 Skrevet 26. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: fant de ut hvorfor du fikk det? Anonymkode: d416a...3ae Nei... Men fikk prednisolon mot det og antibiotika. I starten altså. Venter ennå på at det skal normalisere seg. Så ut som jeg hadde fått slag liksom. Anonymkode: fb0ea...3d2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #7 Skrevet 26. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei... Men fikk prednisolon mot det og antibiotika. I starten altså. Venter ennå på at det skal normalisere seg. Så ut som jeg hadde fått slag liksom. Anonymkode: fb0ea...3d2 Hvordan ser det ut nå? Og er muskelstyrken bedre? Har ikke fått noe for det, men ser ikke kjempeille ut her, men merker det mest på spising, drikking, blåse, osv og litt på at øyet ikke ordentlig lukker seg.. Anonymkode: d416a...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå